Likeability: Hvad synes du om den enkelte spiller?
Yndlingsspillere:
Ramos, Marcelo, Modric, Carvajal, James og Varane
Marcelo for sine tricks og gode humør. Modric for sin ro og ydmyghed, men samtidig også for sin totale overlegenhed på banen. Carvajal for sin aggressivitet og åbenlyse dedikation til klubben. Varane for sin, som Modric, ro og ydmyghed, men også for elegancen og det åbenlyse talent. James for en blanding af star-quality, vilje, arbejdsraseri og glæde.
Ramos behøver ingen forklaring.
Mindst kan lide:
Arbeloa og Ronaldo
Ronaldo har jeg det ret lukewarm med. Kan godt lide ærgerrigheden og den respekt han indgyder qua sin status i sporten, men det at det lader til at hans fokus på sig selv er så meget større end hans fokus på klubben, gør at han ikke er helt oppe at ringe for mig. Mht. Arbeloa bliver jeg nærmest småfrustreret af bare at se på ham, så fjollet som det muligvis er. Og så føler jeg at kunne se Mourinhos skygge hver gang jeg ser på ham.
Det brede midterfelt:
Nacho, Kroos, Bale, Isco, Benzema, Jesé, Vazquez, Navas, Casilla, Pepe, Casemiro, Kovacic, Cheryshev og Danilo
Bale fremstår egentlig meget sympatisk, men hans spil på banen gør bare at jeg ikke har det store øje til ham. Benzema kan jeg så modsat rigtig godt lide som spiller og mener at han er utrolig vigtig for holdet, men har aldrig brudt mig synderlig meget om hans person.
Kroos er sej, men hans, i mine øjne, nedadgående udvikling, hvor han fejlplacerer flere og flere af sine fremadrettede afleveringer og spiller den oftere og oftere bagud eller til siden, gør både at jeg enten overser ham eller sidder og småsukker. Isco har en tryllebindene teknik og et potentiale til at komme helt op i min øverste kategori, men spillet går simpelthen for ofte for langsomt når han får bolden til at jeg virkelig har et øje til ham på nuværende tidspunkt.
Nacho, Jesé og Lucas Vazquez kan jeg godt lide af åbenlyse årsager, men grundet deres mindre betydning for holdet kan de ikke helt endnu snige sig op blandt mine absolutte yndlingsspillere. Danilo har jeg indtil videre bestemt ikke brudt mig om at se på inde på banen, men der er ikke noget i hans attitude eller andet, der gør at jeg ikke skulle kunne lide ham.
Resten har jeg egentlig ikke det store at sige til. Navas' tv-redninger er fantastiske at følge, men hans overreligiøsitet gør ham ret kedelig for mig (og så er det også svært at efterfølge Casillas). Casilla, Kovacic og Cheryshev er ret bland og har også næsten været her for kort tid til at sige det store om.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
BBB skrev: Benzema - 1
ALLE DEM DER IKKE DANSER ER EN VOLDTÆGTSMAND.
Benzema danser ikke, for han har travlt med at køre for hurtigt, knalde børn og i overført betydning kneppe hans holdkammerater/venner i røven!
Ham kan Jyder ikke lide.
Jeg er jyde og rigtig nok ikke særlig stor fan af voldtægtsmænd. Der findes dog mange ting, som jeg bryder mig om... Passiv aggresivitet har jeg det fint med, leverpostej har jeg et udmærket forhold til, Benzema synes jeg er en glimrende fodboldspiller... Og så er jeg i øvrigt rigtig glad for Michael Jackson, igen, ikke fordi manden muligvis var voldtægtsmand, men af den simple grund, at hans talent var så stort, at når jeg sætter hans musik på, så glemmer jeg alt andet omkring manden, isærdeleshed sager, som han i sidste ende ikke blev fundet skyldig i. På samme måde har jeg det, når jeg ser Benzema spille, for den klub jeg holder med.
Altid Real Madrid.
