Likeability: Hvad synes du om den enkelte spiller?
Derfor vil jeg prøve at lave denne tråd, så må vi se om I er friske. Konceptet går såre simpelt ud på, at rate spillerne i truppen på hvor godt man synes om den enkelte. Det skal altså ikke forstås som "Hvem er bedst". Det kan være afgjort af spillemæssigt niveau, udtalelser uden for banen, frisure, om jeres kærester synes de er lækre og alt muligt andet. Det er helt op til én selv. Det eneste man skal er at give spillerne 1-6 på sin egen likeable-skala - selvfølgelig gerne med en begrundelse.
Jeg starter naturligvis selv - jeg har valgt at holde mig til spillere der får regelmæssig spilletid.
Keylor Navas - 4
Han stod en fuldstændig fantastisk første halvdel af sæsonen, og jeg synes han virker cool i sin attitude. Har ikke hørt et kvæk efter han blev behandlet som affald i forbindelse med De Gea-farcen - det er et godt tegn. Det at han ligner en indisk kiosk-ejer trækker også op.
Marcelo - 5
Jeg har altid elsket Marcelo. På trods af at man har bandet hans defensive mangler langt væk i adskillige tilfælde, så er han en af mine yndlingsspillere. I de klip man ser fra træningsbanen, så virker han som en der tager let på det hele og altid laver sjov. I interne diskussioner blandt venner, har jeg altid argumenteret for, at Marcelo er den man helst ville være venner med på Reals hold. Desuden er hans highlight video på youtube også fuldstændig uhørte. Tricks og tunneller!
Ramos - 5
Han er et værre svin på en fodboldbane og en gang i mellem skammer jeg mig over at være så glad for Ramos. Men han er bare for fed: Arrogant og eminent. Han udstråler Real Madrid-ånden som ingen anden spiller i truppen, og jeg har ham på ryggen på verdens flotteste fodboldtrøje, den Kongegrønne 3. trøje fra 12/13-sæsonen. Stor favorit.
Varane - 5
Et lille 5 tal, for han virker lidt kedelig, men hans evner på en fodboldbane er fantastiske. Jeg har elsket ham siden han gjorde sit indtog mod Barca. De kvaliteter han har gør mig sikker på, at han bliver verdens bedste midterforsvarer i det næste årti. Han lider lidt under, at det altid sejler i Real defensiven.
Pepe - 3
Han har været min ultimative hadespiller tilbage i hans værste dage. Jeg skammede mig helt reelt over at holde med et hold, der ejede Pepe. Men han er blevet voksen og har et flot bundniveau på banen. Min yndlingsspiller bliver han aldrig.
Carvajal - 4
Fed attitude og jeg sætter også hans evner på banen højere end de fleste herinde. Jeg ved godt at hans bundnivaeu er ret gyseligt, men jeg synes næsten altid han bringer noget.
Nacho - 3
Rimeligt kedelig synes jeg.
Danilo - 2
Har intet at indvende mod hans person, men hans stil på fodboldbanen bryder jeg mig bestemt ikke om. Han ser helt vildt klodset ud, og de skal en Real Madrid back ikke.
Cheryshev - 3
Spændende med en russer, og jeg synes han har fed energi. Men jeg har ikke set nok til at være vild med ham.
Modric - 6
Min yndlingsfodboldspiller i disse år. Hans ydmyge stil trækker op, men det er helt klart på banen at Modric hiver likeability hos mig. Han er så elegant at jeg slet ikke kan styre det. Og så er jeg selv central midtbanespiller med hang til ydersideafleveringen, og det gør ham selvfølgelig til et endnu større idol.
Kroos - 5
Toni er også for fed. Aldrig noget pis med ham, og fantastiske evner med bolden. Hans sideskift er out of this world. Ham har jeg altid godt kunne li', også da han var i Bayern.
Casemiro - 4
Sej type og han er jo virkelig en mangelvare i Real-regi. En muskelhund der ligner en bamsebjørn i ansigtet, det er klare plusser. Fed attitude og god vildskab.
