Ballon D'or 2015
- ChrillRM14
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
Listen med de 23 kandidater er nu offentliggjort.
5 Real Madridspillere; Cristiano, Benzema (!), Kroos, Bale og James
Hvad ser I som overraskelser?
Personligt er jeg lidt ærgerlig over eksklusionen af Modric i stedet for en som Zlatan...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
For mig er der i år 2015 ingen tvivl om, at vinderen er argentinsk. Hvem der følger efter bliver vel i virkeligheden det mest spændende. Jeg forventer, at de to efterfølgere findes blandt Cristiano Ronaldo, Neymar og Luis Suarez, men måske med Robert Lewandowski som joker, pga. hans seneste præstationer.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Det 'overrasker' mig til gengæld rigtig meget, at Bale er med. En Bale i topform vil være selvskrevet, men det har han jo altså så langt fra været i 2015. Føler lidt, at store dele af de her Balon d'Ore lister er lavet på baggrund sporadisk namedroping.
Altid Real Madrid.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Damm hvorfor Bale og ik Neymar dengang :-(
FranciscoISCO skrev: Modric har jo så også været ret meget ude og det i den spændende del af sidste sæson.
Det 'overrasker' mig til gengæld rigtig meget, at Bale er med. En Bale i topform vil være selvskrevet, men det har han jo altså så langt fra været i 2015. Føler lidt, at store dele af de her Balon d'Ore lister er lavet på baggrund sporadisk namedroping.
Enig
- ChrillRM14
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
Mølbat skrev: Jeg kan godt forstå, hvorfor Modric ikke er med, taget hans skader i betragtning, men hvis det skulle være begrundelsen, så undrer det mig meget, at Arjen Robben er med. Han har da været skadet i en evighed.
Lige præcis!
Man kan egentlig argumentere for, at flere spillerne i højere grad er taget med på baggrund af deres popularitet og deres navn, end det er deres præstationer på banen, der har giver dem pladsen.
Ballon D'or er og bliver en popularitetsafstemning i en eller anden afskygning...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
1. Messi giver 1.11 igen
2. Ronaldo 5.00 igen
3. Lewandowski 14.00 igen
4. Neymar 28.00 igen
5. Suarez 33.00 igen
Derudover er jeg ikke enig omkring Ronaldo og hans evt. sidste Ballon D'or. Meget skal gå galt, hvis han til sommer ikke står som topscorer af Champions League og La Liga, og hvis Real Madrid samtidig kan vinde La Liga og Champions League, så er han uden konkurrence i frontløb om Ballon D'or 2016
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Sky Bet:
1. Messi giver 1.11 igen
2. Ronaldo 5.00 igen
3. Lewandowski 14.00 igen
4. Neymar 28.00 igen
5. Suarez 33.00 igen
Derudover er jeg ikke enig omkring Ronaldo og hans evt. sidste Ballon D'or. Meget skal gå galt, hvis han til sommer ikke står som topscorer af Champions League og La Liga, og hvis Real Madrid samtidig kan vinde La Liga og Champions League, så er han uden konkurrence i frontløb om Ballon D'or 2016
Enig troede jeg var den eneste. Man mente også Ronaldo var ude, da Messi vandt 4 gange i træk. Der kom han tilbage og vandt 2 stk.
Er sikker på han er den mest sultne spiller på jorden og det skal nok holde ham igang nogle ekstra år.