Martin Ødegaard foran CL-debut?

Afstemning: Skal Martin Ødegaard have CL-debut mod Schalke 04?

Ja
12 70.6%
Nej
5 29.4%
Antal stemmer: 17
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
11 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid
www.madridista.dk/index.php/3827-cl-debut-til-martin-odegaard

Der er jo ingen tvivl om, at Marketing-afdelingen meget gerne ser, at Martin Ødegaard får CL-debut, for det vil man kunne bruge til rigtig mange ting.

Men er det rimeligt, at han overhaler eksempelvis Chicharito eller Medrán inden om for at få "yngste spiller"-kortet?

Hvad siger I?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved Siempre Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 6 måneder siden #2 af Mølbat
Han har i hvert fald trænet sammen med førsteholdet de seneste to dage, så noget kunne tyde på, at man forbereder ham til et lille indhop mod Schalke.

11 år 6 måneder siden #3 af Sahinovic
Ved ikke særligt meget om drengen, men hvad angår om han fortjener at overhale en mand som Chicharito vil jeg sige klart ja. Chicharito har trods alt fået et par chancer til at vise hvad han kan, det mangler Ødegaard stadig selvom det er meget tidligt, og det er da altid spændende med så unge talenter. Jeg kunne godt tænke mig at se ham på den store scene, af det jeg har set så virker han som en der måske kunne udnytte det da han virker meget ''rolig'' i sit spil.

Florentino Pérez

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #4 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Martin Ødegaard foran CL-debut?
Nej, det skal han ikke, da der er andre der fortjener/har brug for spilletid, mere end Ødegaard; Javier Hernandez, Medran, Jesé bl.a. Særligt oven på episoden med Jesé, hvor han bliver skiftet ind med 30 sekunder tilbage mod Elche, ville det være et dårligt signal at sende, hvis Ødegaard fik spilletid. Desuden er vi i 1/8 finalen, hvor det er vigtigt, at det der ikke bliver for meget hygge. Var det i gruppespillet i den sidste kamp, hvor vi alligevel havde sikret første pladsen, så jo. Men lige nu har vi brug for, at alle kampe bliver taget meget seriøst.

Ødegaard skal alligevel nok få sin chance på et tidspunkt. Han er trods alt kun en ung teenager. Men lad lige de voksne komme til først.

11 år 6 måneder siden #5 af Daniel
Jeg kunne godt tænke mig at se Medrán fra start mod Schalke. Hverken Illarramendi eller nyindkøbte Silva imponerer mig. Medrán har noget mere i godteposen og har generelt imponeret stort i de få kampe han har deltaget i i indeværende sæson - han er ikke en døgnflue.

Han minder også langt flere karakteristika, der minder om Modric end Silva og Illarramendi, og er det i virkeligheden ikke det midtbanen mangler?

Nå, det handlede meget lidt om Ødegaard, men det var bare lidt i forlængelse af Inspektørens indlæg :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe

11 år 6 måneder siden #6 af BBB
Besvaret af BBB på emne Martin Ødegaard foran CL-debut?
Nu har man 3 muligheder for indskiftninger, og vi har 2-3 skadede profiler. Hvis Ancelotti kan undlade den kedelige tendens med at skifte backs ind i stedet for angribere, så burde det være muligt at se både Ødegaard og Jese/Medran på banen.

Det er en gratis (gimmick) rekord, som vi burde tage. Mourinho gav også debut til ekstremt mange unge spillere, fordi han kender værdien af rekorder.

11 år 6 måneder siden #7 af JesperA
Kunne da være meget skægt som en gimmick, men det havde nok været mere sandsynligt hvis knægten var spansk og fra La Fabrica. Det sætter bare endnu mere pres på de i forvejen hårdt pressede unge skuldre, og det synes jeg ikke er nødvendigt. Lad ham spille for førsteholdet når han er klar, og ikke for at tage en åndssvag og ligegyldig rekord fra en eller anden nobody... Den eneste spiller der har sådanne nogle rekorder for yngste spiller til diverse ting, og har indfriet de enorme forventninger man nødvendigvis pålægges, er Rooney.

11 år 6 måneder siden #8 af Dios
Besvaret af Dios på emne Martin Ødegaard foran CL-debut?

Daniel skrev: Jeg kunne godt tænke mig at se Medrán fra start mod Schalke. Hverken Illarramendi eller nyindkøbte Silva imponerer mig. Medrán har noget mere i godteposen og har generelt imponeret stort i de få kampe han har deltaget i i indeværende sæson - han er ikke en døgnflue.

Han minder også langt flere karakteristika, der minder om Modric end Silva og Illarramendi, og er det i virkeligheden ikke det midtbanen mangler?

Nå, det handlede meget lidt om Ødegaard, men det var bare lidt i forlængelse af Inspektørens indlæg :-)

Medrán i stedet for Kroos, hvor man så kan flytte Illarramendi ned på sin vante position som giver noget til balancen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #9 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Martin Ødegaard foran CL-debut?
Han gøre i hvert fald, hvad han kan. For i modsætning til Bale, så......:
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...raining-session.html

Hej. Mit navn er Martin Ødegaard. Jeg er 16 år og jeg spiler for Real Madrid CF. Mit job går ud på at lægge gode indlæg til CR7.
Han er fandme en heldig knægt.

Leveret af Kunena Forum