Xabi Alonso

• karsten25
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #1 af karsten25
Xabi Alonso blev oprettet af karsten25
Denne har overskriften Xabi Alonso. Den kunne også have haft overskriften Isco eller Casillas.
Og det er ikke positivt ment.
JEg holder mig til Alonso i dette indlæg. Jeg Synes Alonso har været en god spiller for Real, men det er med tryk på "har" !!
Alonso har tabt farten og blevet forudsiglig. Jeg synes det i et stykke tid er gået ned af bakke for ham. Mange fejlafleveringer og ofte er han for langsom til at skille sig af med bolden, hvilket resulterer i at modstanderne enten får bolden eller han ender med ny fejlaflevering. Jeg synes Real i sommers skulle have sagt tak for 5 år og ikke forlænget kontrakten. Med det nye indkøb Kroos (som jeg har store forventninger til) har jeg også svært ved at se Alonso i start 11. Er jeg den eneste der synes tiden for Alonso er forbi på det niveau som jeg/man forventer af Real ?
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #2 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Xabi Alonso

karsten25 skrev: Denne har overskriften Xabi Alonso. Den kunne også have haft overskriften Isco eller Casillas.
Og det er ikke positivt ment.
JEg holder mig til Alonso i dette indlæg. Jeg Synes Alonso har været en god spiller for Real, men det er med tryk på "har" !!
Alonso har tabt farten og blevet forudsiglig. Jeg synes det i et stykke tid er gået ned af bakke for ham. Mange fejlafleveringer og ofte er han for langsom til at skille sig af med bolden, hvilket resulterer i at modstanderne enten får bolden eller han ender med ny fejlaflevering. Jeg synes Real i sommers skulle have sagt tak for 5 år og ikke forlænget kontrakten. Med det nye indkøb Kroos (som jeg har store forventninger til) har jeg også svært ved at se Alonso i start 11. Er jeg den eneste der synes tiden for Alonso er forbi på det niveau som jeg/man forventer af Real ?

Den er endnu bedre i "sæsonen 2014/15".

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum