Real Madrid-Jeopardy
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Bobonation
- Gæst
-
Gåser skrev: Florentino hentede denne spiller ved at spørge om han ville spille for Real Madrid på bagsiden af en serviet.
Hvem er Zinedine Zidane?
- Bobonation
- Gæst
-
BONUSINFO:
Scoringsmæssigt havde han sin bedste sæson i 00/01, hvor han formåede at score 14 gange i La Liga.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Bobonation skrev: Denne spiller scorede 2 mål og lavede 3 assists i én og samme hjemmebanekamp (ligaen) i en sæson, hvor han kun scorede 3 ligamål.
BONUSINFO:
Scoringsmæssigt havde han sin bedste sæson i 00/01, hvor han formåede at score 14 gange i La Liga.
Hvem er Guti?
Altid Real Madrid.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Altid Real Madrid.
- Victor
- Gæst
-
- Victor
- Gæst
-
Victor skrev: Han scorede 2 mål for klubben under Estadio Santiago Bernabéus åbningskamp.
Jeg ved at Barinaga scorede det foerste maal, saa jeg tager chancen og siger hvem er Barinaga?
- Victor
- Gæst
-
R7CR7GB11 skrev: Jeg ved at Barinaga scorede det foerste maal, saa jeg tager chancen og siger hvem er Barinaga?
Nope.
Han deler mellemnavn med en nu tidligere Real-spiller, der har efternavnet Olano. Hans eget efternavn er Fernández. De er dog begge kendt for deres mellemnavn.
Victor skrev:
R7CR7GB11 skrev: Jeg ved at Barinaga scorede det foerste maal, saa jeg tager chancen og siger hvem er Barinaga?
Nope.
Han deler mellemnavn med en nu tidligere Real-spiller, der har efternavnet Olano. Hans eget efternavn er Fernández. De er dog begge kendt for deres mellemnavn.
Hvem er Chus Alonso?!
- Real madrid emil
- Gæst
-
R7CR7GB11 skrev: Denne spiller fik Champions League debut for Real Madrid i 2010 imod Ajax, og kvitterede med en assist
Hvem er mesut özil