La Liga og den smalle trup
12 år 3 måneder siden #1
af TcRedondo
La Liga og den smalle trup blev oprettet af TcRedondo
Hvis jeg skulle vælge mellem mesterskab eller CL, ville jeg klart helst vinde La Liga. Det er den vigtigste turnering, her møder man Barcelona, Atletico osv. flere gange om året, og præmieres for den konstante, ugentlige stabilitet og klasse. Jeg er så træt af de sidste 3 kampe og af den mangelfulde trup, der reelt har vist sig blot at indeholde 8-9 kvalificerede spillere til de 6 forreste pladser. Illaramandi, Casemiro og Morata er reelt ungdomsspillere, der burde være udlejede på nuværende tidspunkt og evt. vende tilbage, hvis de viste sig kompetente nok til at spille for verdens vigtigste klub. Den sportslige struktur og ledelse er skyld i , at en klub med vores budget ikke vinder mere end vi gør...
Hala Madrid !
Hala Madrid !
Emnet er blevet låst.
- Inspektøren
- Gæst
-
12 år 3 måneder siden #2
af Inspektøren
Kunne du ikke bare have startet debatten under sæsonen-tråden?
Anyway, så er jeg uenig med dig. Vi har vundet ligaen 32 gange. Sidst vi vandt, var for 2 år siden. Champions League/Europa cupen for mesterhold har vi vundet hele 9 gange. Dog er det 12 år siden vi sidst vandt den.
Er du stadig sikker på, at du helst vil vinde ligaen frem for Champions League, for jeg er ved at blive tørstig efter en europæisk triumf, efter 12 års tørke?
Besvaret af Inspektøren på emne La Liga og den smalle trup
TcRedondo skrev: Hvis jeg skulle vælge mellem mesterskab eller CL, ville jeg klart helst vinde La Liga. Det er den vigtigste turnering, her møder man Barcelona, Atletico osv. flere gange om året, og præmieres for den konstante, ugentlige stabilitet og klasse. Jeg er så træt af de sidste 3 kampe og af den mangelfulde trup, der reelt har vist sig blot at indeholde 8-9 kvalificerede spillere til de 6 forreste pladser. Illaramandi, Casemiro og Morata er reelt ungdomsspillere, der burde være udlejede på nuværende tidspunkt og evt. vende tilbage, hvis de viste sig kompetente nok til at spille for verdens vigtigste klub. Den sportslige struktur og ledelse er skyld i , at en klub med vores budget ikke vinder mere end vi gør...
Hala Madrid !
Kunne du ikke bare have startet debatten under sæsonen-tråden?
Anyway, så er jeg uenig med dig. Vi har vundet ligaen 32 gange. Sidst vi vandt, var for 2 år siden. Champions League/Europa cupen for mesterhold har vi vundet hele 9 gange. Dog er det 12 år siden vi sidst vandt den.
Er du stadig sikker på, at du helst vil vinde ligaen frem for Champions League, for jeg er ved at blive tørstig efter en europæisk triumf, efter 12 års tørke?
Emnet er blevet låst.
- Administrationen
-
- Administrator
-
12 år 3 måneder siden #3
af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne La Liga og den smalle trup
Tråden er lås, du skal være velkommen til at oprette indlægget i en af de eksisterende, hvor den hører hjemme.
Ydermere, hvis man ønsker en god debat om et emne, er det en god idé at stille spørgsmålstegn og undlade en lang svada, som reelt ikke åbner en debat.
Ydermere, hvis man ønsker en god debat om et emne, er det en god idé at stille spørgsmålstegn og undlade en lang svada, som reelt ikke åbner en debat.
Emnet er blevet låst.