San Iker is back

11 år 8 måneder siden #13 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne San Iker is back
Det er noget spekulativt, Storken!

En ting er sikkert. Casillas har genfundet sin straffesparksform og det er sgu rart, både for hans egen selvtillid men også omverdenens tro på hans evner.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #14 af Storken
Besvaret af Storken på emne San Iker is back

Elkrimi skrev: Det er noget spekulativt, Storken!

En ting er sikkert. Casillas har genfundet sin straffesparksform og det er sgu rart, både for hans egen selvtillid men også omverdenens tro på hans evner.

Statistisk set er Casillas ikke bedre end så mange andre på straffespark. Stastikken for La Liga:
www.transfermarkt.co.uk/primera-division...S1/plus/1/saison_id/

(Casillas er på side 2)

11 år 8 måneder siden #15 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne San Iker is back

Kratmus skrev:

asp3200 skrev: Jeg ser stadig ikke Casillas som noget videre, han laver stadig underlige ting og jeg bliver ikke forblændet af to stk reddede straffespark.

Hans tid er ovre, vi skal have en ny Casillas om et år. Godt vi har navas som backup.

Ronaldo har også spillet dårligt på det sidste, trods hans mange mål. Godt vi snart køber Reus!
Casillas har fumlet i enkelte tilfælde på det sidste, trods hans mange flotte/vigtige redninger. Godt vi allerede har Navas!
Ovenstående er to helt tåbelige udmeldinger.

Ej, for at holde det på det seriøse, så er du sq langt ude at s****.. For ikke at nævne den manglende respekt eller manglende konsensus i din første sætning. At se Casillas som "ikke noget videre" betyder i egentlig forstand, at han er uden betydning - slå det selv op.

At sammenligne Casillas' fumlerier med Ronaldos mange elendige frispark, er vel egentlig rimeligt. I alle andre facetter af spillet, imponerer begge spillere, og har det gjort hele sæsonen. Jeg husker én fejl af Casillas denne sæson, nemlig den situation, hvor han fumler med bolden ved stolpen, og modstanderen får hjørne. Hvad har han derudover lavet?

Dit indlæg og mangel på respekt for den største nulevende Real Madrid legende gør mig sq lidt sur sådan en hyggelig lørdag julenat!

Hvor kommer Ronaldo og Reus ind i mit indlæg??

Casillas er over the Hill, længere er den ikke. Han spiller stadig okay, men selvtilliden og respekten fra angriberne er væk. Er enig med storken. Du ser det nok snart.

11 år 8 måneder siden #16 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne San Iker is back

Storken skrev:

Statistisk set er Casillas ikke bedre end så mange andre på straffespark. Stastikken for La Liga:

(Casillas er på side 2)

For mig siger det, at Casillas aldrig har været klasse på straffespark. Han har dog reddet de to seneste, hvilket fortæller, at han har udviklet sig på det punkt. Flot af den 33 årig spanier, der står forrest i køen som førstevalg foran sidste sæsons bedste keeper Keylor Navas.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

11 år 8 måneder siden #17 af Madridnation.
Besvaret af Madridnation. på emne San Iker is back
Forstår virkelig ikke casillas kritikerne ... waow er rystet

I minder mig om de små medløbere der blev barca fans tilbage i 2009 hvor de vandt the treble... så ynkeligt at kunne kritisere en sand levende legende som har ofret så meget for klubben !!!

Føj og i kalder jer madridistas. Kan blive så irriteret af at folk bare vil smide ham væk efter et par små fejl, ja han har været ude af form men det er nemlig i de tider man ser forskellen på en rigtig madridista og en medløber. Støt jeres hold i medgang og modgang, casillas er nu tilbage hvor han hører til.

Overvej en ekstra gang om i stadig mener i har hjertet på det rette sted

Hala madrid

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

11 år 8 måneder siden #18 af MMM
Besvaret af MMM på emne San Iker is back

Storken skrev:

(Casillas er på side 2)

Ikke at jeg vil påstå at Iker er gudsbenået hvad angår straffespark, men den statistik ligner ikke ligaens egen eller AS og Marcas, hverken for Iker (11), Palop (12) Cañizares (13) og sikkert også andre.

