Real Madrids Midtbane

• Bobonation
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #1 af Bobonation
Real Madrids Midtbane blev oprettet af Bobonation
Jævnligt bliver Vidal, Pogba og Gündoğan nævnt som fremtidige køb til Los Merengues midtbane og i den forbindelse vil jeg høre forummets brugere om følgende:
1)
Hvad bidrager de nuværende midtbanespiller i Los Blancos trup med?
Altså Alonso, Modric, Khedira, Di Maria, Illarramendi, Casemiro og Isco?

2)
Hvad vil en Vidal, Pogba og/eller en Gündoğan bidrage med?

3)
Hvor stort er behovet for en eller flere af disse spillere?

4)
Og hvor er en Javi Martinez i midtbanedebatten?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 5 måneder siden #2 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrids Midtbane

Bobonation skrev: Jævnligt bliver Vidal, Pogba og Gündoğan nævnt som fremtidige køb til Los Merengues midtbane og i den forbindelse vil jeg høre forummets brugere om følgende:
1)

2)

3)

4)

1)

Jeg ser Alonso, casemiro som spillere der snart er over the hill eller ikke har niveauet til Madrid.Jeg elsker Modric flow og spilforståelse og ser ham som fast mand for fremtiden. Khedira ser jeg som en meget vigtig brik i vores defensiv. Isco og Illarramendi vil jeg gerne vente med til næste sæson, ligesom med modric dengang. De har begge brug for tid. Di maria vil jeg ikke ind på, har snakket nok om ham;)
2)

De har nok noget af det samme alle sammen, de vil alle give mere flow og målfarlighed samt defensiv til offensiv omstilling som Alonso ikke kan. Vi vil ikke kunne lukkes så meget ned som det er i øjeblikket med Alonso. Min favorit er Gündogan, men jeg vil heller ikke have der bruges så mange penge som det kunne ske med de to andre typer.

3)

Stort, mod de gode modstandere ser vi hvor nemt vi lukkes ned på midtbanen. Bliver dog spændende at se om det sker igen mod Barcelona eller i CHL fremover med Ancelottis nye system.

4)

Han er i Bayern;) og bliver der, ser ham ikke i samme klasse som de tre foroven, han minder også for meget om Alonso/Khedira typen.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved asp3200.

12 år 5 måneder siden #3 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Real Madrids Midtbane
Asp min ven, du er da helt væk omkring Alonso :)

12 år 5 måneder siden #4 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Real Madrids Midtbane

Mathiaska skrev: Asp min ven, du er da helt væk omkring Alonso :)

Undskyld jeg bryder ind, men hvorfor er han egentligt det? Jeg er helt 100% enig i det han siger, og efter min mening er dette her Alonsos sidste sæson som fast mand.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #5 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Real Madrids Midtbane
Det er sandt nok, at Alonso ikke er fremtidens mand, det ved vi alle, men I så, hvor meget midtbanen sejlede inden han var klar og personligt kan jeg godt se forskel på, når Alonso spiller og ikke gør.. Han har sine styrker og svagheder, men er bindeledet mellem midtbanen og forsvar for tiden - han gør det fortrinligt!

12 år 5 måneder siden #6 af baggins
Besvaret af baggins på emne Real Madrids Midtbane
Jeg forstår ikke hvorfor folk bliver ved med at undervurdere Xabi Alonsos indflydelse på vores spil. Det er måske fordi han ikke laver særligt mange mål, eller hvad? - men faktum er at han uvurderlig for vores spil. Den simple måde at forklare hans indflydelse på er: i de seneste 29 kampe er madrid ubesejret, en stime, der startede da Alonso kom tilbage fra sin skade.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, andreashn

12 år 5 måneder siden #7 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Real Madrids Midtbane
Der er heller ingen der undervurdere ham, og jeg mener også at han er en meget vigtig brik i denne sæson. Men når det er sagt så er han ved at komme op i alderen, og føler han hele tiden bliver tungere og langsommere, derfor mener jeg ikke og håber heller ikke at han efter denne sæson bliver fast mand, hvis vi henter en midtbanespiller som f.eks. Gündogan, hvis vi bliver ved med at holde fast på Alonso som fast mand i næste sæson er det i mine øjne stilstand, og stilstand = tilbagegang i fodbold. (Citat fra Matthias Sammer)

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved Sahinovic.

12 år 5 måneder siden #8 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Real Madrids Midtbane
1)

Udover Casemiro, så ser jeg ingen fra vores nuværende trup ryge til sommer. Det vil også sige, det ikke bliver aktuelt med en ny stor profil. Jeg har tillid til vores midtbane, omend jeg ikke er blind overfor, der findes bedre spillere andre steder. Men jeg har tillid, fordi jeg stadig stoler på, Isco kan omskoles ala Seedorf/Iniesta, og Illarramendi kan blive ved med at vokse I hans rolle, derudover får vi Khedira tilbage, og har set Di Maria kan spille der, endda mere end godkendt. Alonso spiller stadig en stor rolle til næste sæson, men forhåbentlig bliver der delt mere mellem ham og Illarra.