Vasquez - 3
Lidt anonym ind til videre synes jeg og han har ikke gjort det store indtryk. Han har dog heller ikke gjort noget dårligt.
James - 4
Gudsbenådede afslutninger og hans evne til kun at lave drømmemål trækker helt klart op. Jeg havde dog fra starten ikke nogen super indstilling til ham, for jeg synes altid det er lidt ærgerligt med indkøbene der kommer på baggrund af slutrunder. Men han er klart en stor 4'er alligevel, for jeg synes han har en fed indstilling og en trang til altid at skabe noget.
Isco - 4
Lå helt i toppen for mig tidligere, for hans elegance på en fodboldbane er noget jeg virkelig værdsætter. Hans måde at glide af på en modstander på vakte minder om Zidane tiderne, for at se en spiller der ikke løber hurtigt accelerere forbi en modstander med bolden på fødderne - det kan jeg fandeme godt li'. Han er dog faldet i min personlige rangorden på det seneste, for jeg synes, at hans manglende fysik bliver alt for udtalt. Det irriterer mig.
Kovacic - 3
Lidt samme historie som Lucas V. Han har hverken gjort fra eller til endnu. Han ser meget sej ud, så han har potentiale for mig.
Bale - 2
Han er utroligt utiltalende for mig som spillertype. Store bevægelser, dårlige førsteberøringer osv. Det er dog tydeligt for mig, at han er blevet blottet for selvtillid i Real. Han har slet ikke samme udstråling som han havde i England. Nu har han fået langt hår og er begyndt at køre "Ronaldo er mit idol, jeg vil også have guccitasker"-stilen, og det trækker også heftigt ned. Jeg synes simpelthen han ser ulækker ud, og han tenderer til en 1'er.
Jese - 3
Jeg er ikke specielt glad for Jesé. Jeg synes han er blevet hypet helt vildt herinde, og det har gjort et negativt indtryk. Jeg ser ikke det som andre ser i ham.
Cristiano - 2
I mine øjne er manglen på sammenhængskraft i Real-truppen delvist hans skyld. Det er selvfølgelig en sindssyg antagelse at have, men når en mand med så stor en position i klubben samtidig har så skrækkelig en attitude, så må det have indflydelse. Jeg har stor respekt for det han har udrettet, og han er jo beviset på at alt kan lade sig gøre ved hård træning. Det er fantastisk.
Men som person har jeg meget lidt til overs for Cris. Bare ved at se traileren til hans nye film (som jeg ikke skal se), får jeg indtrykket af en mand der dyrker sig selv på et niveau der er mere end usundt. Jeg ville blive glad for at se ham forlade klubben til sommer, også hvis det kostede på resultaterne på kort sigt.
Benzema - 5
Også en af mine personlige favoritter. Simpelthen så iskold at se på, og det er vægter jeg meget højt. Seneste ballade med afpresningssagen har ikke ændret mit syn på Benz. Jeg synes også hans kvaliteter er blomstret efter han er blevet soleklart førstevalg. Men hele hans fremtoning, som jeg tidligere havde lidt i mod, har jeg virkelig fået kærlighed for.
Det var mine bud. Meld ind hvis I er friske.