FranciscoISCO skrev:
Benzema danser ikke, for han har travlt med at køre for hurtigt, knalde børn og i overført betydning kneppe hans holdkammerater/venner i røven!
Ham kan Jyder ikke lide.
Jeg er jyde og rigtig nok ikke særlig stor fan af voldtægtsmænd. Der findes dog mange ting, som jeg bryder mig om... Passiv aggresivitet har jeg det fint med, leverpostej har jeg et udmærket forhold til, Benzema synes jeg er en glimrende fodboldspiller... Og så er jeg i øvrigt rigtig glad for Michael Jackson, igen, ikke fordi manden muligvis var voldtægtsmand, men af den simple grund, at hans talent var så stort, at når jeg sætter hans musik på, så glemmer jeg alt andet omkring manden, isærdeleshed sager, som han i sidste ende ikke blev fundet skyldig i. På samme måde har jeg det, når jeg ser Benzema spille, for den klub jeg holder med.
Det er fint, at du kan lide ham som spiller. Fik du læst nedenstående?
BBB skrev:
Det fodboldmæssige følger vel med til en grad. Jeg kan egentlig godt lide Isco som person, men jeg kan ikke lide hans spillestil.Benzema kan jeg på ingen måde lide som person, og selvom jeg har været efter ham som fodboldspiller, så vil jeg næsten hellere have ham med end Bale - og jeg vil langt hellere have Benzema med end Isco.Navas kender jeg ikke, så her bedømmer jeg udelukkende efter underholdningsfaktoren.
Isco gav jeg vist nok 4. Så deres fodboldmæssige kvaliteter og deres personligheder på banen har spillet ind, men det er primært de positive negative historier. Når jeg skriver det, så fortryder jeg faktisk, at jeg ikke har givet Ronaldo en højere bedømmelse med baggrund i hans generøsitet.
Keylor Navas - 3
Anonym. Kender ham ikke rigtig. Bedste målmand vi har lige nu.
Kiko Casilla - 4
Håbede lidt på han kom til at stå, kunne godt lide ham i Espanyol. Men Navas er bedre.
Marcelo - 5
Dejlig spiller. Bare en fryd at se på.
Ramos - 5
En af de bedste forsvarsspillere, og undervurderet herinde. Han har sine hjerneblødninger, men det fordi han sætter sit spil op på et for højt plan til tider. Han ER en spillende forsvarsspiller, men nogle gange skal han også bare banke den væk.
Varane - 4
Rolig spiller, nogle gange for rolig. En spiller der sikkert kan stige fra det 4 tal i fremtiden.
Pepe - 2
En af de bedste forsvarsspillere i verden. Men jeg glemmer ikke fortidens unåder. Han burde være smidt ud af klubben for længst.
Carvajal - 4
Fighter! Ville godt give ham højere end 4, men føler ikke rigtig for det. Måske i fremtiden!
Nacho - 3
Anonym. Ikke synderlig begejstret, men er glad for vi har ham. Han skal videre når han vil.
Danilo - 3
Hårdt at dømme ham allerede, derfor får han en middel karakter. Har lyst til at give ham mindre dog.
Cheryshev - 2
Kunne egentlig godt lide ham indtil jeg så ham i Real. Har lidt medlidenhed med ham. Lidt ligesom jeg havde med Drenthe. Men ham brød jeg mig egentlig heller ikke synderligt meget om
Modric - 6.
En spiller der kan komme op på Raul niveau! Elsker ham! Favorit spiller i klubben!
Kroos - 4
Dejlig spiller. Synes bare han mangler at udtrykke lidt kærlighed for klubben. Er ikke sikker på at han er super glad for at være her.
Casemiro - 4
Sympatisk spiller. Sætter holdet over alt andet i pressen, det kan jeg rigtig godt lide. Tænker bare han ikke har en særlig stor fremtid i Real Madrid. Der bliver sikkert hentet en erstatning, spørgsmålet er bare hvornår.
