Tur til Madrid med mine to fodboldglade unger :)

• SoccerMum
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #1 af SoccerMum
Kære alle,

Har læst mange indlæg - tak for alle de gode hints.
Dog mangler jeg info om en ting, jeg heller ikke kan finde på Real Madrids hjemmeside ..
Jeg skal bruge 3 billetter til kampen 20 sep mod Granada. Hvis vi skal bruge fordelen ift
at kunne bestille billetterne et par dage før alle andre - altså dette Madridista kort - men
kan man så købe 3 billetter, hvis kun 1 af os har kortet??

Håber I forstår mit spørgsmål ;)

Bedste hilsner, Lone

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #2 af Roesen7

SoccerMum skrev: Kære alle,

Har læst mange indlæg - tak for alle de gode hints.
Dog mangler jeg info om en ting, jeg heller ikke kan finde på Real Madrids hjemmeside ..
Jeg skal bruge 3 billetter til kampen 20 sep mod Granada. Hvis vi skal bruge fordelen ift
at kunne bestille billetterne et par dage før alle andre - altså dette Madridista kort - men
kan man så købe 3 billetter, hvis kun 1 af os har kortet??

Håber I forstår mit spørgsmål ;)

Bedste hilsner, Lone

Hej Lone,

Det kan I sagtens. Jeg havde hele familien med og se Celta Vigo, så vi købte altså 4 billetter på et kort.

Håber I får en dejlig tur :-)

Ps. Som ekstra info, kan billetterne købes søndag inden kampen, hvorfor folk uden kort "først" kan købe mandag. Det vil sige, at I kan købe søndag den 13 september. Vær desuden opmærksom på, at kampen kan flyttes til lørdag d. 19 grundet tv-transmission. Det endelige kamptidspunkt plejer dog at blive fastlagt ca. 3 uger før.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Roesen7.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum