Ronaldo's skades situation
- Kristian S
- Emne forfatter
- Guld bruger
-
Her er det seneste nye:
www.espnfc.com/portugal/story/1861032/po...e-ahead-of-world-cup
Der bliver sagt at Ronaldo lider af såkaldt "tendinosis", en kronisk lidelse i leddet, i sit venstre knæ. MEN, Portugals landsholdsstab har dog kun udtalt at der skulle være tale om tendonitis, en ikke kronisk led skade. Problemet er dog at de to tit bliver formikset med hinanden, men den ene er utvivlsom mere alvorlig end den anden.
Ville være rart med en som har forstand på "skidtet", da det ikke ligefrem er beroligende nyheder :-/
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Pepe
- Gæst
-
- Cristiano Ronaldo
-
- Senior bruger
-
- Andalucía está en mi corazón
Men han kører kun på halv kraft for tiden og selvom Portugal selvfølgelig gerne vil vinde, tror jeg nu ”naturen kører sin gang” og de bliver slået ud, da Portugals landshold bare ikke er gode nok pt. og at de bliver skaderne kvit mht. tiltrængt pause.
- RasmusKring
- Gæst
-
Jeg husker det som om, at Rasmus i et tidligere indlæg skrev, at tendonitis var det som Ronaldo led af, og at kunne udvikle sig til en kronisk tilstand, hvis det ikke blev bedre.
Er det korrekt husket? For i så fald, så må Ronaldo skadesforløb være meget bekymrende.
Manden skal have ferie omgående.
Mathiaska skrev: Jeg føler jeg led lige så meget som Ronaldo, i alle de 90min han humpede rundt mod Ghana. Få ham nu hjem!
Manden skal have ferie omgående.
Hvis du allerede har set Portugal-Ghana, vil du så ikke fortælle hvad den ender så jeg ved hvad jeg skal oddse? ;-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
RasmusKring skrev: Kan vi få en opdatering fra Madridista.dk's egen fysioterapeut?
Jeg husker det som om, at Rasmus i et tidligere indlæg skrev, at tendonitis var det som Ronaldo led af, og at kunne udvikle sig til en kronisk tilstand, hvis det ikke blev bedre.
Er det korrekt husket? For i så fald, så må Ronaldo skadesforløb være meget bekymrende.
Det er selvfølgelig lidt bekymrende at cr7 ikke holder den pause som han skal.. Som jeg også skrev i min artikel så burde han komme sig over det.. Med den nødvendige restitution vælg og mærke.. Og min tro til så professionelle hold som Real og Portugals landshold har fået et ordentligt hak .. Han har slet ikke fået den nødvendige pause han har haft brug for.. Omend vil jeg sige at det stadigvæk er en tendinit - altså ikke kronisk ... Endnu vel og mærke ..
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
- Kristian S
- Emne forfatter
- Guld bruger
-
Er virkelig glad for at høre at du mener det stadig er tendinit han døjer med, og ved gud hvor jeg håber du har ret! Men det tror jeg nu osse du har, ellers er jeg faktisk ret sikker på at han selv (Ronaldo) havde sagt stop.
Men det ER meget tydeligt at han spare sig selv i øjeblikket, og det er naturligvis med henblik på ikke at få en såkaldt relapse.
Men lad os nu se om han ikke får en lang velfortjent ferie imorgen omtrent kl.20:30. Han skal i hvert fald være i fuld hopla og score en 2-3 mål imorgen før jeg tør være sikker på at han bør fortsætte med at spille resten af VM skulle portugal træffe at gå videre.
- Cristiano Ronaldo
-
- Senior bruger
-
- Cristiano Ronaldo
-
- Senior bruger
-
Knæ'et kan nu ikke være helt skidt/færdigt, da han laver flere hurtige skift/ryk og sætter 3-4 spiller af totalt! (Vi taler Owned)
Læg mærke til at han laver finterne efter han hopper over en glidende tackling, hvor man skal holde tungen lige i munden i det videre forløb.
Har nu set den 10 gange og det ser lige imponerende/legende let ud hver gang.
Perle fra VM 2014
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Cristiano Ronaldo skrev: Fandt lige denne lille perle fra kampen mod USA.
Knæ'et kan nu ikke være helt skidt/færdigt, da han laver flere hurtige skift/ryk og sætter 3-4 spiller af totalt! (Vi taler Owned)
Læg mærke til at han laver finterne efter han hopper over en glidende tackling, hvor man skal holde tungen lige i munden i det videre forløb.
Perle fra VM 2014
Ganske fint lavet.
I øvrigt; han vandt 'golden boot' og ikke 'golden shoe' ... :-D
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Cristiano Ronaldo
-
- Senior bruger
-
DarioGomez skrev:
Cristiano Ronaldo skrev: Fandt lige denne lille perle fra kampen mod USA.
Perle fra VM 2014
Ganske fint lavet.
I øvrigt; han vandt 'golden boot' og ikke 'golden shoe' ... :-D
Er du nu også helt sikker på det? :-)
The European Golden Shoe, formerly known as the European Golden Boot
Link