Vasquez - 4
Fighter. Teamplayer. Gør hvad der bliver sagt. Den "nye" Callejon.
James - 3
Blandet forhold til ham. Tror hans ego er meget stort og kan skabe splid. Dejlig at se på banen dog.
Isco - 4
Sympatisk. Hans 4 tal kan helt sikkert forbedres i fremtiden, men er nødt til at se lidt mere fra ham.
Kovacic - 4
Spændende, tror han kan blive rigtig god! Svært at bedømme for meget dog.
Bale - 3
Jeg kunne bedre lide ham i starten. Synes han prøver at ligne Ronaldo for meget. Med at træne sig så meget fysisk op osv. Kunne bedre lide da han havde en mere ydmyg tilgang til tingene. Jeg tror dog stadig på ham i Real Madrid, især hvis Ronaldo snart smutter.
Jese - 3
Meh. Det var dejligt da han "brød igennem". Efter hans skade har der dog været langt mellem snapsne og føler han har udviklet lidt en primadonna attitude. Klæder ham ikke.
Cristiano - 3
Mit forhold til Ronaldo er gået meget op og ned i hans tid i Real Madrid. Både elsket og hadet ham. Synes dog hans tid er ovre, han burde skifte til sommer.
Benzema - 3
Utrolig sympatisk spiller på banen, utrolig usympatisk udenfor banen. Hvad skal man vægte højest? Det må blive et sted imellem.
Arbeloa - 2
Kunne godt lide ham da han var den lidt svinske/snedige men sikre back. Nu hvor han falder fuldstændig igennem er det svært at kunne lide ham dog.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
BBB skrev:
FranciscoISCO skrev:
Ham kan Jyder ikke lide.
Det er fint, at du kan lide ham som spiller. Fik du læst nedenstående?
BBB skrev:
Det fodboldmæssige følger vel med til en grad. Jeg kan egentlig godt lide Isco som person, men jeg kan ikke lide hans spillestil.Benzema kan jeg på ingen måde lide som person, og selvom jeg har været efter ham som fodboldspiller, så vil jeg næsten hellere have ham med end Bale - og jeg vil langt hellere have Benzema med end Isco.Navas kender jeg ikke, så her bedømmer jeg udelukkende efter underholdningsfaktoren.
Isco gav jeg vist nok 4. Så deres fodboldmæssige kvaliteter og deres personligheder på banen har spillet ind, men det er primært de positive negative historier. Når jeg skriver det, så fortryder jeg faktisk, at jeg ikke har givet Ronaldo en højere bedømmelse med baggrund i hans generøsitet.
Det er primært de positive/negative historier der spiller ind i din bedømmelse? Hvis Bezema rent faktisk var voldtægtsmand, som du jo nærmest skriver med store fede bogstaver, så ville jeg også give ham en temmelig dårlig karakter. Det er der bare intet som helst der tyder på, så sålænge vi ikke er oppe i den slags skalaer, hvorfor så ikke primært fokusere på de kvaliteter spilleren og personen bidrager med til holdet?
Benzema er langt fra den perfekte ambassadør for Real Madrid, men i sidste ende er jeg dog fuldstændig overbevist om, at klubben har stor gavn af at være i besiddelse af en spiller som ham.
Altid Real Madrid.
- Johnson
- Gæst
-
……………Navas…………..
Carvajal Pepe Ramos Marcelo
Vasquez Modric Kroos Isco
…………….James…………..
……………Benzema…………
Med en træner der kunne motivere i stil med Simeone ville vi gennemtæve Barcelona og alle de andre
Han er ydmyg, brokkede sig overhovedet ikke over noget, da klubben behandlede ham som skrald i sommers og så står han også fandens godt. En værdig afløser for Casillas.
Raphaël Varane - 3
Jeg er vild med hans hurtighed. De spillere, der kan løbe fra ham, kan tælles på én hånd. Dog lider han lidt under det, flere andre hurtige spillere også gør; nemlig at farten får ham til at tage lidt let på tingene nogle gange. Hans personlighed kender jeg ikke meget til.