Hala!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- zigriaosmani
- Senior bruger
-
Jeg synes efterhånden efter hver kamp, at man kan give spillerne karakter på hvor meget man kan lide dem eller ej (deres præstation). Det her minder utrolig meget om det. Selv din begrundelser har man hørt om 10 gange her og der. Alt det samme. Specielt med Ronaldo's givende karakter og kommentar. Det er blevet lidt af en trend at bedømme spillerne konstant gang på gang. Jeg synes efterhånden man er nået til et punkt, at det er nok med at give dem karakter efter deres præstationer og ikke om man kan lide dem eller ej. Det gør mig lidt sure, for at sige det ligeud. Jeg tror jeg har været inde omkring Madridista Forum i mange år, jeg har også selv oprettet en trup efter alt det had mod Bale og Ronaldo tidligere. Det her er bare endnu et bevis på hvor meget man er nået til som Madrid fan. Jeg har ikke de vildeste argumenter eller de korrekte retoriske formidlinger, men jeg kan sige en ting, som jeg ved er korrekt: Skal man måske ikke droppe med at skabe tråde hvor man give sin mening om hvor meget man elsker eller hader en vis spiller, og måske bedømme hver enkelt spiller efter en kamp? Her kunne man eventuelt også give en overall mening om hvor god Ronaldo har været i de seneste måneder. Som man har gjort hidtil. Det faktisk ved at være trættende, hvor meget folk nævner at man hader Ronaldo og Bale. Jeg synes det er fint at man diskutere det på baggrund af præstationer, men at man ikke kan lide dem, er jo lidt dobbelt moralsk. Det er bare min mening. Kald mig negativt, kald mig idiot, og at jeg endda ikke skulle blande mig i de her ting. Men jeg synes det er mere fornuftigt at kommenter og bedømme dem efter hver kamp og derefter også give en mening hvor meget de har præsteret i den seneste tid.
Hala Madrid :)
Mindste penis - Jamés: Der er noget ved hans ansigt og kropsbygning, der fortæller mig, at han løber rundt med lille 10'er dernede. Andre bud kunne være Isco eller måske Ronaldo.
Største penis - Kiko Casilla: Det skær i mit hjerte, at jeg ikke kan sige Ramos; den mand skriger 'kriger', og jeg er sikker på, at han ok veludrustet. Jeg tror dog ikke, at han slår Kiko Casilla, der er kæmpe høj og har nogle ansigtstræk, der kunne antyde, at han er udstyret med et stort lem. Benzema kunne også godt overraske, og selvom i tror, det er løgn, så kunne L. Vasquez altså også gemme på en hemmelighed; jeg har før oplevet sådan et tilfælde på fodboldholdet.
Det er ingenlunde for at negligere din tråd, som jeg gerne vil deltage i senere, men jeg havde faktisk tænkt på ovenstående forleden dag, og derfor var denne tråd en anledning til at forhøre sig hos Madridistas, der har set en penis eller to igennem livet.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Sebberg skrev: God idé. Jeg deltager gerne, omend det bliver senere, da jeg skal lave mad snarest. Alligevel vil jeg lige kort høre jer, hvem i tror har den mindste og største penis i truppen. Mit bud:
Mindste penis - Jamés: Der er noget ved hans ansigt og kropsbygning, der fortæller mig, at han løber rundt med lille 10'er dernede. Andre bud kunne være Isco eller måske Ronaldo.
Største penis - Kiko Casilla: Det skær i mit hjerte, at jeg ikke kan sige Ramos; den mand skriger 'kriger', og jeg er sikker på, at han ok veludrustet. Jeg tror dog ikke, at han slår Kiko Casilla, der er kæmpe høj og har nogle ansigtstræk, der kunne antyde, at han er udstyret med et stort lem. Benzema kunne også godt overraske, og selvom i tror, det er løgn, så kunne L. Vasquez altså også gemme på en hemmelighed; jeg har før oplevet sådan et tilfælde på fodboldholdet.
Det er ingenlunde for at negligere din tråd, som jeg gerne vil deltage i senere, men jeg havde faktisk tænkt på ovenstående forleden dag, og derfor var denne tråd en anledning til at forhøre sig hos Madridistas, der har set en penis eller to igennem livet.
Jeg forstår godt dit behov for, at reklamerer for, at der kan være en sammenhæng mellem høje mennesker og lange tissemænd, men kan du ikke godt finde en anden side til det? ;)
Altid Real Madrid.
Der er ikke meget at sige til ham synes jeg. Utrolig gode reflekser, hvor han hiver mange fantast-redninger op, men overordnet set, så har jeg set for lidt til ham. Synes han virker meget usikker i sine indgreb, og er rigtig dårlig med benene.
Marcelo - 6.
Hvad er der ikke at elske?
