Legender i Real

11 år 9 måneder siden #1 af SR4
Legender i Real blev oprettet af SR4
Perez har netop udtalt at denne trup består af en masse legender, da legender er skabt af gode præstationer. Så synes jeg det er spændende at diskutere hvilke spillere I mener er legender i Real's nuværende trup og hvem der har potentialet til det. Og hvem der er klublegende og hvem der bare er legende overall osv.
Og det et træneren inkluderet.
Synes bare det kunne være spændende, da vi nok har forskellige meninger om hvad en legende er. :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #2 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Legender i Real
Legender i nuværende trup er Iker Casillas, Cristiano Ronaldo og Sergio Ramos.

Potentialet til at blive legender er i mine øjne Carvajal og Marcelo. Jesé kunne også være et godt bud, hvis han kan holde sig skadesfri.

Og så synes jeg det bliver spændende at se hvor Isco og Varane er om 5-7 år. Varane tror og håber jeg styrer midterforsvaret mens Isco desværre nok slår sine folder andetsteds.

DC19

11 år 9 måneder siden #3 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Legender i Real

-#7- skrev: Legender i nuværende trup er Iker Casillas, Cristiano Ronaldo og Sergio Ramos.

Potentialet til at blive legender er i mine øjne Carvajal og Marcelo. Jesé kunne også være et godt bud, hvis han kan holde sig skadesfri.

Og så synes jeg det bliver spændende at se hvor Isco og Varane er om 5-7 år. Varane tror og håber jeg styrer midterforsvaret mens Isco desværre nok slår sine folder andetsteds.

Jeg er meget enig med dig... Derudover udelukker jeg heller ingenting ift. til Kroos og Benzema, hvis de spiller i klubben en 5-6 år endnu..

Men hvad er det der vrøvl omkring Isco?!:) Hvad indikerer andet end, at han bliver en større og større stjerne i Real Madrid? Han bliver mere og mere fast, og alle i og omkring klubben forguder ham.... Jeg forstår bare ikke helt din tankegang:)

Det svarer lidt til hvis jeg sagde: Jeg er desværre bange for at Cristiano Ronaldo, om præcis 33 dage, køre sin Ferrari direkte ind i et træ på M133, med en hastighed på på 128 km/t. Han brækker formentlig højre lårbensknogle og river venstre skulder af led, så Ancelotti skal virkelig til at lede efter alternative løsninger!
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, andreashn

11 år 9 måneder siden #4 af Jespersk
Besvaret af Jespersk på emne Legender i Real
Er enig med ovennævnte i at Legender i nuværende trup er Iker Casillas, Cristiano Ronaldo og Sergio Ramos.

De spillere der har potentialet til at blive legender mener jeg er spillere så som, Isco, Varane, Jese og Kroos, måske carvarjal.

11 år 9 måneder siden #5 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Legender i Real

M_linding skrev: Men hvad er det der vrøvl omkring Isco?!:) Hvad indikerer andet end, at han bliver en større og større stjerne i Real Madrid? Han bliver mere og mere fast, og alle i og omkring klubben forguder ham.... Jeg forstår bare ikke helt din tankegang:)

Det svarer lidt til hvis jeg sagde: Jeg er desværre bange for at Cristiano Ronaldo, om præcis 33 dage, køre sin Ferrari direkte ind i et træ på M133, med en hastighed på på 128 km/t. Han brækker formentlig højre lårbensknogle og river venstre skulder af led, så Ancelotti skal virkelig til at lede efter alternative løsninger!

Haha. Du fortjener sgu et tak for den sammenligning.

Jeg må være ærlig og tilstå at jeg ikke har noget som helst belæg for min Isco påstand, udover en fornemmelse jeg har. Jeg tror såmænd heller ikke man sælger ham til sommer, men decideret fast mand tror jeg desværre aldrig han bliver i Real Madrid, ikke på grund af manglende evner eller talent, for det ejer Isco i overflod. Men nok nærmere på grund af prisskiltet på Bale og James, som man må formode er de to han er oppe imod. Jeg synes desværre det virker som om både Bale og James har noget længere snor end Isco, således at Isco nærmest skal spille op til sit alleryppeste i hver eneste minut han får. Hvad han så iøvrigt også gør lige pt.