Cm: Alonso, Illarra
Hcm: Modric, Khedira
Vcm: Isco, Di Maria

En midtbane, jeg stoler på i hvert fald - især fordi vi endnu ikke har set det bedste fra Isco og Illarra.

2)

Vidal og Pogba har begge i Juventus en Pirlo (Alonso) bag sig, og jeg tvivler på, det er denne position, der vil være optimalt for dem i Real Madrid. Ingen af dem slår Modric af, og det vil så sige, de bare vil sætte Isco længere tilbage. Lad os tage snakken sommer 2015, der har vi et bedre billeder om Isco og Illarra har slået igennem eller ej.

3)

Behovet er der kun, hvis man vælger at skibbe Khedira og Alonso afsted, det er for store profiler at have, så længe man også køber en ny profil.

4)

Jo min personlige favorit.

Martinez
Modric Isco

Slikker mig lidt om munden, når jeg ser denne trio. Nu har jeg stadig forbandet tiltro til Illarra, men Martinez er, for mig, foran. Men ikke et must køb overhovedet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• Bobonation
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #9 af Bobonation
Besvaret af Bobonation på emne Real Madrids Midtbane
Alonso/Illarramendi
Khedira/Vidal Modric/Gündoğan

Dette er mit drømmescenarie for midtbanen. Ud med Casemiro og Di Maria og omskol Isco til at være falsk 9'er. Jeg ved godt det ikke har set godt ud indtil nu, men med hans teknik og fysik vil den rolle bekomme ham bedre end en central midtbanespiller. Dertil er hans løbepensum bare ikke stort nok.

Martinez vil også pynte på holdet, men så vil det være på bekostning af Illarramendi som jeg bare har en stor fidus til. Jeg var meget begejstret for ham i sidste sæson for La Real, hvor han var en af de bedste spillere i La Primera, hvis man kigger på tacklinger og bolderobringer. Jeg er sikker på han skinner igennem i næste sæson.

12 år 5 måneder siden #10 af Rasmus75
Besvaret af Rasmus75 på emne Real Madrids Midtbane
Kommer Sahin ikke tilbage? Jeg ser gerne han for en chance mere for at spille sig på holdet, imo er han et langt større talent end Illarramendi på stort set alle punkter,
Han er blevet ældre, vi har fået en ny træner og han spiller fast for Dortmund, så kvaliteten kan vel ikke diskuteres. Kan godt være jeg har misforstået noget, men han er vel stadig kun lejet ud.

12 år 5 måneder siden #11 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrids Midtbane
Real Madrid skrev:

Cm: Alonso, Illarra
Hcm: Modric, Khedira
Vcm: Isco, Di Maria

Jeg undres altid over disse opstillinger fra din side af. Sådan som jeg selv ville stille det op, eller sådan som jeg forstå det, så står det som Alonso, Modric og Isco alle er faste startere, med Khedira som reserve for Modric og Di María for Isco?

Det giver jo absolut ingen mening i mine øjne, og har altid bare rystet på hovedet og gået pænt videre, men nu kan jeg se det ikke bare er en engangsforestilling fra din side af, så forklar mig venligst lige hehe :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 5 måneder siden #12 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Real Madrids Midtbane
@Real Madrid

Det var da utroligt så enig jeg altid er med dig:P haha. Udover det du har skrevet, synes jeg -ligesom du også har nævnt i tidligere indlæg- at José Rodrígues fra Castilla, lige så stille skal have chancen på førsteholdet. Ikke på fuldtid men han skal have lov at snuse til førsteholdet af flere omgange.

Martinez skal dog blive i Bayern.:D

Rasmus75 skrev: Kommer Sahin ikke tilbage? Jeg ser gerne han for en chance mere for at spille sig på holdet, imo er han et langt større talent end Illarramendi på stort set alle punkter,
Han er blevet ældre, vi har fået en ny træner og han spiller fast for Dortmund, så kvaliteten kan vel ikke diskuteres. Kan godt være jeg har misforstået noget, men han er vel stadig kun lejet ud.

Sahin kommer ikke tilbage til Real Madrid. Bom.. Slut, prut, finale;-)

Ja, vi har ham på kontrakt til 2017. Dortmund har ham på lån til sommer. Udover det, har de mulighed for at købe ham tilbage for €8,5 mio.

(Kilde: www.transfermarkt.co.uk/en/nuri-sahin/profil/spieler_31095.html)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved JimmyBroe.

Leveret af Kunena Forum