Vinder vi ligaen?
Afstemning: Tror i stadig på La Liga?
| Ja |
|
23 | 62.2% |
| Nej |
|
14 | 37.8% |
| Antal stemmer: 37 | |||
| Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen | |||
- rezamadridista
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Barca er med i spillet til sidste runde, og vi risikerer ikke længere, at stå á point med Atletico. Hvis vi ikke vinder mesterskabet, så er jeg dog træt af, at Barca ikke skal lave en pasillo.
BBB skrev: [...]og vi risikerer ikke længere, at stå á point med Atletico.
Den må du vist lige forklare. Jeg kan da i hvert fald nævne et forholdsvis sandsynligt scenarie, der gør at vi ender á point med Atletico (uafgjort på camp nou).
Jelle skrev:
BBB skrev: [...]og vi risikerer ikke længere, at stå á point med Atletico.
Den må du vist lige forklare. Jeg kan da i hvert fald nævne et forholdsvis sandsynligt scenarie, der gør at vi ender á point med Atletico (uafgjort på camp nou).
Det kan jeg let forklare: Jeg var for hurtigt ude :/
Hvis vi havde vundet kampen igår ville vi muligvis have stået a point efter de sidste kampe. Barcelona, havde indset at de har udspillet deres rolle og ville derfor "lægge sig ned" (sende Messi på VM afslapning osv) velvidende om at de har en sikker 3. plads.
Men med gårsdagens resultat bevarer Barcelona håbet indtil sidste kamp, og har stadig noget at spille for, kan faktisk sikre sig enten mesterskabet eller sølv.
Det virker ret kompliceret..
Jeg blev en smule mere optimistisk da jeg gik de forskellige scenarier igennem:)
www.marca.com/2014/03/31/en/multimedia/i...hics/1396266787.html
Jeg er her stadig XOXO
Samtidig tror jeg, at kampen på onsdag bliver vores sværeste.... Fuck det er spændende;)
JimmyBroe skrev: Marca har lavet en glimrende "La Liga calculator" så kan i selv samle puslespillet. Selv med én uafgjort kamp, har vi faktisk stadig mulighed for at vinde mesterskabet, hvis vi velogmærke også vinder 2 af de resterende 3 kampe. Det kræver dog nederlag til Atletico mod Malaga og uafgjort på Camp Nou..
Jeg blev en smule mere optimistisk da jeg gik de forskellige scenarier igennem:)
Jeg tror ikke på Atlético dummer sig mod Malaga. I mine øjne er vores bedste chance, at både Real og Barca tager makspoint i de resterende kampe.
Men taber Atlético Malaga-kampen, så er vi mestre ligegyldigt hvad med maksimum-point. Havde ikke forestillet mig et scenarie, hvor Barca-Atlético kunne blive ligegyldig.
El Rojo skrev:
JimmyBroe skrev: Marca har lavet en glimrende "La Liga calculator" så kan i selv samle puslespillet. Selv med én uafgjort kamp, har vi faktisk stadig mulighed for at vinde mesterskabet, hvis vi velogmærke også vinder 2 af de resterende 3 kampe. Det kræver dog nederlag til Atletico mod Malaga og uafgjort på Camp Nou..
Jeg tror ikke på Atlético dummer sig mod Malaga. I mine øjne er vores bedste chance, at både Real og Barca tager makspoint i de resterende kampe.
Men taber Atlético Malaga-kampen, så er vi mestre ligegyldigt hvad med maksimum-point. Havde ikke forestillet mig et scenarie, hvor Barca-Atlético kunne blive ligegyldig.
Den bliver ikke ligegyldig. Tænk hvis Espanyol tog point fra Real sidste runde så vil kampen stadig være vigtig på trods af at Malaga skulle vinde.