Pepe - 3
En fantastisk forsvarer, som mange har det med at undervurdere, fordi de fokuserer på hans blakkede ry. De ting, han tidligere har gjort på banen, væmmes jeg ved, men han er blevet voksen, og alle fortjener en chance til. Han virker også til at være en fantastisk holdkammerat, for hvis man ser godt efter, er han stort set altid én af de første til at omfavne de andre spillere, når de har scoret.
Sergio Ramos - 5
Han er en leder på banen og også udenfor den. Altid i godt humør. En 6'er bliver det dog ikke, pga. hans måde at tvinge en lønforhøjelse igennem i sommers.
Nacho - 6
Én af mine absolutte favoritter i den hvide trøje (mit profilbillede afslørede vel også så meget). Han er en sand klubmand, der bare indfinder sig med sin reserverolle, og arbejder rigtig hårdt for holdet.
Cristiano Ronaldo - 2
For en sæson siden havde han fået en 3'er, men nu er det ikke kun attituden, han døjer med på banen, men også selve spillet og ikke mindst målscoringen. Han virker til at være ganske sympatisk udenfor banen, men alligevel har jeg fornemmelsen af, at han sætter sig selv over klubben, og det bryder jeg mig ikke om.
Toni Kroos - 3
En boldflytter fra øverste hylde. Jeg kender ikke meget til hans personlighed, men på banen fremstår han desværre ikke ligeså dominerende som i sin første sæson.
Karim Benzema - 4
Det udenfor banen trækker ned, men inde på grønsværen er han nok Real Madrids vigtigste offensive spiller. Han binder det hele sammen, og når selvtilliden er der, scorer han også en hel del mål.
James - 4
Han er langt mere effektiv end sin direkte konkurrent, Isco, og selv om driblinger altid er underholdende, så skal de også føre til et slutprodukt. Det sørger ham her ofte for. Hans førsteberøringer skal dog arbejdes med, idet bolden ofte springer fra ham. På det personlige plan fremstår han som en ydmyg type, der arbejder hårdt, og det værdsætter jeg altid.
Gareth Bale - 3
Mange her er ikke særlig glade for Bale, men på et punkt kan man ikke bebrejde ham, og det er hans arbejde for holdet. Han var fejlcastet til den form for boldbesiddende fodbold, som Ancelotti gerne ville spille, men når han får lidt plads at løbe på, leverer han stort set altid varen. Han fremstår desuden som en meget sympatisk person.
Marcelo - 5
Holdets 'funny guy', som samtidig er i besiddelse af en ekstraordinær teknik. Han giver sig altid fuldt ud for klubben, og selvom lederevnerne halter lidt efter, så fortjener han sin status i klubben.
Den her liste er ved at blive lidt lang, så nu ændrer jeg tingene lidt. Casilla, Danilo og Cheryshev giver jeg alle en 2'er. Jeg kender ikke nok til dem, og på banen har de hidtil ikke været synderlig imponerende. Jesé, Kovacic, Isco, Lucas Vázquez og Casemiro får en 3'er. De er alle gode spillere, men jeg kender igen ikke meget til deres person. Arbeloa får 1, idet han både udviser dårlig attitude og dårligt spil. Modric og Carvajal giver jeg 4. De kæmper for klubben, og er i mine øjne rigtig vigtige spillere.
Ramos: Han er en anelse overvurderet. Hvis han kunne havde undgået nogle af han klassiske dumme fejl ville han utvivlsom være verdens bedste.
Ronaldo: En bruger her på siden påstod at Ronaldo viste tegn på narcissisme. Det tror jeg er ganske rigtigt efter jeg læste om symptomer.
Pepe: Har opført sig pænt i noget tid nu, men episoden mod Getafe samt mod Arbeloas knæ står stadigvæk i baghovedet,
Benzema: Seksuelle perversioner med prostituerede, bilfraseri samt en mærkelig måde at hjælpe en holdkammeret på ved at agere som en mellemmand i en afpresningsag.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
At lave personlige fejl ind imellem er ikke det samme som at være overvurderet!