Ramos - 6.
Det samme kan man så sige med Ramos. Han er en overvurderet forsvarspiller synes jeg, men ellers har han hele pakken.
Varane - 6.
Han er simpelthen det største forsvarstalent jeg nogensinde har set. Han har alt det en forsvarspiller skal være god til. Han er ikke bare god, men fremragende til det. Han er desværre bare faldet lidt i niveau. Han skal nok komme tilbage igen.
Pepe - 3
Har aldrig brudt mig om ham, og var forarget over man ikke solgte ham tilbage i 2008 efter episoden med Getafe? Han er dog faldet mere til ro, og nu er han et godt 3. valg til pladsen.
Carvajal - 5.
Elsker hans fightervilje og energi på banen. Han er hurtig og er god tilbage og frem i banen. Fremtidens mand på pladsen! Og så er det altid et plus, at man kan se han vil Real Madrid. Egen avl betyder bare lidt mere.
Nacho - 5.
Ikke verdensklasse, men fantastisk stabil. Han bliver gang på gang udsat for urimelig kritik, selvom han egentlig bare holder sin kæft og kæmper for trøjen. Han bliver aldrig 1. valg på pladsen, men han stråler, og der vil altid være plads til ham. Man må bare tage hatten af for spillere som elsker klubben højere end penge og spilletid. Han vill sagtens kunne være fast starter i en middelklub i Spanien, og få en langt højere løn, men han brænder for Real Madrid, og det er beundringsværdigt.
Danilo - 2.
Kendte ham ikke før han kom til, og der har simpelthen intet positivt været fra hans side af synes jeg. Jeg vil ikke dømme ham ude, men ha skal godt nok oppe sig, hvis han skal fortsætte i Real Madrid.
Cheryshev - 2.
Klodset type synes jeg. Utrolig middelmådig, som ikke har noget at gøre i Real Madrid.
Modric - 6.
I mine øjne en af de bedste midtbanespillere nogensinde. Hans stil er beundringsværdigt, og han var alene manden som gjorde jeg fulgte Tottenham i tykt og tyndt. Verdensklasse, andre ord er overflødige.
Kroos - 5.
Kroos er fantastisk, og en dejlig tilføjelse i truppen. Jeg kan godt savne nogle flere guldbolde fra hans side af, men ellers gør han det fremragende.
Casemiro - 3.
Har intet imod defensive spillere. Bryder mig bare ikke om spillere, som ikke rigtig forstår deres rolle på banen. Casemiro har en fantastisk teknik, men han prøver alt for ofte, at lave det svære. Han bryder mange bolde, men taber også mange bolde efterfølgende, fordi han lige skal prøve at sætte et angreb igang. Han har nogle rigtig gode diagonal bolde, men det irritere mit øje, at man gang på gang skal prøve det svære. Det er Di María om igen.
Vasquez - 3.
Vil gerne beholde ham i truppen. Han er anderledes end de andre. Han kæmper og løber utrolig mange meter for sine holdkammerater, selvom han er en offensiv spiller. Han er en rigtig teamplayer.
James - 3.
Han er virkelig verdensklasse, men jeg hader hans stil. Vil meget gerne beholde ham, men der er simpelthen bare noget ved hans boldomgang jeg ikke kan fordrage.
Isco - 5.
Lige modsat James, så elsker jeg Isco's stil. Hans elegance og boldbehandling er i særklasse, og noget mit øje elsker.
Kovacic - 5.
Fantastisk spiller, som lige skal falde til i Real Madrid. Han er utrolig pasningsstærk, men samtidig har han et drive med bolden, som ingen andre midtbanespillere har. Han skal nok blive kæmpe stor i Real Madrid.
Bale - 2.
Der er ikke meget at holde af synes jeg. Eller jeg kan ihvertfald ikke lide stilen. Han er klodset, store bevægelser, dårlig med bolden etc. Jeg elsker tekniske spillere, og han er det stik modsatte.
Jese - 3.
