HJÆÆÆÆÆLP - Har brug for et godt råd

• Dahl
  • Dahl's profilbillede Emne forfatter
  • Senior bruger
  • Senior bruger
  • Hasta la victoria siempre
11 år 3 måneder siden #1 af Dahl
Hey,

Jeg står I en lidt bøvlet situation, og har brug for et godt råd fra nogle af jer lidt mere erfarne besøgende på Bernabeu.
Jeg tager til Madrid på fredag for at se kampen mod Malaga på lørdag, jeg har endnu ikke billetter til kampen.
Når jeg går på Realmadrid.com for at bestille billetter er der MEGET få billetter til rådighed, og slet ikke 3 stk ved siden af hinanden, som jeg har brug for.
I min naivitet troede / forventede jeg at der ville være masser billetter at få, men som det er nu, er det slet ikke tilfældet.
Jeg er Carnet medlem, men kan den vej KUN få 2 biletter og vi er 3 gutter som skal se kampen, og vil derfor gerne sidde sammen.

Har nogle af jer erfaringer med om der kommer flere billetter til salg jo tættere vi kommer på kampdagen, altså fordi sæsonkortholderen ikke indløser deres billetter??

Så snart vi lander fredag, suser vi selvfølgelig på stadion for at, forhåbentligt få købt billetter.

Ellers er eneste udvej næsten at betale 300+ Euro for VIP billetter, men det er sgu også en slags penge......

No worries!!!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #2 af raul7=kongen
Sur situation! Kan godt forstå, hvis det går udover nattesøvnen.

Jeg har før oplevet, at der kom flere billetter i udbud i dagene op til kampen - så tjek salget løbende. Så det er en mulighed - ligeledes har jeg hørt om, at de havde flere billetter til salg på stadion, som aldrig var udbudt online. Så der er håb, men selvfølgelig ingen garantier.

Krydser fingre for jer - meld endelig tilbage når du har nyt! :)
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved raul7=kongen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dahl

• knudsen_0
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #3 af knudsen_0
Besvaret af knudsen_0 på emne HJÆÆÆÆÆLP - Har brug for et godt råd
Is på, tror nok i skal få billetter.

Vi købte billetter til kampen mod Celta Vigo hvor der endte med at blive udsolgt ved at tage på stadion en halv time før billetkontoret åbnede på kampdagen. Der var billetter - dog ikke masser af billetter. Når i har mulighed for at købe dagen før tror jeg nok i skal få billetter.

Hvis i bor på en nogenlunde hotel, så skriv til dem om de kan skaffe jer billetter hvis ikke det skulle lykkes jer. Det kunne vores hotel og de lovede mig at de havde billetter selv på kampdagen hvis ikke vi selv kunne skaffe. De er selvfølgelig dog dyrere.

• Dahl
  • Senior bruger
  • Senior bruger
11 år 3 måneder siden #4 af Dahl
Tak for jeres beroligende ord :-)

Jeg har spurgt på hotellet og de kunne ikke hjælpe, så vi krydser fingre for at der billetter vi kan købe, fredag eftermiddag når
vi kan være ude ved stadion.......

No worries!!!!!!

• Dahl
  • Senior bruger
  • Senior bruger
11 år 3 måneder siden #5 af Dahl
Så er vi vel hjemvendt fra Madrid, efter en lækker tur, og en god kamp på stadion.

Vedr. Billetproblematikken som tidligere nævnt:

Vi var på stadion fredag ved 14 tiden, direkte fra lufthavnen, og der var ingen billetter til os hvor vi kunne sidde sammen, vi kunne sågar ikke engang få 2 billetter ved siden af hinanden, så vi valgte den dyre VIP løsning til 325 Euro........ Det var også en oplevelse, men syntes sgu det er mange penge.........

Den store efterspørgsel må skyldes at sæsonen er ved at spidse til og at Malaga også havde en smule at spille for, der var i hvert fald smæk billetlugerne fredag, og sortbørs djævlene lige udenfor stadion.

Næste år når jeg skal på den årlige tur, skal jeg have styr på billetter inden jeg tager derned, det er helt sikkert :-)

No worries!!!!!!

Leveret af Kunena Forum