KAKA

13 år 7 måneder siden #1 af zizou21
KAKA blev oprettet af zizou21
Hep,

Jeg har lige et todelt spørgsmål.

1: Har KAKA fået en fortjent chance for at blive en succes i Real Madrid?
2: Hvordan definere i sådan en chance?

Det er blevet diskuteret meget på arbejdet idag, og stafetten er nu givet videre til jer venner.
Jeg er forholdsvis ny på siden, så beklager hvis der har været lign. tråd tidligere.
Jeg er desuden af den holdning KAKA har fået sin chancen, og desværre aldrig blev den ønskede succes, hvilket er noget klubben, fans og Kaka har indset, og derfor mener jeg bare han skal sendes videre i karrieren.

Her er den side jeg har brugt som kilde til spillede minutter, ud/indskiftninger etc.

www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/11930...dor/Jugador/Kaka.htm

Hala

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 7 måneder siden #2 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne KAKA
I Real Madrid er chancer ikke noget, man får, men noget man tager.

Kaká har ikke grebet sin chance og derfor ønsker jeg ham held og lykke i en anden klub.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, zizou21

13 år 7 måneder siden #3 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne KAKA
Zizou.
Kaka har desværre haft to kæmpe store problemer i sin karriere i Real Madrid.
1) Skader
2) Mourinho

Der er absolut intet naturligt i det Mourinho laver som træner, og på den måde han betaler spillernes indsats og tillid tilbage.
Kaka kommer ikke til at slå igennem i Real Madrid desværre.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 7 måneder siden #4 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne KAKA
Hvis jeg lige må bygge videre på Siempres helt korrekte betragtning...

Selvfølgelig kan man også i en eller anden grad få chancer, hvis man er en ung spiller, som viser at man bør tro på ham i fremtiden. Men som Ballon d'Or vinder på 27 år, skal den altså bare sidde lige i skabet... Måske ikke efter én eller to kampe, men efter meget få måneder.

Problemet med Kaka i Real Madrid er vel egentlig to ting; skader, og der var vel heller ikke en grundig plan med ham, da man købte ham. Der var vist tale om et klassisk prestige-køb pga. præsidentvalg.

Jeg håber inderligt, at Kaka får noget ro, og igen viser sine helt unikke egenskaber - i en anden klub.

13 år 7 måneder siden #5 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne KAKA
Synd for Kaka, at hans karriere har taget den drejning som den har.

Han har ikke grebet chancen og han burde for lang tid siden have været sendt videre. Ved godt, at han var et 500 mio. køb men stadigvæk.

Håber han finder sit gamle niveau tilbage i en anden klub.

• unrectify
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #6 af unrectify
Besvaret af unrectify på emne KAKA
Jeg kan ikke rigtige lide udtrykket "synd" når vi snakker om Kaka, og hans tid i Real Madrid. Han har fået utallige chancer, og kunne selv have været rejst videre - men han har aldrig været interesseret i at miste sin årlige løn på €10 mio. I min optik har han dermed fraskrevet sig alle rettigheder for at beklage sig over sin tid. Grådighed - intet andet. I hans tid i Real Madrid har han mest af alt lignet en mæt spiller - som ikke har mere at skulle vinde og bevise - end blot at tjene til sit otium.

13 år 7 måneder siden #7 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne KAKA
Vil ikke betegne Kaka som en grådig person på nogen som helst måde. Han er en ydmyg person.

13 år 7 måneder siden #8 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne KAKA

mortenj skrev: Vil ikke betegne Kaka som en grådig person på nogen som helst måde. Han er en ydmyg person.

Grådighed eller ej, faktum er at han har fået sin chance uden at gribe den. Madrid har selv underskrevet kontrakten, Kaka har jo ikke under præsteret bevidst.
At han sidder på bænken til en kæmpehyre kan man ikke klandre ham for, han er oppe i aldren og har måske prioriteret det ($mange penge$) højere end det sportslige. Det kan man vel konkludere da han jo ikke er rejst væk endnu.

Synd er det da ihvertfald ikke.:)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 7 måneder siden #9 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne KAKA
Men som Ballon d'Or vinder på 27 år, skal den altså bare sidde lige i skabet... Måske ikke efter én eller to kampe, men efter meget få måneder.

- Helt enig!

HUGOL

Jeg har også undret mig flere gange over den måde Mou har brugt kaka i truppen (eller mangel på samme), men jeg har dog svært ved at forstille mig han skulle have slået til under en anden træner.

Lidt læsestof herom:

bleacherreport.com/articles/1427199-kaka...l-madrid-this-season

Hala

Leveret af Kunena Forum