Odds-tråden

12 år 5 måneder siden #1 af DarioGomez
Odds-tråden blev oprettet af DarioGomez
Hejsa!

Jeg har længe ment, at vi har savnet en tråd, hvor os med lidt gambler-gen i fingrene herinde kunne udveksle spiltips og des lige.

Egentlig så forventer jeg ikke debat omkring folks forskellige odds, men mere en mulighed for at dele gode spiltips, få indspark til eventuelle spil-muligheder og blot høre lidt omkring folks generelle ideer omkring odds.

---

Jeg lægger naturligvis gerne for. Sådan må det være, når man på den måde opretter en ny tråd.

--

På denne herrens onsdag aften i midten af marts, har jeg smidt lidt klingende penge-tilbage-i-skat-mønt på aftenens to CHL-opgør.

Barcelona - City 2
Paris - Leverkusen (0-1) 1

Lad mig uddybe lidt.

Til at starte med havde jeg egentlig satset på smide penge på krydset i Spanien, men da jeg fandt et godt odds på City, så valgte jeg at gamble lidt. Spillet skal naturligvis ses i lyset af, at Barcelona sagtens kan tillade sig at tabe, og det vil kampen formentlig bære præg af. Barcelona har pasningskvaliteterne til at holde bolden i egne rækker, men hold at holde City fra chancer, den tror jeg ikke på.
Samtidig har englænderne så meget fysisk overmagt i luften, at der vil komme et par store chancer efter fx hjørnespark - jeg tipper en scoring til City, og at Barcelona samtidig får reddet stormen af.
Kampen kan i min optik falde til alle tænkelige sider, men jeg har valgt at følge hjertet (og ikke mindst bedste odds), og tro på, at City vinder.

I den anden kamp ser jeg simpelthen blot ALT for stor spillemæssig-niveau-forskel på de to hold, hvorfor et Paris-hold potentielt uden flere profiler - stadig er klart bedre end tyskerne. Zlatan har vist haft lidt rygproblemer, men han jagter en CHL-topscorertitel, og det kræver, at han bomber igennem mod Leverkusen - derfor mit bud på en fransk sejr på mere end et mål.

Samlet fik jeg odds 10,25 (cirka) på de to kampe, og det mente jeg alligevel var spillet værd! :0)

--

I andre har sikkert også spillet. Så sig endelig frem. Jeg forestiller mig både selve jeres odds, og så en kort begrundelse på hvorfor! :0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 5 måneder siden #2 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Odds-tråden
Rigtig god ide.

I kan finde jeres oddset-forslag her:

Danske Spil

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 5 måneder siden #3 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Odds-tråden
Jeg er ked af at måtte sige det, men vi har allerede en odds-tråd - om end den har været inaktiv i en 6 måneders tid nu efterhånden ;)

madridista.dk/index.php/forum/debat/1409-spiltips?limitstart=0

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

12 år 4 måneder siden #4 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Odds-tråden
Jeg undrer mig godt nok over, at Danske Spil har Barcelona som favorit i rent spil til på onsdag.

Deres nuværende odds:

Barcelona - 2.50
Uafgjort - 3,55
Real Madrid - 2,70

Den skal godt nok overvejes ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 4 måneder siden #5 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Odds-tråden
Barcelona er også favorit hos spanske bookmakere.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 4 måneder siden #6 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Odds-tråden
Det gør jo så ikke min undren mindre! :0)

12 år 4 måneder siden #7 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Odds-tråden
Tja, jeg ved ikke helt. Jeg synes også, at vi ser et Barcelona hold i totalt opløsning, men vi tabte trods alt til dem sidst på hjemmebane (ufortjent eller ej) og har muligvis Ronaldo ude.

Er ret sikker på, at den omvendt havde heddet 2.50 til RM og 2.70 til FCB, såfremt Ronaldo havde været klar!

12 år 4 måneder siden #8 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Odds-tråden
Hvad har folket spillet?

Jeg selv har spillet: RM - BM 0-1. 1 til odds 4.20.

Egentlig ikke særlig meget værdi i det spil. Men jeg tror virkelig på det. Yep, jeg spiller med hjertet til aften.

Jeg er her stadig XOXO

Leveret af Kunena Forum