Største oplevelser med Real Madrid

• Tobias Ingemann
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #1 af Tobias Ingemann
Største oplevelser med Real Madrid blev oprettet af Tobias Ingemann
Hej!
Tænkte at det kunne være sjovt at udveksle historier om ens Real Madrid-oplevelser.

Personligt har jeg set Real Madrid to gange og været til deres træning en gang.
Første kamp jeg så var mesterskabskampen mod Mallorca i 2007. Kampen endte 3-1 og det 30. mesterskab blev vundet - og fejret! Samtidig var jeg kæmpe Beckham-fan og at se hans sidste kamp slutte på den måde var fantastisk.
Den anden kamp var El Clasico i 2008, hvor vi slog Barca med 4-1 på Bernabeu - helt vild oplevelse!
Startopstillingen i dén kamp var: Casillas, Sergio Ramos, Pepe, Heinze, Marcelo, Diarra, Gago, Guti, Sneijder, Raul, Robben.

I 2007 overværede jeg også en træning, hvor det blev til nogle autografer og en snak med Gravesen :-)

Håber at I har nogle gode historier, som I vil dele!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #2 af Hugol
6 Clasicos, fejring af 1 mesterskab og 1 pokal og en supercup ved Cibeles. CHL semi mod Bayern. CHL kamp mod Arsenal og CHL kamp mod Milan. Nydelsen af at se det nye Bernabeu i fremtiden. At ha set Zamorano, Hierro, Raul, Buyo med mange flere spille. Corazon clasic match Real Madrid- Manchester U med Redondo og flere andre. Meget mere kan nævnes! Castillas oprykning til Segunda.

Fejring af VM sejeren til Spanien og 1 EM.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 8 måneder siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, ZizouMo, Tobias Ingemann

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum