HJÆLP. CHL mod Juve!!!
- Zumzum94
- Emne forfatter
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Zumzum94 skrev: Hej alle sammen. Tror i det er muligt at få billetter til kampen mod Juventus på hjemmebane??
Ja det er der helt klart. Men det bliver ikke billigt.
- Inspektøren
- Gæst
-
Zumzum94 skrev: Hej alle sammen. Tror i det er muligt at få billetter til kampen mod Juventus på hjemmebane??
Det er nok kun muligt at få billetter til de dårlige pladser (højt oppe på stadion), når vi har med en kamp som denne at gøre. Derudover er det smartest at bestille billetter nu, hvis du virkelig ønsker at se kampen. For hvis udfaldet at den første kamp i Torino ender med at holde opgøret åbent (lad os sige 0-0 eller 1-0 til Juventus), så bliver der med garanti helt udsolgt.
- haijkens
- Gæst
-
Jeg var i Madrid sidste uge og dette blev min 6. gang på Bernabéu. Jeg har ALDRIG oplevet sådan en stemning som der var sidste onsdag. En 60 årig mand som sad ved siden af mig fik tårer i øjnene og gav mig et kræm da dommeren fløtjede af. Jeg sad på Tribuna Lateral Oeste (række 24 - faktisk lige overfor F. Perez). Jeg fik købt billetterne gennem mit Madridista medlemskab på Real Madrid's hjemmeside (á 240 euro stk.). Mange penge, so what - dette kunne ikke engang sammenlignes med El Clásico som jeg var nede og se i august (2-1, da Real vandt den Spanske Supercup). Dette var El Derbí Madrileño - noget som ikke kan sammenlignes med noget overhovedet hvis du spørger mig.
Er der forresten nogen som tager til Berlin hvis Real skulle komme i finalen? Jeg bor i Holland men kunne rigtig godt tænke mig at møde nogle Danske Madridista's dernede...
Hasta el final, vamos Real!!
- haijkens
- Gæst
-
- Inspektøren
- Gæst
-
haijkens skrev: Nej. Det er muligt at få billetter overalt på stadion. Man skal bestille billetterne d. 2. maj (næste lørdag fra kl. 10:00) gennem sit Madridista medlemskab.
Nej, det er bestemt ikke muligt at få billeter "overalt på stadion". Er du klar over, hvor mange der har sæsonkort? Og de pladser vil derfor være resereveret/låste. Og til denne kamp, vil de helt sikkert dukke op til. Semi-finale, Uefa Champions League, andet opgør....
- haijkens
- Gæst
-
Hvis man sidder klar med sit Madridista medlemskort og creditkort næste lørdag kl. 10:00, er det muligt at komme til at sidde næsten overalt.
haijkens skrev: @ Inspektøren,
Hvis man sidder klar med sit Madridista medlemskort og creditkort næste lørdag kl. 10:00, er det muligt at komme til at sidde næsten overalt.
Dejligt hvis man kan det fra Holland.
Som det fremgår af anden tråd om ture til Madrid, ser det desværre ud til for tiden ikke at være muligt at bestille billetter til Hjemmekampe fra Danmark. Der er simpelthen blokeret for kreditkort udstedt i Danmark.