Søger fans til dialog
- Madridista87
- Emne forfatter
- Gæst
-
11 år 9 måneder siden #1
af Madridista87
Søger fans til dialog blev oprettet af Madridista87
Hej alle Real Madrid fans..
Jeg studerer til daglig min kandidat på økonomilinjen management accounting på Aalborg Universitet. Dette semester er dog noget utraditionelt, da jeg har valgt linjen "Creative Genius". På creative genius har vi fået til opgave at arbejde med et emne, vi brænder for, så for mit vedkommende er det ret simpelt - Real Madrid skal involveres i dette lille projekt!
Grundlæggende er jeg ved at arbejde på en lille guide til fans, der endnu ikke har været heldige nok til at opleve Real Madrid på Santiago Bernabeu! Jeg har selv været på stadion 4 gange, men da vi skal inddrage "eksperter" og "brugere" i vores lille projekt, søger jeg derfor fans, der inden for de sidste par år har oplevet Real Madrid i Spaniens hovedstad, men med den krølle, at I selv arrangerede og koordinerede rejsen, og altså IKKE bare købte en præ-arrangeret rejse fra et rejseselskab.
Derudover søger jeg kontakt med fans, som endnu ikke har oplevet Real Madrid grundet årsagen, at det har været for kompleks at sammensætte og koordinere en tur til Madrid for at se Los Blancos!
Det er bare en hurtig dialog jeg søger - håber MEGET I vil være behjælpelige med dette! :)
Tilføj mig på skype: DavidBF87
På forhånd mange tak
- Madridista87 - David Frøkjær
Jeg studerer til daglig min kandidat på økonomilinjen management accounting på Aalborg Universitet. Dette semester er dog noget utraditionelt, da jeg har valgt linjen "Creative Genius". På creative genius har vi fået til opgave at arbejde med et emne, vi brænder for, så for mit vedkommende er det ret simpelt - Real Madrid skal involveres i dette lille projekt!
Grundlæggende er jeg ved at arbejde på en lille guide til fans, der endnu ikke har været heldige nok til at opleve Real Madrid på Santiago Bernabeu! Jeg har selv været på stadion 4 gange, men da vi skal inddrage "eksperter" og "brugere" i vores lille projekt, søger jeg derfor fans, der inden for de sidste par år har oplevet Real Madrid i Spaniens hovedstad, men med den krølle, at I selv arrangerede og koordinerede rejsen, og altså IKKE bare købte en præ-arrangeret rejse fra et rejseselskab.
Derudover søger jeg kontakt med fans, som endnu ikke har oplevet Real Madrid grundet årsagen, at det har været for kompleks at sammensætte og koordinere en tur til Madrid for at se Los Blancos!
Det er bare en hurtig dialog jeg søger - håber MEGET I vil være behjælpelige med dette! :)
Tilføj mig på skype: DavidBF87
På forhånd mange tak
- Madridista87 - David Frøkjær
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Madridista87.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista87
- Emne forfatter
- Gæst
-
11 år 9 måneder siden #2
af Madridista87
Besvaret af Madridista87 på emne Søger fans til dialog
Ingen fans, der endnu ikke har været afsted, eller som har været afsted for nylig? Det er kun en hurtig dialog jeg søger, og jeg håber, at det fremadrettet vil komme andre fans til gode :)
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
11 år 9 måneder siden #3
af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Søger fans til dialog
Læser selv på Aalborg Uni. Kan jeg tilføje dig på Facebook, så det hele lidt lettere..
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista87
- Madridista87
- Emne forfatter
- Gæst
-
11 år 9 måneder siden #4
af Madridista87
Besvaret af Madridista87 på emne Søger fans til dialog
Det er helt i orden :) Du tilføjer mig bare! :)