Før hans skade var han den Jesé jeg havde set brillerede på Castilla holdet. Desværre er han overhovedet ikke samme sted. Er glad for at have ham i truppen, men min kærlighed for ham er ikke som den var engang.
Cristiano - 1.
Jeg giver ham den laveste karakter, fordi jeg simpelthen har fået nok af ham. Jeg tror ikke jeg behøver at uddybe.
Benzema - 6.
Verdens bedste angriber, længere er den faktisk ikke.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Fantastisk målmand, med et fantastisk mindset.
Marcelo - 5
En fryd at følge når det køre for ham, han har dog altid manglet noget defensiv. Virker også til at han til at være en spiller som skaber god harmoni i klubben.
Ramos - 1
En super uintellegent spiller og totalt overvurderet, kan heller ikke fordrage hans svinske spil.
Varane - 4
Inden hans langtidsskade var han et monster, lang tid siden jeg har set en så ung spiller spille så med så stor en intelligens - håber han kommer tilbage i topform.
Pepe - 5
Han er gået fra 0 til 5, der er sket meget siden hans wrestling karriere.
Carvajal - 4
Fantastisk attitude, han har sine dage når han falder ud, men han er helt klart en fast starter på højrebacken hvis det stod op til mig.
Nacho - 3
Kan nu meget godt lide ham, men ikke en verdensklasespiller.
Danilo - 2
Jeg ved stadig ikke rigtigt hvad jeg skal sige om ham.
Cheryshev - 1
Malplaceret.
Modric - 5
Ord er overflødige, bedste midtbanespiller i verden.
Kroos - 4/5
En cool spiller, men forventer mere af ham i form af flere skudforsøg på, samt den sidste guldbold.
Casemiro - 4
En rigtig bull-dozer og jeg elsker hans ydmyghed.
Vasquez - 3
Ung spiller som gøre det udemærket i de minutter han nu engang får.
James - 3
Tung og klodset spiller, absolut ikke min stil, han har dog et udemærket spark.
Isco - 5
Fantastisk! Ser ham gerne i Arsenal fra næste sommer, hvis han ikke er fast starter hos Real Madrid, så god en spiller skal ikke sidde på bænken, selvom det er for Real Madrid.
Kovacic - 5
Fantastisk spiller, med et fantastisk stort potentiale, det er kun op til Real Madrid hvor langt dette potentiale skal række.
Bale - 2
Absolut ikke min spillertype.
Jese - 2
Inden skaden var han fantastisk, nu virker han bare som en middelmådig spiller, ærgerligt.
Cristiano - 0
Det er sjovt, så meget som jeg prøvede at efterligne ham i mine unge dage, da jeg spillede fodbold på elite-plan, både spillemæssigt men også måden han tænker på (mig, mig og kun mig), men så blev jeg lige pludseligt lidt ældre - har intet tilovers for ham.
Stor fan af ham i sin United tid, spillemæssigt var han bare mere flamboyant og jeg husker bestemt ikke denne attitude som han udviser i Real Madrid.
Benzema - 5
Helt klart min favorit i Real Madrid truppen.
Florentino Pérez
- Brylle
- Gæst
-
Dejligt indtryk i denne halvsæson, specielt efter tiltroen til ham, da transfervinduet lukkede. Sådan lukker man munden på skeptikerne.
Marcelo - 4
På topniveauet er han en fornøjelse. Hans tekniske finesser og evne til at komme ud af alle situation kan jeg lide. Hans bundniveau er dog en katastrofe.
Ramos - 2
Overvurderet, arrogant i sit spil og har det med at dumme sig i selv de mest simple situationer. Jeg er ikke en stor fan af Ramos og hans spil, og jeg ser ham ikke være bedre end Pepe og Varane. Hans hjerneblødninger gør, at jeg ikke har tillid til ham, og derfor kan jeg heller ikke rate ham højt.
