Ny opstilling

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #13 af Storken
Besvaret af Storken på emne Ny opstilling

ChrillRM14 skrev:

Omar skrev: Navas
Carvajal-Ramos-Pepe-Marcelo
James-Modric-Kroos-Bale
Benzema-CR7

Jeg har valgt at ikke at tage Isco med fordi at jeg mener at han er alt for overvuderet og han sejler i alle kampe.

På skrift er det meget svært at tyde ironi, så jeg vil egentlig gerne have dig til at uddybe din mening omkring Isco? Han er jo den eneste spiller, der reelt set har opretholdt et niveau i 2015, der er været at tage med i resten af sæsonens kampe.

Isco vil muligvis side på bænken mod Levante i morgen, da han er ude i El Clasico, hvis han får gult. Det samme er tilfældet med Kroos, så vidt jeg har forstået.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Omar
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #14 af Omar
Besvaret af Omar på emne Ny opstilling

ChrillRM14 skrev:

James-Modric-Kroos-Bale
Benzema-CR7

Jeg har valgt at ikke at tage Isco med fordi at jeg mener at han er alt for overvuderet og han sejler i alle kampe.

På skrift er det meget svært at tyde ironi, så jeg vil egentlig gerne have dig til at uddybe din mening omkring Isco? Han er jo den eneste spiller, der reelt set har opretholdt et niveau i 2015, der er været at tage med i resten af sæsonens kampe.

Der er intet ironi i det her. Jeg mener bare ikke at han er god nok til holdet.
Når han mister bolden (som han gør tit) prøver han ikke at få den tilbage. Han er ikke en kæmper. Han er en dårlig udgave af Ronaldo.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #15 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Ny opstilling

Omar skrev:

ChrillRM14 skrev:

James-Modric-Kroos-Bale
Benzema-CR7

Der er intet ironi i det her. Jeg mener bare ikke at han er god nok til holdet.
Når han mister bolden (som han gør tit) prøver han ikke at få den tilbage. Han er ikke en kæmper. Han er en dårlig udgave af Ronaldo.

Wow... En af de spillere, der arbejder allermest i kampene og virkelig hjælper til i defensiven er pludselig ikke en kæmper, en spiller, der ikke prøver at få den tilbage og sågar en dårligere udgave af Ronaldo?!?!?
Hvordan kan man nogensinde sammenligne en teknisk stærk, kreativ spiller som Isco med en fysisk stærk målscorer som Ronaldo?
Det er jo direkte sindsygt at skrive sådan om vores juvel.

Leveret af Kunena Forum