Når Ramos spiller op til sit bedste - hvilket han i øvrigt ofte gør - så er han verdens bedste CB. Han besidder fart, fysisk, fantastiske pasningsevner både korte og lange bolde, hovedstødsstærk, målfarlig og mest af alt, så besidder han vildskab for de resterende 10 mand på banen. Den mand er så vital for hele vores forsvarskæde, og jeg må indrømme, at jeg bliver lettere forarget, når folk snakker om, at han er overvurderet. De personlige fejl kunne sagtens justeres til et minimum, men ofte kommer de netop pga. den vildskab og aggressivitet, han udviser. Vi ser også personlige fejl fra Pepe, Varane, Carvajal, Marcelo, m.v. Den virkelig snæversynede Ramos-hater vil med det samme begynde at finde på eksempler, hvor Ramos har dummet sig. Bare spar dig - det kan vi sagtens blive enige om, at han har.
Men det ændrer altså ikke på, at Ramos besidder nogle helt unikke kvaliteter, som gør ham alt andet end overvurderet.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Ramos mangler noget af det vigtigste en forsvarspiller skal besidde. Placeringsevne! Jeg har ikke tal på hvor ofte han står ude af position. Det kan aldrig ændres, fordi han er så aggressiv og ihærdig for at komme først på alle bolde. Det er også en god ting, men det vil aldrig overskygge placeringsevne.
Evnen til altid at være det rette sted, eller altid lige få en sidste fod på den har Ramos desværre ikke. Hvis vi ser hen imod Mascherano, så er han til gengæld verdensklasse til den disciplin. Bare for at komme med et eksempel :)
Ramos er verdensklasse, men han er alt for ukoncentreret som oftest fører til fejlafleveringer eller boldtab som fører til store chancer, hvis ikke mål, eller senest straffespark :D
Han har dog så mange gode sider, at alt andet er ligegyldigt. Det bliver hurtigt glemt, når han laver et saksesparksmål, eller header bolden i nettet i 92:48 minut i en Chl finale. Jeg vil ikke bytte ham ud med nogle andre i verden, men ser man isoleret på hans defensive komptencer, så er der altså mange som er bedre. Den samlede pakke er bare ikke bedre!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: @Pelle.
Ramos mangler noget af det vigtigste en forsvarspiller skal besidde. Placeringsevne! Jeg har ikke tal på hvor ofte han står ude af position. Det kan aldrig ændres, fordi han er så aggressiv og ihærdig for at komme først på alle bolde. Det er også en god ting, men det vil aldrig overskygge placeringsevne.
Evnen til altid at være det rette sted, eller altid lige få en sidste fod på den har Ramos desværre ikke. Hvis vi ser hen imod Mascherano, så er han til gengæld verdensklasse til den disciplin. Bare for at komme med et eksempel :)
Ramos er verdensklasse, men han er alt for ukoncentreret som oftest fører til fejlafleveringer eller boldtab som fører til store chancer, hvis ikke mål, eller senest straffespark :D
Han har dog så mange gode sider, at alt andet er ligegyldigt. Det bliver hurtigt glemt, når han laver et saksesparksmål, eller header bolden i nettet i 92:48 minut i en Chl finale. Jeg vil ikke bytte ham ud med nogle andre i verden, men ser man isoleret på hans defensive komptencer, så er der altså mange som er bedre. Den samlede pakke er bare ikke bedre!
Jeg er fuldstændig lodret uenig i, at Ramos ikke har placeringsevne. Men den bliver vi nok ikke enige om.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev:
Dios skrev: @Pelle.
Jeg er fuldstændig lodret uenig i, at Ramos ikke har placeringsevne. Men den bliver vi nok ikke enige om.
Du kan da bare gi mig ret, så er vi hurtigt enige? :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.