Billetter til Madrid
Bimse skrev: Har lige booket 3 stk flybilletter fra Hamborg til Madrid, samlet pris 1800 kr. Booket 3 nætter med morgenbuffet på 4 stjernet Hotel, 3 km fra Bernabeu, 400 meter fra Metrostation, for 3 personer i værelse med ekstra opredning, samlet pris 2100. Alt i alt for 3 mand = 3900 kr. Det kan absolut betale sig at lave turen selv. Det er til kampen imod Eibar. Det er 15 gang jeg tar derned, og laver ALTID turen selv :)
Hvad giver i for billetten til kampen? Absolut betale sig, kan jeg på ingen måder se :D Nu er jeg ikke typen, som går op i om man sparer nogle hundrede kroner, men det er jo netop ikke meget mere man sparer som jeg kan se det.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev:
Bimse skrev: Har lige booket 3 stk flybilletter fra Hamborg til Madrid, samlet pris 1800 kr. Booket 3 nætter med morgenbuffet på 4 stjernet Hotel, 3 km fra Bernabeu, 400 meter fra Metrostation, for 3 personer i værelse med ekstra opredning, samlet pris 2100. Alt i alt for 3 mand = 3900 kr. Det kan absolut betale sig at lave turen selv. Det er til kampen imod Eibar. Det er 15 gang jeg tar derned, og laver ALTID turen selv :)
Hvad giver i for billetten til kampen? Absolut betale sig, kan jeg på ingen måder se :D Nu er jeg ikke typen, som går op i om man sparer nogle hundrede kroner, men det er jo netop ikke meget mere man sparer som jeg kan se det.
Betaler du 2300 for pakken MED fly, eller skal du købe det ved siden af?
Har kun fløjet med Easy Jet, Iberia, Norwegian og 1 gang med SAS som så kostede lidt mere.
Igen, så er det vigtigt vi taler samme kategori billet, for ellers giver det ingen mening jo :)
Et rejsebureau har jo så mange kontakter med både klubber og hoteller, så de får jo ikke samme pris som os andre som bare bestiller som privatperson. Den rabat er jo deres indtjening pr. pakke, hvor de selvfølgelig også tjener lidt på selve billetten, da store klubber som Real Madrid ikke afgiver rabatter på billetter som så.
Nu kender jeg heldigvis en i et rejsebureau som fortæller mig hvad der er godt og skidt, men han har alle gange skaffet mig et nogenlunde identisk tilbud som jeg selv ville kunne skaffe det til. Jeg tror jeg selv ville kunne gøre det 200kr. billigere. Det eneste som ikke er fedt ved min løsning er, at jeg ikke selv bestemmer selve pladserne, men bare skal sige om jeg vil ha kat. 1,2 eller 3.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
JesperA skrev: Hvornår kan man forvente at kampdato og tidspunkt fastsættes for spillerunde 37? Er i Hamborg hen over weekenden i maj hvor Real møder Valencia, men hvis kampen programsættes lørdag er en sviptur til Madrid ikke aktuel.. Det SKAL være søndag, og gerne aftenkamp før vi kan tage afsted.. Jeg tænker dette er rundens største opgør, og da der ikke er Champions League den efterfølgende uge, må man vel formode at det bliver en søndagskamp? Eller hvad?
Mener kampene bliver fastlagt 3 uger før, men er ikke 100% sikker.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- FN7
- Gæst
-
Nogle der har erfaringer omkring billetter til El Classico? :)