Fan Cup 2016
- Brylle
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Hvor og hvornår er det?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
r-mb-q skrev: Super fedt med opbakningen .. Jeg er i dialog med arrangørerne.. Det har desværre vist sig at Real Madrid support dk har spurgt også.. Så nu er de lige ved at finde ud af hvordan det skal tackles.. Det bliver holdt i Vanløse.. Og der må(skal) drikkes under kamp, pause og andre nyttige tidspunkter til at skylle efter.. Jeg kommer med info loge så snart jeg har noget fra arrangørerne ..
Perfekt. Vanløse er også kun et par smut..... eller tusind...... fra Aalborg :-)
Daniel skrev:
r-mb-q skrev: Super fedt med opbakningen .. Jeg er i dialog med arrangørerne.. Det har desværre vist sig at Real Madrid support dk har spurgt også.. Så nu er de lige ved at finde ud af hvordan det skal tackles.. Det bliver holdt i Vanløse.. Og der må(skal) drikkes under kamp, pause og andre nyttige tidspunkter til at skylle efter.. Jeg kommer med info loge så snart jeg har noget fra arrangørerne ..
Perfekt. Vanløse er også kun et par smut..... eller tusind...... fra Aalborg :-)
Så kan du jo tage ham den anden tosse fra Aalborg med :D Det bliver da skide hyggeligt hehe :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Hvis der er brug for en præsi' til at sidde og og fede den mens hans hold falder fra hinanden, så er jeg helt klar på den post:D
Nej du skal bare blive væk fra kampen, det gør præsi når der er krise...
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Jeg er også frisk - jeg er blevet lidt gammel efterhånden ( 28 ) så kast mig op i angrebet så lover jeg at løbe mere end Benz gjorde ;)
RAUL!!!!
- JJ-86
- Gæst
-
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
RAUL!!!!