Varane - 6
Det er vanvittigt at være så god og være så sikker defensivt, når man er så ung. Hvis han kan bygge på sin teknik, så han faktisk også kan spille bolden ud af situationer, så bliver han verdens bedste. Som Sahinovic er inde på, så mangler han dog lidt fra topformen, da han for alvor fik sit gennembrud.
Pepe - 5
Han er vokset med opgaven de seneste år. Han er blevet langt mere rolig i sin stil og sine handlinger, træffer mange flere rigtige beslutninger og jeg ser ham som en leder i truppen. Komplet forsvarsspiller.
Carvajal - 3
Ligesom Dios, så elsker jeg hans fightervilje og energi på banen. Han kan arbejde begge veje og har et meget højt topniveau. God indstilling til tingene, når det ikke koger over. Der er trods alt også et lille svin gemt i ham. Dog ikke en voldsomt elegant spiller.
Nacho - 6
Han er en spiller, jeg virkelig har under al mulig succes. Jeg mindes ikke at have hørt ham beklage sig over noget. I stedet tager han arbejdshandskerne på, venter på sin chance og går så ind og leverer godt hver eneste gang. Han er bundsolid, og i min verden er han ikke langt fra de andre forsvarsspillere efterhånden. Jeg tror ikke bare, han kunne spille på et midterhold, men ende på et rigtig godt hold, hvis han en dag bliver træt af bænken. Jeg er aldrig bange, når han kommer på banen.
Danilo - 2
Jeg skal se mere. I dag viser han, at han kan været disciplineret, når Vazquez spiller på den anden side, men indtil videre har han hverken været rigtig god defensivt eller offensivt.
Cheryshev - 1
Jeg har svært ved at vurdere denne. Umiddelbart har han ikke niveauet til Real, da han er meget begrænset, men hans attitude er rigtig fin, når han endelig spiller. Han arbejder hårdt og vil så gerne bevise noget. Det er bare ærgerligt, at niveauet ikke er der. Ikke meget elegance over ham.
Modric - 6.
Så komplet og fantastisk! Det behøves ikke engang uddybes.
Kroos - 3
Rigtig god spiller, som præsterer solidt, trods hans position på banen. Jeg savner dog noget mere. Det er meget muligt, at han ligger på over 90% afleveringspræcision hver kamp, men jeg husker hans tid i Bayern, hvor han skabte chancer for de andre. Det gør han ikke på samme måde i Real. Men det har nok noget med hans position at gøre.
Casemiro - 5
Han er en vigtig del af truppen, da vi ikke har andre med samme evner. Han kan virkelig skralde igennem og taber sjældent en duel. Samtidig er hans diagonale afleveringer en fornøjelse, når de fungerer. Han er dog lidt for tung, har lidt for dårlige førsteberøringer og skal stadig udvikle sit overblik. Han er dog stadig ung og har gode muligheder for at udvikle sig i fremtiden. En mand, jeg håber, vi holder på i fremtiden.
Vasquez - 3
God breddespiller. Han arbejder hårdt og er ikke bange for at byde ind med sine kvaliteter. Der bliver udfordret og smidt indlæg, mens han også har vist udmærket evner til at indgå i spillet. Han er samtidig god til at løbe de rigtige steder hen. Minder måske lidt om Callejon på nogle punkter.
James - 3
Jeg er ikke umiddelbart fan af hans måde at spille på. Han er verdensklasse og har et fantastisk slutprodukt. Men han er ikke en spiller, jeg nyder at se spille. Han er dog en af de spillere, jeg ville sætte på holdkortet allerførst.
Isco - 6
Der er magi over Isco, når det kører, men derimod er han godt nok en bøv, når spillet bare ikke fungerer. Han skal udvikle sit slutprodukt og blive bedre til ikke at falde ud af kampene. Jeg elsker dog at se ham spille, da han virkelig kan noget specielt.
Kovacic - 5
Meget spændende! Det drive, han viste i Inter, savner jeg, at han bruger noget mere i Real. Jeg vil dog gerne se ham noget mere på banen, da potentialet er der til at blive en fantastisk spiller.
Bale - 1
Farvel og tak. Har enkelte gode kampe, men bidrager ikke med andet end lidt mål, når den endelig falder ned foran ham. Han passer ikke ind i den stil, som jeg ønsker at se, og han har absolut intet at byde på, når modstanderen står dybt og organiseret. Han er effektiv nok, men slet ikke en type, som jeg ønsker at se spiller.
Jese - 5
Kom nu i gang igen... Jeg var så imponeret over hans tempo, teknik og mod inden skaden. Som I andre er inde på, så har det dog haltet siden han kom tilbage fra skade. Jeg håber virkelig, at han bryder igennem, da jeg nyder at se en Jesé, der sprudler.
Cristiano - 2
Man er nødt til at være taknemmelig for det, han har præsteret i Real, men man skal stoppe mens legen er god. Når han bare ikke laver 50 mål pr sæson, så har han ingen værdi længere. Jeg sætter pris på Ronaldo, men det er ikke fordi, jeg nyder at se ham spillere længere og så har han en attitude, der ligger så langt fra noget, jeg beundrer. Dette var vel bedst illustreret i dag, da han brokker sig til dommeren efter en scoring, fordi han hellere vil have et straffespark end at en anden scorer. Sådan noget skrald skal bare videre. Han er ikke en del af det Real-hold, jeg ønsker.
Benzema - 5
Hans utallige hjerneblødninger uden for banen er jeg ikke fan af. Hans evne til at falde ud af for mange kampe bryder jeg mig heller ikke om. Hvis man ser bort fra det, ville han få et 6-tal, men disse to ting trækker for meget ned. Han er en af mine favoritter i truppen, da jeg elsker hans måde at spille på. En nødvendighed for Real Madrid som holdet er nu.
Arbeloa - 3
Hans tid er ovre. Jeg må dog indrømme, at han var fed nok for et par sæsoner siden og derfor kan jeg egentlig stadig lide ham. Han bør dog ikke spille i Real længere, for det er niveauet ikke til.
Marcelo - 5. En af de helt store offensive backer i verden
Ramos - 5. En af de få forsvarsspillere der kan måle sig med Boateng og Hummels
Varane - 5. Et af de største forsvarstalenter i verden men som med alle andre unge spillere, er bundniveauet stadig for lavt.
Pepe - 3. Fremragende højreback men alt for teknisk ubegavet til at spille centralt
Carvajal - 4. Fremragende men meget ung højreback
Nacho - 4. En glimrende reserve/rotationsspiller der kan glide ind på alle pladser i forsvaret.
Danilo - 2. Et decideret fejlkøb
Cheryshev - 2. Hvorfor Real?
Modric - 6. Eneste rigtige minus er hans alder der betyder Real ikke kan disponere over ham i al evighed.
Kroos - 5. Fremragende ung spiller der allerede har opbygget et solidt bundniveau og derfor er til at regne med.
Casemiro - 3. Real har brug for en defensiv midtbanespiller i nogle kampe men hvorfor ikke en defensiv midtbane fra øverste hylde?
Vasquez - 3. Ung spiller med potentiale. Har dog svært ved at se ham som verdensstjerne.
James - 4. Fremragende midtbanespiller med et fantastisk skud. Han kan forstærke alle klubber i verden omend jeg ser større potentiale hos andre
Isco - 6 Verdens største midtbanetalent og ja, jeg er enig med dem der sammenligner ham med Iniesta. Han skal spille centralt og efter min mening gerne lidt længere tilbage på den centrale midtbane. Skal have meget spilletid for at udvikle sig og ikke mindst, så skal han placeres rigtigt på banen. Stadig for lavt bundniveau - især når han gemmes væk ude på fløjen. Nyder simpelthen at se ham spille
Kovacic - 3. Middelmådig midtbanespiller. Kan ikke se hvorfor vi skulle have ham sidste sommer
Bale - 4. En spiller jeg virkelig nød, da han spillede i Spurs. Skal han udnyttes skal han ikke spille 2. violin efter Ronaldo men første violin uden Ronaldo.
