VIP billetter !
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
11 år 8 måneder siden #13
af DarioGomez
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Besvaret af DarioGomez på emne VIP billetter !
Og stop blev der sagt. I kan tage den per private beskeder i stedet for herinde ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
11 år 8 måneder siden #14
af nono
Besvaret af nono på emne VIP billetter !
Kassow-Rossing - Kildekritik har intet med ytringsfrihed at gøre. Hvis du skriver en masse vrøvl på wikipedia bliver dette også slettet. Alligevel står wikipedia som et af vores vidensamfunds demokratiske, frie, fyrtårn.
Jeg synes også at du skal spise brød til og lukke sagen her, i stedet for at gå i brechen for en så ligegyldig sag.
Jeg synes også at du skal spise brød til og lukke sagen her, i stedet for at gå i brechen for en så ligegyldig sag.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
11 år 8 måneder siden #15
af Kassow-Rossing
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Besvaret af Kassow-Rossing på emne VIP billetter !
Jeg stoppede den for tre dage siden, men så blev mit indlæg slettet. Dernæst stoppede jeg den igen, men så blev jeg spurgt et direkte spørgsmål og FranciscoISCO skrev til mig. Skulle jeg bare ignorere spørgsmålet om hvorfor jeg føler jeg bliver behandlet som Nordkorea?
Det er agu da synd for Jimbo at han ingen hjælp får i Madrid. Jimbo hvis du har nogle spørgsmål, så må jeg åbenbart ikke svare på dem her på siden. Du kan kontakte mig privat, og så har jeg en gut klar til at svare på dine spørgsmål, som er flyttet fra Danmark til Madrid for at kunne overvære alle kampe dernede.
Det er agu da synd for Jimbo at han ingen hjælp får i Madrid. Jimbo hvis du har nogle spørgsmål, så må jeg åbenbart ikke svare på dem her på siden. Du kan kontakte mig privat, og så har jeg en gut klar til at svare på dine spørgsmål, som er flyttet fra Danmark til Madrid for at kunne overvære alle kampe dernede.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)