Jeg håber du kunne bruge svaret, omend det blev en smule hypotetisk. Og lad mig også slå fast med det samme, jeg er kæmpe fan af Isco, han er simpelthen elegant udover alle grænser. Og jeg glæder mig til at følge hans karriere, uanset om det bliver i Madrid eller et andet sted.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

11 år 9 måneder siden #6 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Legender i Real
Hvad med ift Ancelotti? Synes I man kan kalde ham en legende allerede efter 2 år i klubben? Jeg tænker at hvis vi både får ligaen og CL så er han helt klart en legende. Trænere bliver i det hele taget legender på kortere tid.
Og Benz tror jeg allerede kan blive en legende om 2-3 år hvis han fortsætter det niveau.
Men hvad med Marcelo? Tror I det løb er kørt for ham?

11 år 9 måneder siden #7 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Legender i Real

SR4 skrev: Hvad med ift Ancelotti? Synes I man kan kalde ham en legende allerede efter 2 år i klubben? Jeg tænker at hvis vi både får ligaen og CL så er han helt klart en legende. Trænere bliver i det hele taget legender på kortere tid.
Og Benz tror jeg allerede kan blive en legende om 2-3 år hvis han fortsætter det niveau.
Men hvad med Marcelo? Tror I det løb er kørt for ham?

Jeg er stor Marcelo-fan. Det tror jeg aldrig, jeg har lagt skjul på. Han er på sine bedste dage verdens bedste venstreback, og blandt de tre bedste selv på sine mindre gode. Så god er han bare.

Marcelo er i min bevidsthed allerede en legende. Han kom til klubben i en ung alder; 18 år. I dag er han 26 år. Otte år med op -og neture, men Marcelo er en ener, en publikumsfavorit og en fænomenal fodboldspiller. Ja, jeg mener sågar, at han kan overgå Roberto Carlos.

Benzema bliver ikke en Real Madrid-legende. Ancelotti kan sagtens bliver en ny træner-legende.
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

11 år 9 måneder siden #8 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Legender i Real

SR4 skrev: Perez har netop udtalt at denne trup består af en masse legender, da legender er skabt af gode præstationer. Så synes jeg det er spændende at diskutere hvilke spillere I mener er legender i Real's nuværende trup og hvem der har potentialet til det. Og hvem der er klublegende og hvem der bare er legende overall osv.
Synes bare det kunne være spændende, da vi nok har forskellige meninger om hvad en legende er. :)

Det er ikke for at ødelægge debatten, men Florentino Pérez sagde faktisk ikke, at denne trup består af en masse legender.

Han sagde, at denne trup består af spillere og trænere, som har forstået at ud af det umulige opstår legenden (sagnet eller myten).

Jeg synes personligt, at det er lidt svært at snakke om legender i forhold til spillere, som er aktive i klubben, men der er da flere, som vil blive betragtet som legender, når de engang stopper i klubben. Cristiano Ronaldo er jo selvskreven i og med, at han alt andet lige vil have smadret en del rekorder til den tid. Iker Casillas slipper jo heller ikke uden om med alle de år i klubben og alle de titler.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 9 måneder siden #9 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Legender i Real
Med La Decima i bæltet har Ancelotti vel allerede sikret sig legende status og det selvom han måtte komme ud for et trafikuheld i morgen ;) Den oplevelse er permanent brændt fast i min bevidsthed og Ancelotti var geniet bag. Casillas, Ramos og Ronaldo må også klart være levende legender i klubben. Marcelo er jeg også rigtig glad for, både for hvad kan på banen, men bestemt også for den vigtighed han lader til at have for truppen, udenfor banen. Han er også allerede en legende i min bog og sammenligningen med Carlos synes jeg egentlig er meget god. Carlos var, og Marcelo er, bare kult på så mange måder.