Jese - 3. Personligt mener jeg han skal videre, hvor han kan gøre fine ting i andre klubber. Han spiller for lidt og så er det svært at overbevise nogen....
Cristiano - 3. En færdig verdensstjerne der uden tvivl har fortjent sin berømmelse men det er i den grad slut med Ronaldo
Benzema - 5. Glimrende angriber der har formået at indstille sit spil på Ronaldo og Bale. Det er ikke en let opgave.
Og i bedømmer alligevel på spillernes fodboldmæssige egenskaber og ikke på det personlige plan, som jeg troede var formålet.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Hold kæft en unødvendig tråd, undskyld mig . De sidste 4 indlæg har været stort set ens.
Og i bedømmer alligevel på spillernes fodboldmæssige egenskaber og ikke på det personlige plan, som jeg troede var formålet.
Well for mange ser det alligevel ud som om de ikke kan bedømme det fodboldmæssige uden at lade sig påvirke af hvad de synes om spillernes personlige plan.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
SR4 skrev:
Pelle skrev: Hold kæft en unødvendig tråd, undskyld mig . De sidste 4 indlæg har været stort set ens.
Well for mange ser det alligevel ud som om de ikke kan bedømme det fodboldmæssige uden at lade sig påvirke af hvad de synes om spillernes personlige plan.
Hmm, synes nu mere at denne tråd beviser det modsatte?
Altid Real Madrid.
Keylor Navas - 4
TV-redninger! Det gør det hele lidt mere spændende, og derfor også lidt sjovere. Han er én af de spillere, som jeg gerne vil se på, når vi spiller.
Marcelo - 6 er max, ikke? 6! 6 hele tiden! Mere 6 til ham!
Magien ligger i håret, for jeg var ikke ret vild med ham, da han havde kort hår. Måske det også har noget at sige, at jeg har fulgt ham mere efterfølgende.
Ramos - 3
Han gør mig træt for ofte.
Varane - 3
Når han spiller overfor Messi eller Neymar, så er han som regel rent 6, men der er bare lidt leverpostej over ham ellers.
Pepe - 3
Lidt det samme med Ramos, men hvor Ramos har en nedadgående kurve, så har Pepe en opadgående kurve. Jeg forestiller mig, at han er lidt af en joker sammen med Marcelo.
Carvajal - 2
Leverpostej.
Nacho - 2
Mere leverpostej
Danilo - 2
Dårlig leverpostej
Cheryshev - 2
Nogle ting trækker bare ned. Fx ikke at kunne huske sin egen karantæne.
Modric - 4
HAM KAN JYDER GODT LIDE!
Kroos - 2
Han er overraskende kedelig
Casemiro - 2
Rygter om ringe træningsindsats gør at jeg ikke kan lide ham.
James - 4
Jeg kan godt lide lidt showboating, og den kategori falder han i.
Isco - 4
Der er også lidt show over Isco. Det er bare ærgerligt, at han er så pisse kedelig 90% af tiden, når han stopper vores spil.
Bale - 2
Der er lidt Ronaldo over ham. Træner godt, spiser rigtigt, pisse kedelig.
Jese - 5
Udenfor banen kender jeg intet til ham. På banen kan han være pisse elendig, og er det ofte, men det er de 50:50 spillere, som er sjove at se på.
Cristiano - 2
Kedelig. Alt handler om fodbold og image. Heldigvis fylder fodbolden mest. Who cares, hvis han kæler lidt med en mand? Jeg gør. Hvis det er sandt, så kommer han op på en 3'er. Vi har skatteunddrageren, vi har crimerideren, vi har narren. Lad os få et af de mest kendte sexsymboler, og lad ham så være homoseksuel!
Benzema - 1
ALLE DEM DER IKKE DANSER ER EN VOLDTÆGTSMAND.
Benzema danser ikke, for han har travlt med at køre for hurtigt, knalde børn og i overført betydning kneppe hans holdkammerater/venner i røven!
Ham kan Jyder ikke lide.