VIP billetter !

• Jimbo
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #1 af Jimbo
VIP billetter ! blev oprettet af Jimbo
Kære madridistas !
Er der nogle af jer der har erfaring med VIP / Hospitality billetter til hjemmekampe ?

Hvad indeholder de og er det super gode pladser ?

Skal lige siges, at jeg kan ikke et ord spansk så hvis der er indlæg kun på spansk vil jeg også gerne vide lidt om det ;-)

Godt nytår og håbet om en masse nye pokaler ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 8 måneder siden #2 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne VIP billetter !
Jeg prøvede det sidste sæson med to kammerater. Vi havde en super sjov oplevelse. Der er mad før kampen. I pausen og efter kampen er der også lidt at spise. Og det bedste af det hele- Fri bar før under og efter kampen ;) Man sidder også ganske udemærket. Jeg kan varmt anbefale det.
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved Real HWL.

• Jimbo
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #3 af Jimbo
Besvaret af Jimbo på emne VIP billetter !
Tak for dit svar ! Får man besked om hvornår man skal komme eller må man bare selv stå for det . Tænker på mad osv. ? Er der informationer / indlæg på spansk / engelsk ?

Andre der har erfaringer med disse billetter ?

11 år 8 måneder siden #4 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne VIP billetter !
Er der en grund til at mit indlæg blev slettet?

Jeg forsøgte at hjælpe en sjæl i nød ved at videregive vigtig information til Jimbo. Fortæl mig hvor ytringsfriheden er blevet mig frataget.

Mvh Patrick

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

11 år 8 måneder siden #5 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne VIP billetter !

Kassow-Rossing skrev: Er der en grund til at mit indlæg blev slettet?

Jeg forsøgte at hjælpe en sjæl i nød ved at videregive vigtig information til Jimbo. Fortæl mig hvor ytringsfriheden er blevet mig frataget.

Mvh Patrick

Jeg står ikke bag sletningen, me jeg forestiller mig at man har vurderet at "tilbuddet" ikke burde ligge tilgængeligt for alle på Madridista.dk - dette sandsynligvis begrundet i brugerens historik, som bestemt ikke er troværdig i forhold til at stå som ansvarlig for at hjælpe andre til en god oplevelse på Estadio Santiago Bernabéu. Hans tilbud om hjælp er notorisk kendt for at være kortvarige.

Men du kan naturligvis sende tilbuddet til Jimbo i en privat besked.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen

11 år 8 måneder siden #6 af Kassow-Rossing
Tak for svaret. Jeg må acceptere, at man åbenbart ikke kan skrive hvad som helst herinde, men jeg mente bestemt ikke jeg skrev noget der var imod Madridista.dk's husregler.

Jeg vil som udgangspunkt gerne holde mig neutral, fordi jeg er blot "the messenger" men den tidligere bruger fra Madrid har f.eks hjulpet mig til at blive medlem af Real Madrid (Carnet Madridista) så jeg kan støtte vores klub mest mulig.

Jimbo hvis du ønsker svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig.

11 år 8 måneder siden #7 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne VIP billetter !

Kassow-Rossing skrev: Tak for svaret. Jeg må acceptere, at man åbenbart ikke kan skrive hvad som helst herinde, men jeg mente bestemt ikke jeg skrev noget der var imod Madridista.dk's husregler.

Jeg vil som udgangspunkt gerne holde mig neutral, fordi jeg er blot "the messenger" men den tidligere bruger fra Madrid har f.eks hjulpet mig til at blive medlem af Real Madrid (Carnet Madridista) så jeg kan støtte vores klub mest mulig.

Jimbo hvis du ønsker svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig.

Når en bruger er udelukket af flere omgange er det fordi siden ikke ønsker hans indlæg længere. Tag den privat med Jimbo om du vil. Et personligt råd vil til gengæld være, at læse op på ytringsfriheden, inden du råber op om det i et forum på internettet.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

11 år 8 måneder siden #8 af Kassow-Rossing
"Ytringsfrihed er retten til frit at udtrykke sin mening i skrift og tale uden andres forudgående godkendelse, og står dermed i modsætning til censur."

Jeg ytrede mig. Jeg forsøgte at hjælpe en bruger på hjemmesiden ved at svare på hans spørgsmål. Jeg skrev intet der kunne støde nogle, og jeg brød ikke med husreglerne. Mit indlæg blev slettet (censur).

11 år 8 måneder siden #9 af Dios
Besvaret af Dios på emne VIP billetter !
Åha Kassow haha :D

Jeg føler med dig i disse nordkoreanske tilstande, hvor du bliver censureret til døde. Det er nærmest tragisk, at du altid føler dig så udsat her på siden, hvorfor om jeg må spørge? :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, ElMadrid

11 år 8 måneder siden #10 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne VIP billetter !

Kassow-Rossing skrev: "Ytringsfrihed er retten til frit at udtrykke sin mening i skrift og tale uden andres forudgående godkendelse, og står dermed i modsætning til censur."

