Tur til Madrid med mine to fodboldglade unger :)
- SoccerMum
- Emne forfatter
- Gæst
-
11 år 1 måned siden #1
af SoccerMum
Tur til Madrid med mine to fodboldglade unger :) blev oprettet af SoccerMum
Kære alle,
Har læst mange indlæg - tak for alle de gode hints.
Dog mangler jeg info om en ting, jeg heller ikke kan finde på Real Madrids hjemmeside ..
Jeg skal bruge 3 billetter til kampen 20 sep mod Granada. Hvis vi skal bruge fordelen ift
at kunne bestille billetterne et par dage før alle andre - altså dette Madridista kort - men
kan man så købe 3 billetter, hvis kun 1 af os har kortet??
Håber I forstår mit spørgsmål ;)
Bedste hilsner, Lone
Dog mangler jeg info om en ting, jeg heller ikke kan finde på Real Madrids hjemmeside ..
Jeg skal bruge 3 billetter til kampen 20 sep mod Granada. Hvis vi skal bruge fordelen ift
at kunne bestille billetterne et par dage før alle andre - altså dette Madridista kort - men
Bedste hilsner, Lone
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
11 år 1 måned siden #2
af Roesen7
Hej Lone,
Det kan I sagtens. Jeg havde hele familien med og se Celta Vigo, så vi købte altså 4 billetter på et kort.
Håber I får en dejlig tur :-)
Ps. Som ekstra info, kan billetterne købes søndag inden kampen, hvorfor folk uden kort "først" kan købe mandag. Det vil sige, at I kan købe søndag den 13 september. Vær desuden opmærksom på, at kampen kan flyttes til lørdag d. 19 grundet tv-transmission. Det endelige kamptidspunkt plejer dog at blive fastlagt ca. 3 uger før.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Besvaret af Roesen7 på emne Tur til Madrid med mine to fodboldglade unger :)
SoccerMum skrev: Kære alle,
Bedste hilsner, Lone
Hej Lone,
Det kan I sagtens. Jeg havde hele familien med og se Celta Vigo, så vi købte altså 4 billetter på et kort.
Håber I får en dejlig tur :-)
Ps. Som ekstra info, kan billetterne købes søndag inden kampen, hvorfor folk uden kort "først" kan købe mandag. Det vil sige, at I kan købe søndag den 13 september. Vær desuden opmærksom på, at kampen kan flyttes til lørdag d. 19 grundet tv-transmission. Det endelige kamptidspunkt plejer dog at blive fastlagt ca. 3 uger før.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Roesen7.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen