Valdebebas
- TLK1976
- Emne forfatter
- Gæst
-
11 år 11 måneder siden #1
af TLK1976
Valdebebas blev oprettet af TLK1976
Hej,
Nogen der har erfaringer med at se træninger på Valdebebas?
Jeg skal til Madrid og se kampen mod Rayo V. i november og har min søn på 8 år med, som er kæmpe Ronaldo fan.
Tænkte det kunne være morsomt for ham (og mig) at se dem træne og måske få et billede af tronarvingen sammen med Ronaldo, er det noget der overhovedet kan lade sig gøre?
Nogen der har erfaringer med at se træninger på Valdebebas?
Jeg skal til Madrid og se kampen mod Rayo V. i november og har min søn på 8 år med, som er kæmpe Ronaldo fan.
Tænkte det kunne være morsomt for ham (og mig) at se dem træne og måske få et billede af tronarvingen sammen med Ronaldo, er det noget der overhovedet kan lade sig gøre?
Emnet er blevet låst.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
11 år 11 måneder siden #2
af Siempre Madrid
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Besvaret af Siempre Madrid på emne Valdebebas
Det ville jeg ikke sætte næsen op efter. Der er altid hermetisk lukkede døre til træning, undtaget en enkelt gang om året omkring juletid, hvor man åbner dørene.
Hvis holdet er inde i en god periode, når I kommer derned, kan I måske være heldige at snige jer til et hurtigt billede og en autograf, når spillerne ankommer i deres biler til træning. Men igen, sæt ikke næsen for højt op efter noget.
Hvis holdet er inde i en god periode, når I kommer derned, kan I måske være heldige at snige jer til et hurtigt billede og en autograf, når spillerne ankommer i deres biler til træning. Men igen, sæt ikke næsen for højt op efter noget.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: TLK1976
Emnet er blevet låst.
11 år 11 måneder siden #3
af Jespersk
Besvaret af Jespersk på emne Valdebebas
Hej TLK1976,
Nogle venner og jeg vil også ned og se Real Madrid spille mod Rayo d. 9 november. Vi er i fuld gang med at planlægge turen, og vil derfor lige hører hvor har du bestilt dine biletter til kampen, fly m.m.?
Mvh Jesper
Nogle venner og jeg vil også ned og se Real Madrid spille mod Rayo d. 9 november. Vi er i fuld gang med at planlægge turen, og vil derfor lige hører hvor har du bestilt dine biletter til kampen, fly m.m.?
Mvh Jesper
Emnet er blevet låst.
- TLK1976
- Emne forfatter
- Gæst
-
11 år 11 måneder siden #4
af TLK1976
Besvaret af TLK1976 på emne Valdebebas
Hej Jesper,
Jeg har købt billetter og hotel igennem travelsense.dk, hvor en meget behjælpelig Camilla Andersen - kendt fra håndboldbanen, har hjulpet med Kat. 1 billetter m.m - prisen for os begge 4.500 kr
Mht. fly, så er jeg bosat i Norge og flyver herfra, men prisen for dette var ca. 2.500 kr totalt for os begge.
Altså en totalpris på ca. 7.000 for fly, hotel (2 overnatninger) og kampbilletter (KAT. 1) for 2 personer
Jeg har købt billetter og hotel igennem travelsense.dk, hvor en meget behjælpelig Camilla Andersen - kendt fra håndboldbanen, har hjulpet med Kat. 1 billetter m.m - prisen for os begge 4.500 kr
Mht. fly, så er jeg bosat i Norge og flyver herfra, men prisen for dette var ca. 2.500 kr totalt for os begge.
Altså en totalpris på ca. 7.000 for fly, hotel (2 overnatninger) og kampbilletter (KAT. 1) for 2 personer
Emnet er blevet låst.