Billetter til Madrid kampen mod Granada

• clc11
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
6 år 5 måneder siden #1 af clc11
Hej.

Jeg vil give min mand en tur til madrid i 40-års fødselsdagsgave inkl billetter til Madrids kamp mod Granada d. 19/20-9.
Vi booker selv fly og hotel, men hvor er det bedst/billigst at booke billetter til kampen? Han har Madrista kort.

Vi skal have vores børn på 4 og 9 år med, så hvor på stadion vil i anbefale at sidde? Håber i kan hjælpe
Sidste redigering: 6 år 5 måneder siden ved clc11. Begrundelse: Tekst manglede!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #2 af Redando
Hej!

Billetterne kan købes på Real Madrids egen hjemmeside godt en uge før kampen, med mindre det skal være ekstra fint (de såkaldte hospitality-billetter, hvor man også får mad og drikke - de kan købes nu.) Hvis du benytter din mands Carnet Madridista, vil du kunne købe billetter en dag tidligere end hvis du ikke gør. Hold øje på siden, hvornår de er tilgængelige. Det er her: www.realmadrid.com/en/tickets

Er du utryg ved selv at skulle bestille på nettet, kan du ringe på (+34) 902-324-324 og bestille billetter. Kan du ikke spansk, beder du blot om at tale med en der kan engelsk.

Der er umiddelbart ingen pladser, der er bedre for børn end andre, men det er klart at de umiddelbart bedste pladser er midt for på langsiden, som til alt andet fodbold. Ellers kan det også anbefales at prøve at sidde tæt på banen, for så er man naturligvis også tæt på spillerne. Det er et spørgsmål om smag og hvor mange penge, man ønsker at bruge på det. :-) Det er en oplevelse at være på Bernabeu ligemeget hvad. Især hvis man tager ud til stadion i lidt god tid og er med til at byde spillerbussen velkommen.

¡MI UNICO ESTIMULANTE FUE LA CAMISETA BLANCA!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, ElMadrid

6 år 5 måneder siden #3 af Artatj
Jeg var inde og se kampen mod Granada sidste sæson og vi bookede igennem: www.ticketmaster.es/ - Af en eller anden mærkelig grund kunne jeg ikke betale med mit danske visakort igennem Realmadrid.com - Jeg var også i kontakt med Real Madrud support, og de kunne heller ikke hjælpe.

Jeg købte derfor igennem ticketmaster (med Carnet Madridsta) fik biletterne tilsendt på mail også var der ikke mere bøvl med det :)

No Soy Madridista De Corazón - Porque El Corazón Un Día Para. Soy Madridista De Alma. Porque El Alma Es Eterna!

• clc11
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
6 år 5 måneder siden #4 af clc11
Besvaret af clc11 på emne Billetter til Madrid kampen mod Granada
Tusind tak for jeres svar.

Tror ikke, at jeg har nerver til at vente til søndagen inden afrejse:-) har kigget på billetter hos madrid-tickets.net.....kender i dem? Vi kan få pladser tæt på banen til 1100kr ca. Pr stk.

Fedt tip med spillerbussen, min søn vil ELSKE det!!!!!!! Hvor lang tid inden kampen ankommer de? Vi skal bo tæt på stadion, så intet problem at komme tidligt derover:-)
Sidste redigering: 6 år 5 måneder siden ved clc11.

6 år 5 måneder siden #5 af Artatj
Da jeg var ind og se dem var kampen vist kl 12.00 - Vi så spillerbussen omkring 10:30. Derudover ventede vi også på at se spillerne køre efter kampen.

Da der er tale om en kamp mod granada skal du ikke frygte med at vente til søndagen inden afrejse. Jeg var også ind og undersøge priser hos andre leverandører og må ærligt sige at man får mere for pengene igennem Real Madrids officiele :)

No Soy Madridista De Corazón - Porque El Corazón Un Día Para. Soy Madridista De Alma. Porque El Alma Es Eterna!
Følgende bruger(e) sagde tak: clc11

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.