Isco... Nu har jeg efterhåndende kørt et mindre korstog omkring Iscos status i truppen (som 12. -manden) og jeg er faktisk lige så stille ved at blive lidt træt af, at høre på mig selv. Men -#7- sætter altså bare nogle rigtige gode ord på de bekymringer, som mig og ham tilsyneladende deler. Jeg kan også godt frygte lidt for Iscos fremtid i klubben; men hvis Isco til gengæld får en håndfuld år i Madrid, så har han da uden tvivl alle muligheder for at blive en legende.

... ligesåvel som stort set hele truppen har det, da fremtiden er svær at spå. Vi har dog allerede, i min bog, fem aktive legender i klubben, hvilket egentlig er ret imponerende.

Altid Real Madrid.
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved FranciscoISCO.

11 år 9 måneder siden #10 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Legender i Real

Siempre Madrid skrev:

SR4 skrev: Perez har netop udtalt at denne trup består af en masse legender, da legender er skabt af gode præstationer. Så synes jeg det er spændende at diskutere hvilke spillere I mener er legender i Real's nuværende trup og hvem der har potentialet til det. Og hvem der er klublegende og hvem der bare er legende overall osv.

Det er ikke for at ødelægge debatten, men Florentino Pérez sagde faktisk ikke, at denne trup består af en masse legender.

Han sagde, at denne trup består af spillere og trænere, som har forstået at ud af det umulige opstår legenden (sagnet eller myten).

Jeg synes personligt, at det er lidt svært at snakke om legender i forhold til spillere, som er aktive i klubben, men der er da flere, som vil blive betragtet som legender, når de engang stopper i klubben. Cristiano Ronaldo er jo selvskreven i og med, at han alt andet lige vil have smadret en del rekorder til den tid. Iker Casillas slipper jo heller ikke uden om med alle de år i klubben og alle de titler.

Ja så det bare et andet sted og nu har I været lidt langsomme her på Madridista ;) hehe
Men det ændre i hvert fald ikke på at debatten alligevel kan være spændende nok :P

@Daniel
Angående Marcelo så tænkte jeg selv han på sigt ville blive en legende i Real under Mou. Men problemet er han i en tidlig alder har haft en hård formnedgang og skader. Men han er heldigvis på vej op igen.
Angående Benz hvorfor tror du ikke på han kunne blive en legende? :) Jeg tror at hvis han spillede i Liverpool, ville han ikke have gjort det meget dårligere end Saurez, men det er svært at lægge mærke til ham, når man har Ronaldo på holdet.

11 år 9 måneder siden #11 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Legender i Real

SR4 skrev: Angående Benz hvorfor tror du ikke på han kunne blive en legende? :) Jeg tror at hvis han spillede i Liverpool, ville han ikke have gjort det meget dårligere end Saurez, men det er svært at lægge mærke til ham, når man har Ronaldo på holdet.

Jeg tror måske selv du svarede på dit spørgsmål ;) I øvrigt vil jeg mene at det kræver en sjælden (personlig) karakter at opnå legende-status, her er Benzema, på trods af sine store fodboldmæssige talenter, måske nok en tand for 'ydmyg'? Ift. fodboldspilleren, så har Benzema uden tvivl et enormt højt topniveau, men når tiden engang er inde til evaluering, så tror jeg ikke man vil glemme hans bundniveau. Stopper han i morgen, så vil jeg også huske ham som en udpræget humørspiller - sorry to say, for jeg kan egentlig rigtig godt lide ham.

Altid Real Madrid.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #12 af Storken
Besvaret af Storken på emne Legender i Real
Man skal være noget helt ekstraordinært for at blive en legende. Hvad er definitionen på ekstraordinært? Man ved det, når man ser det.

Hvis man er i tvivl om en spiller er en legende, så er man ikke i tvivl.

Leveret af Kunena Forum