11 år 8 måneder siden #19 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne San Iker is back

Madridnation. skrev: Forstår virkelig ikke casillas kritikerne ... waow er rystet

I minder mig om de små medløbere der blev barca fans tilbage i 2009 hvor de vandt the treble... så ynkeligt at kunne kritisere en sand levende legende som har ofret så meget for klubben !!!

Føj og i kalder jer madridistas. Kan blive så irriteret af at folk bare vil smide ham væk efter et par små fejl, ja han har været ude af form men det er nemlig i de tider man ser forskellen på en rigtig madridista og en medløber. Støt jeres hold i medgang og modgang, casillas er nu tilbage hvor han hører til.

Overvej en ekstra gang om i stadig mener i har hjertet på det rette sted

Hala madrid

Så hvis ikke man bryder sig om en Real Madridspillers niveau, og vil sælge ham, så er man ikke Madridista?? Det var dog en sørgelig holdning. Det at være fan af et hold, har intet med enkeltspillere at gøre, ikke nødvendigvis ihvertfald. Det at nogen har en anden holdning til en spiller end du selv har. Gør dem vel ikke mindre fan af selve klubben???

Jeg er her stadig XOXO

11 år 8 måneder siden #20 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne San Iker is back

asp3200 skrev:

Kratmus skrev:

asp3200 skrev: Jeg ser stadig ikke Casillas som noget videre, han laver stadig underlige ting og jeg bliver ikke forblændet af to stk reddede straffespark.

Hans tid er ovre, vi skal have en ny Casillas om et år. Godt vi har navas som backup.

Ronaldo har også spillet dårligt på det sidste, trods hans mange mål. Godt vi snart køber Reus!
Casillas har fumlet i enkelte tilfælde på det sidste, trods hans mange flotte/vigtige redninger. Godt vi allerede har Navas!
Ovenstående er to helt tåbelige udmeldinger.

Ej, for at holde det på det seriøse, så er du sq langt ude at s****.. For ikke at nævne den manglende respekt eller manglende konsensus i din første sætning. At se Casillas som "ikke noget videre" betyder i egentlig forstand, at han er uden betydning - slå det selv op.

At sammenligne Casillas' fumlerier med Ronaldos mange elendige frispark, er vel egentlig rimeligt. I alle andre facetter af spillet, imponerer begge spillere, og har det gjort hele sæsonen. Jeg husker én fejl af Casillas denne sæson, nemlig den situation, hvor han fumler med bolden ved stolpen, og modstanderen får hjørne. Hvad har han derudover lavet?

Dit indlæg og mangel på respekt for den største nulevende Real Madrid legende gør mig sq lidt sur sådan en hyggelig lørdag julenat!

Hvor kommer Ronaldo og Reus ind i mit indlæg??

Casillas er over the Hill, længere er den ikke. Han spiller stadig okay, men selvtilliden og respekten fra angriberne er væk. Er enig med storken. Du ser det nok snart.

Ronaldo og Reus kommer ind i billedet gennem en simpel sammenligning.

Det er en påstand mod en anden påstand, om hvorvidt han er fremtiden, eller ej. Han er den nære fremtid, men den fjerne er han selvfølgelig ikke alderen taget i betragtning(han er her ikke de næste 10 år, eventuelt modsat en 20-årig keeper). Det er ikke dét, jeg anfægter. Det er din mangel på respekt. Det er faktisk så simpelt. Den viser du gennem den ligegyldighed, du udstråler.

Din udtalelse minder mig om ham den stereotype fra Danish Dynamite, der bare siger "Nyt nyt nyt" med mangel på respekt for dét, der har været - ligegyldighed. Men han er altså en karikeret figur - ikke en virkelig person. Som om, at Casillas bare kan skiftes ud, og så væk med ham. Han er et menneske, ikke en "ting" eller vare. Men din udtalelse udstråler: "Nyt nyt nyt! Vi finder bare en ny Casillas"

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Leveret af Kunena Forum