Træningskampe på tv

12 år 3 uger siden #13 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Træningskampe på tv
Det godt nok en kedelig opstilling, havde gerne set Isco i stedet for Alonso eller Illara. Men det er selvfølgelig fint de får nogle minutter i benene. H

Elkrimi: Ja, jeg synes faktisk han har spillet en fin pre season, egentlig synes jeg han har gjort det bedre end Alonso. Jeg synes ikke det ser helt så håbløst ud med ham mere.
Og ja, man ved man spiller med 3 defensivt orienterede midtbanespillere når Khedira er den der får størst offensiv frihed ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 uger siden #14 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Træningskampe på tv
Ak Xabi!!!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 3 uger siden #15 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Træningskampe på tv
Kroos er vanvittig god igen. Khedira virker som en serie 1 spiller ift.

Tilføjelse:
Khedira's tredje store fejl i dag, han virker ikke fokuseret. Mon han mentalt er væk?
Sidste redigering: 12 år 3 uger siden ved Elkrimi.

12 år 3 uger siden #16 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Træningskampe på tv
Jeg var desværre forhindret i at se aftenens kamp.
Kan nogen fortælle hvordan Navas klarede sig. Jeg har set målene og ingen af dem er ihvertfald drop. Så langt så godt! Men hvordan var helheds indtrykket af Navas' præstation.?

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 12 år 3 uger siden ved JimmyBroe.

12 år 3 uger siden #17 af Dios
Besvaret af Dios på emne Træningskampe på tv

JimmyBroe skrev: Jeg var desværre forhindret i at se aftenens kamp.
Kan nogen fortælle hvordan Navas klarede sig. Jeg har set målene og ingen af dem er ihvertfald drop. Så langt så godt! Men hvordan var helheds indtrykket af Navas' præstation.?

Rigtig godt faktisk. Han leverede en pragtredning, og den er helt klart værd og se, hvis du ikke allerede har set den diverse steder? Hold nu op nogle reflekser den mand har. Ellers havde han ikke så meget at lave igen, og de ting han nu havde klarede han rigtig godt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 3 uger siden #18 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Træningskampe på tv
Absolut fremragende reaktion. Men de riposter han har en tendens til at give og også ender med her. Det er jeg mildest talt bekymret for ...!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 3 uger siden #19 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Træningskampe på tv
Tror det optimale er hvis Navas i denne sæson får copa del rey og håndfuld andre kampe - vænner sig til klubben og får finpudset sine målmandskvaliteter (pånær reflekserne). Og så er han klar til i den kommende sæson (forhåbentligt) at overtage for Iker.

12 år 3 uger siden #20 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Træningskampe på tv
Hvordan spillede James igår?

12 år 3 uger siden #21 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Træningskampe på tv

Dios skrev:

JimmyBroe skrev: Jeg var desværre forhindret i at se aftenens kamp.

Rigtig godt faktisk. Han leverede en pragtredning, og den er helt klart værd og se, hvis du ikke allerede har set den diverse steder? Hold nu op nogle reflekser den mand har. Ellers havde han ikke så meget at lave igen, og de ting han nu havde klarede han rigtig godt.

Jo, jeg tror jeg så den. Han tager den med en hånd, laver ripost, men når at springe ud og griber den så. Nogen af Navas' redninger ser virkelig vanvittige ud. Om han bare har en ekstraordinær reaktionsevne, eller springer på en bestemt måde ved jeg ikke. Men mange af redningerne ligner "tv-redninger" dog uden det unødvendige, hvis i forstår hvad jeg mener. Jeg synes han har en rigtig fed stil som målmand. Hvis man kan sige det sådan. :)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ZizouMo

Leveret af Kunena Forum