Jeg ytrede mig. Jeg forsøgte at hjælpe en bruger på hjemmesiden ved at svare på hans spørgsmål. Jeg skrev intet der kunne støde nogle, og jeg brød ikke med husreglerne. Mit indlæg blev slettet (censur).

"Ytringsfrihed er retten til frit at udtrykke sin mening... Undskyld jeg bryder ind her, men når du nævner ordet ytringsfrihed i den her sammenhæng, Kassow, så kan jeg ikke selv lade være med lige at knytte en 'ytring' til denne debat.

At du, for at være behjælpelig overfor en anden bruger herinde, bringer et svar på et spørgsmål, har intet med en ytring at gøre. En ytring er nemlig tilkendegivelsen af en mening, som det så fint fremgår af din egen citering. At du svare på et spørgsmål har intet at gøre med, at du tilkendegiver en mening. Det er simpelthen bare to forskellige ting.

Min ytring: Pas på med at brug et så tungt udtryk som 'fratagelsen af din ytringsfrihed'. I denne kontekst er det altså en ret alvorlig anklage. Forummet er baseret på et frit flow af ytringer (hvor den manerlige omgangstone naturligvis er ønskelig), ligeså snart det kommer til at lide under en 'svag ytringsfrihed', vil det virkelig stå skidt til. Men dette er heldigvis ikke tilfældet i forbindelse med denne debat - læs din egen citering igennem en ekstra gang.

At du synes, at det er unfair, at dit indlæg bliver fjernet, er du naturligvis helt i din gode ret til, det kan jeg da også selv have min egen mening om...

Altid Real Madrid.
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved FranciscoISCO.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

11 år 8 måneder siden #11 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne VIP billetter !
Bottom-line. Steffen/Jabac (Det er trods alt ikke Voldemort, vi taler om, så jeg tør altså godt nævne hans navn!) har ved flere lejligheder ageret dybt utroværdigt ift. hjælp og generel support omkring besøg i Madrid; så at bruge ham som sandhedssiger ift. dette her er lidt uheldigt.

Omvendt så kunne du Kassow trods alt ikke vide det, men det gør du så nu, og har forhåbentlig også forståelse for beslutningen om at slette indlægget! :0)

PS: Så er der vist også skåret nok skiver af den manchego. Videre. Og rigtig god fornøjelse på verdens bedste stadion!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

11 år 8 måneder siden #12 af Kassow-Rossing

Dios skrev: Åha Kassow haha :D

Jeg føler med dig i disse nordkoreanske tilstande, hvor du bliver censureret til døde. Det er nærmest tragisk, at du altid føler dig så udsat her på siden, hvorfor om jeg må spørge? :)

For mit vedkommende er sagen slut, men når du absolut vælger at skrive direkte til mig, så skal jeg da nok svare dig.

Fordi mit indlæg blev slettet. Kan du fortælle mig hvilken husregel, jeg brød med? Og tag dig lige sammen med at bringe Nordkorea på banen.

FranciscoISCO skrev:

Kassow-Rossing skrev: "Ytringsfrihed er retten til frit at udtrykke sin mening i skrift og tale uden andres forudgående godkendelse, og står dermed i modsætning til censur."

"Ytringsfrihed er retten til frit at udtrykke sin mening... Undskyld jeg bryder ind her, men når du nævner ordet ytringsfrihed i den her sammenhæng, Kassow, så kan jeg ikke selv lade være med lige at knytte en 'ytring' til denne debat.

At du, for at være behjælpelig overfor en anden bruger herinde, bringer et svar på et spørgsmål, har intet med en ytring at gøre. En ytring er nemlig tilkendegivelsen af en mening, som det så fint fremgår af din egen citering. At du svare på et spørgsmål har intet at gøre med, at du tilkendegiver en mening. Det er simpelthen bare to forskellige ting.

Min ytring: Pas på med at brug et så tungt udtryk som 'fratagelsen af din ytringsfrihed'. I denne kontekst er det altså en ret alvorlig anklage. Forummet er baseret på et frit flow af ytringer (hvor den manerlige omgangstone naturligvis er ønskelig), ligeså snart det kommer til at lide under en 'svag ytringsfrihed', vil det virkelig stå skidt til. Men dette er heldigvis ikke tilfældet i forbindelse med denne debat - læs din egen citering igennem en ekstra gang.

At du synes, at det er unfair, at dit indlæg bliver fjernet, er du naturligvis helt i din gode ret til, det kan jeg da også selv have min egen mening om...

For mit vedkommende er sagen slut, men når du absolut vælger at skrive direkte til mig, så skal jeg da nok svare dig.

Men jeg tilkendegav min mening. Hvad mener du med, at jeg ikke tilkendegav min mening? Jeg skrev blandt andet at jeg syntes man skulle kontakte (Indsæt navn) via hans email adresse (Indsæt email adresse), så kan du ikke forklare mig hvorfor du mener, at mit indlæg ikke var en mening, der blev givet til kende?

Leveret af Kunena Forum