Hvornår er man ÆGTE fan.?

• Los Pitufo
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #1 af Los Pitufo
Hvornår er man ÆGTE fan.? blev oprettet af Los Pitufo
Er man en ægte fan,når man er påvirket i feks 2-3 dag,når ens hold har tabt,eller er man først fan når man har været på udeture.? Jeg er ikke fanatisk Real Madrid fan,kommer de i finalen iaften,er det fedt,men ryger de ud,så går min verden altså ikke under,der er andet i livet end fodbold. Når det så er sagt,så VAMOS REAL MADRID. :-) Men igen,hvornår er man en ÆGTE fan.?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #2 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Hvornår er man ÆGTE fan.?
Man er hvertfald ikke en ægte Real Madrid fan, hvis man stiller sig tilfreds med at ryge ud i aften. Hvis vi ryger ud i aften, vil jeg være negativt påvirket de næste par dage. Har prøvet at komme uden om det - det er bare ikke lykkes mig.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Pelle.

12 år 4 måneder siden #3 af sorengandersen
Uha et filosofisk spøgsmål. Alle har hver deres måde og være fan på og hvordan man er "ægte fan" eller "rigtig fan" eller hvad det nu kaldes vil jeg mene er op til en selv, men for mig selv er en "ægte fan" en fan der holder med sit hold i medgang og modgang og som ikke skifter hold som nogen skifter underbukser. Om man så er sur i flere dage eller er småmuggen i en halv time er også efter ens personlighed.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #4 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Hvornår er man ÆGTE fan.?
Når man med god samvittighed føler sig som en ægte fan vel? Det er der vist intet facit på.

12 år 4 måneder siden #5 af Rasmus75
Besvaret af Rasmus75 på emne Hvornår er man ÆGTE fan.?
Jeg har været s¨kaldt rigtig fan siden M.L: skiftede til R.M: I Virkligheden hænger det sammen med Jordens største svin Cruff Der begyndte sin snak om at hvis du ikke angrbe mest så vaar du ikke en værdig vinder.

12 år 4 måneder siden #6 af Rasmus75
Besvaret af Rasmus75 på emne Hvornår er man ÆGTE fan.?
Læs kritik af Danmark som EM vinder

Leveret af Kunena Forum