Billetter til Real Madrid - Atletico M.
- LRM
- Emne forfatter
- Gæst
-
Er der mon nogen, som har erfaring med at skaffe sig billetter til lokalopgøret?
Som jeg kan forstå, er den officielle hjemmeside det bedste udgangspunkt for billetter til Reals kampe, men gælder dette mon også for en så stor/eftertragtet kamp som denne? Er der overhovedet mulighed for at købe billetter, selv hvis man er registreret madridista?
Der er jo et væld af mere eller mindre suspekte billetudbydere online, som tilbyder billetter til kampen - dog til astronomiske priser (eks. 200 euro for middelmådige pladser..) Kan det virkelig passe, at jeg er nødt til at forlade mig på en af disse firmaer, hvis jeg vil være sikker på at se kampen?
De bedste hilsner
Lars
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sidst jeg var nede og se imod Atletico, bestilte vi dem via vores Carnet Madridista medlemsskab en måned før, men det mener jeg at ha hørt, at det kan man ikke længere gøre. Den officielle hjemmeside har altid været den bedste måde at købe billetter på, men det har desværre ikke været muligt for os i Danmark, at benytte denne mulighed, siden de mødte FCK tilbage i gruppespillet. Man har simpelthen spærret for brug af Danske kort, jeg har dog ikke selv prøvet det de sidste gange jeg har købt billet, men blot hørt at det stadigvæk ikke kan lade sig gøre. Så lige netop kampen imod Atletico kan godt være lidt tricky, med hensyn til billetter, men måske der sidder nogle herinde med en go løsning. Jeg har de sidste gange vi har været nede og se El Clasico fået en ven i Madrid til at skaffe os billetter, så måske du skal en tur ud på det "sorte" marked :)
- LRM
- Emne forfatter
- Gæst
-
Mange tak for input :-) Irriterende med den hjemmeside - det giver jo ingen mening at den officielle kanal lukker af for udenlandske købere. Tosset.
Hvad skal en nogenlunde fornuftig billet på langsiden - anden eller tredje ring - cirka koste, vil du mene? Til lokalopgøret, vel at mærke.
LRM skrev: Hej Bimse,
Mange tak for input :-) Irriterende med den hjemmeside - det giver jo ingen mening at den officielle kanal lukker af for udenlandske købere. Tosset.
Hvad skal en nogenlunde fornuftig billet på langsiden - anden eller tredje ring - cirka koste, vil du mene? Til lokalopgøret, vel at mærke.
Er der ingen som har forsøget at kontakte nogen i deres billet service? Jeg tænker lidt, at det må være en fejl, som de ikke er klar over
- LRM
- Emne forfatter
- Gæst
-
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
hare45 skrev:
LRM skrev: Hej Bimse,
Er der ingen som har forsøget at kontakte nogen i deres billet service? Jeg tænker lidt, at det må være en fejl, som de ikke er klar over
Har været i kontakt med dem adskilllige gange omkring dette issue - som de mener IKKE er en fejl, men derimod en bevidst lukning for køb fra danske IP-adresser og med danske kreditkort pga "svindel" eller problemer i dén retning.
Jeg ka følge op med at det seneste svar jeg fik fra én som endelig kendte til issueet var følgende: "Just take note that, as we told you in oour previus email, there is a block in the web www.entradas.com for Danish IP´s and credit cards. The restriction is a fraud control and it is stablished by entradas.com not by Real Madrid C.F."
Det er ret trist at man fra Real Madrids side ka leve med dette overfor sine danske kunder som velvilligt betaler en enormt høj pris KUN for (som i mit tilfælde) at ha adgang til billetkøb en dag før pøblen.
Og jeg ka da tilføje at da jeg sidst var til et lokalopgør mod Atletico var det ik det store problem at få fat i billet (med Carnét) ift om der var billetter - der var det som ovenfor nævnt kun selve det praktiske i købet - og spillet på banen - som var problemerne.
- LRM
- Emne forfatter
- Gæst
-
- LRM
- Emne forfatter
- Gæst
-
Nogen, der kan anbefale gode alternativer?
Jeg fik sågar mit kort spærret i lørdags da jeg ville købe en billet til kampen! Hvem fanden skal man henvende sig til!?
"The problem is not because it is in Denmark but a platform for secure, where you should talk to your bank so that you activate the security code"
Det var deres korte svar.
- LRM
- Emne forfatter
- Gæst
-
Det samme skete for mig. Blev afvist igen og igen med mit visakort på betalingssiden, hvilket resulterede i en spærring fra NETS. Først da jeg lånte svigerfars MasterCard lykkedes det mig på forunderlig visr at købe billetter. Så det er mit bedste og eneste råd - brug et MasterCard i stedet for Visa/Dankort.