Billetter til Madrid

• Frank Pedersen
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #1 af Frank Pedersen
Billetter til Madrid blev oprettet af Frank Pedersen
Hej,
Har planlagt en Madrid-tur til marts hvor jeg gerne vil ind og se kampen mod Sevilla.
Er der nogen der har erfaringer med billetkøb?
På nuværende tidspunkt kan de kun købes gennem agenter til minimum 70 euro. Kigger jeg på Real Madrids hjemmeside kan jeg til de kommende kampe finde billetpriser helt ned til 20 euro mod Real Sociedad.
Kan man med fordel vente til de kommer til salg på Real Madrids hjemmeside eller vil det være for risikabelt at trække den så længe?

Håber der sidder et par eksperter derude med lidt brugbar erfaring på området.

God jul til alle.

Mvh
Frank

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #2 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Billetter til Madrid
Hej Frank,
Jeg vil anbefale at blive Carnet Madridista. Det koster 30€ og giver dig bl.a. forkøbsret på billetter. Det betyder at hvor folk uden medlemskab må vente til mandagen før en kamp med at købe billetter, så kan man som Carnet købe søndag kl 9 inden en kamp. Det giver for mig i hvert fald ro i sjælen ift. at få billetter. Mod mindre hold bliver der ikke altid udsolgt eller først et par dage før, men mod Sevilla vil efterspørgslen nok være stor og derfor er det en god ide at have Carnet. Også slipper du at købe gennem billetagenter, som også skal tjene på dig.
Derudover giver det dig 10% på alt du måtte købe gennem Real Madrid, samt du ofte får kampagnetilbud, så jeg til tider har kunne købe trøjer med 20-30% og dermed er medlemskabet tjent delvist hjem, hvis man alligevel har tænkt at købe en trøje :-)

God jul til dig også :-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Roesen7.

10 år 8 måneder siden #3 af Raúl Madrid
Besvaret af Raúl Madrid på emne Billetter til Madrid
Hej.
Jeg er ved at planlægge en tur til Madrid, for at se kampen Real Madrid - AS Roma til marts.
Dog er dette min første gang, og jeg vil bare høre om nogle har erfaringer med bestilling af billetter, og om hvad der bedst kan betale sig. At købe pakkeløsningerne eller bestille billet og hotel hver for sig?

10 år 8 måneder siden #4 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Billetter til Madrid

Raúl Madrid skrev: Hej.
Jeg er ved at planlægge en tur til Madrid, for at se kampen Real Madrid - AS Roma til marts.
Dog er dette min første gang, og jeg vil bare høre om nogle har erfaringer med bestilling af billetter, og om hvad der bedst kan betale sig. At købe pakkeløsningerne eller bestille billet og hotel hver for sig?

Det er jo ganske umuligt at vide uden at kende til dine krav for fodboldbillet, hotel, opholdets længde osv osv osv. men det kan selvfølgelig gøres langt billigere ved at bestille selv - men det om det ka betale sig for dig afhænger jo ene og alene af førnævnte parametre.

10 år 8 måneder siden #5 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Billetter til Madrid

Jeg skal ned og se min første Real Madrid kamp d. 14 februar med en kammerat, hvor vi møder Athletic Bilbao. Da det er første gang, har vi købt en pakke-rejse, for at være sikre på, at alt går, som det skal og vi kan gøre os nogle erfaringer til næste gang. Det bliver garanteret dyrere end ved at gøre det selv, men jeg har en ide om, at det er nemmere at bestille kampbillet næste gang, når man først har været der og fået en fornemmelse af det hele :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 8 måneder siden #6 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Billetter til Madrid

Så lad mig slå det fast. NATURLIGVIS kan det bedst betale sig at gøre det selv. Du betaler jo en ekstra sjat, for at rejsebureauerne samler din rejse - det er ren logik.

Du skal melde dig ind i den officielle Madrid-fanklub og købe biletter gennem den. De bliver udbudt én uge før kampen.

10 år 8 måneder siden #7 af Bimse
Besvaret af Bimse på emne Billetter til Madrid
Hejsa allesammen.
Jeg har de sidste gange, jeg har været på Bernabeu, benyttede mig af mit Carnet Madridista medlemsskab og forudbestilt billetter en måneds tid før, da der har været problemer, med at bestille billetter via hjemmesiden herfra Danmark. Er der nogen der ved om man kan købe billetter igen igennem realmadrid.com, eller er det stadigvæk spærret :)

10 år 8 måneder siden #8 af Dios
Besvaret af Dios på emne Billetter til Madrid

Sebberg skrev:

Så lad mig slå det fast. NATURLIGVIS kan det bedst betale sig at gøre det selv. Du betaler jo en ekstra sjat, for at rejsebureauerne samler din rejse - det er ren logik.

Du skal melde dig ind i den officielle Madrid-fanklub og købe biletter gennem den. De bliver udbudt én uge før kampen.

Kan du ikke fortælle mig hvad du sådan ca. må slippe for billet og hotel? :) Jeg ved det kommer an på hvilken kategori og hotel du vælger, men ligesom jeg selv så har jeg altid mine favoritter :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 år 8 måneder siden #9 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Billetter til Madrid
Der er en anden tråd herinde med dette emne, med flere godt tips. Men for en god ordens skyld.

Fly må ikke uanset, om det er fra BLL eller CPH koste mere end cirka 2000. Hotel er lidt et smagsspørgsmål. Jeg sover ikke under fire stjerner og jeg skal have morgenmad med i ordningen. Det koster mig cirka 6-800 per nat.

Så alt i alt. Inklusiv fodboldbillet. Så kommer du langt for 5000 kroner.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

10 år 8 måneder siden #10 af Dios
Besvaret af Dios på emne Billetter til Madrid

DarioGomez skrev: Der er en anden tråd herinde med dette emne, med flere godt tips. Men for en god ordens skyld.

Fly må ikke uanset, om det er fra BLL eller CPH koste mere end cirka 2000. Hotel er lidt et smagsspørgsmål. Jeg sover ikke under fire stjerner og jeg skal have morgenmad med i ordningen. Det koster mig cirka 6-800 per nat.

Så alt i alt. Inklusiv fodboldbillet. Så kommer du langt for 5000 kroner.

Helt enig. Jeg gir sådan ca. 2300 kr. for kat. 1 billet og 4 stjernet hotel med 2-3 overnatninger, hvor morgenmad er et must. Jeg bestiller altid pakkeløsninger. Så mange penge tror jeg nemlig bare ikke man sparer ved at gøre det selv. Hvis man er studerende, så betyder 100 kr. meget, men så vælger du heller ikke et 4 stjernet hotel, men den gode plads i undergrunden på Gran Via :P
Hvor meget må du selv slippe for ovenstående scenarie, Oscar?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 år 7 måneder siden #11 af Bimse
Besvaret af Bimse på emne Billetter til Madrid
Har lige booket 3 stk flybilletter fra Hamborg til Madrid, samlet pris 1800 kr. Booket 3 nætter med morgenbuffet på 4 stjernet Hotel, 3 km fra Bernabeu, 400 meter fra Metrostation, for 3 personer i værelse med ekstra opredning, samlet pris 2100. Alt i alt for 3 mand = 3900 kr. Det kan absolut betale sig at lave turen selv. Det er til kampen imod Eibar. Det er 15 gang jeg tar derned, og laver ALTID turen selv :)

10 år 7 måneder siden #12 af hare45
Besvaret af hare45 på emne Billetter til Madrid
De to gange gange, jeg har været dernede, har jeg også arrangeret det hele selv. Jeg plejer typisk at tage der ned 1 eller 2 dag(e) før, hvor jeg så tager over på stadion og køber billetten. Næste kamp, bliver sidst i januar. Fik en t/r billet for 180 kr fra københavn. Vi er 3 gutter der skal afsted sammen, så vi deles om hostel/hotel, hvilket betynder at vi skal af med ca. 800 kr pr.person for 4 dage inkl. flybilet, det kalder jeg et kup.

Men lige nu ligger jeg også og roder rundt i, hvordan jeg skal skaffe 3 biletter ved siden af hinanden, nu hvor det ikke er muligt at købe via deres hjemmeside længere.

Er der nogen som har kontaktet dem angående problemet før?
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved hare45.

Leveret af Kunena Forum