Er nye spillere nødvendigt?
- kavver
- Emne forfatter
- Gæst
-
12 år 2 måneder siden #1
af kavver
Er nye spillere nødvendigt? blev oprettet af kavver
Nu ved jeg godt det er agurke tid i medierne. Hvilket vel er derfor de ikke skriver om andet.
Ifølge aviserne - og de 12 årige medlemmer på facebook, får vi jo 9-10 nye spillere.
Er jeg den eneste som tænker om det overhovedet er klogt, at lave noget som helst om på start-elleveren?
Vi har smadret alt i Europa. Bedste eksempel er vel de forsvarende mestre Bayern som blev tævet 5-0(!!!!!!!)
Tænker mere, at Carlo skal til at tænke over alle de dumme point tab vi har haft, mod små hold i ligaen.
Jeg kan se mening i at hente en ung angriber som kan acceptere at være reserve for Benz, og som har lidt mere klasse/selvtillid end Morata. Og dernæst, skal Di Maria selvfølgelig erstattes, hvis han vil væk. MEN, hvorfor skulle han ville væk, når han spiller hver gang(?).
Set fra mit synspunkt, vil det være dumt at bruge flere millioner på et hold, der fungere optimalt, og formentlig kun vil blive bedre, når Bale har været skadesfri i lang tid.
Er jeg den eneste med den holdning?
kavver
Ifølge aviserne - og de 12 årige medlemmer på facebook, får vi jo 9-10 nye spillere.
Er jeg den eneste som tænker om det overhovedet er klogt, at lave noget som helst om på start-elleveren?
Vi har smadret alt i Europa. Bedste eksempel er vel de forsvarende mestre Bayern som blev tævet 5-0(!!!!!!!)
Tænker mere, at Carlo skal til at tænke over alle de dumme point tab vi har haft, mod små hold i ligaen.
Jeg kan se mening i at hente en ung angriber som kan acceptere at være reserve for Benz, og som har lidt mere klasse/selvtillid end Morata. Og dernæst, skal Di Maria selvfølgelig erstattes, hvis han vil væk. MEN, hvorfor skulle han ville væk, når han spiller hver gang(?).
Set fra mit synspunkt, vil det være dumt at bruge flere millioner på et hold, der fungere optimalt, og formentlig kun vil blive bedre, når Bale har været skadesfri i lang tid.
Er jeg den eneste med den holdning?
kavver
Emnet er blevet låst.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
12 år 2 måneder siden #2
af Siempre Madrid
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Besvaret af Siempre Madrid på emne Er nye spillere nødvendigt?
Emnet kan køre videre i rygtebørsen. Tråden er låst.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.