Billetter

7 år 1 måned siden #1 af nisse
Billetter blev oprettet af nisse
Hej Madridistas! Jeg har købt en rejse til min søn Marcus på 7 og mig selv i påsken til Madrid og skal selvfølgelig opleve Real Madrid spille imod Granada da det er formålet med turen :-)
Men hvor skal man købe sin billet og for længe skal man vente ?
Vil gerne have billetterne sikkert i hus
HALA MADRID!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 uger siden #2 af Artatj
Besvaret af Artatj på emne Billetter
Kunne godt tænkte mig svar på det samme :D

No Soy Madridista De Corazón - Porque El Corazón Un Día Para. Soy Madridista De Alma. Porque El Alma Es Eterna!

• JohnJohn
  • Gæst
  • Gæst
7 år 4 uger siden #3 af JohnJohn
Besvaret af JohnJohn på emne Billetter
Når billetterne til pøblen bliver givet fri på nettet, så ser i om i kan købe der. Hvis ikke, så fortvivl ikke. Hvis i er i Madrid dagen før kampen, så køb ved billetkontoret ved stadion, og ellers så fis derud på kampdagen til de åbner (kom evt. lidt før). Det burde absolut ikke være nødvendigt at købe andet end officielle billetter. Det var vores taktik til Celta Vigo-kampen tidligere i december og det virkede uden problemer - og der blev endda udsolgt.

Et lille "men" er kamptidspunktet i påsken, men jeg kunne ikke forestille mig det har så stor indvirkning. Det kunne være en mere erfaren Bernabeu-besøger kan bekræfte det?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.