Real Sociedad vs Real Madrid

10 år 4 måneder siden #13 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Real Sociedad vs Real Madrid

Dios skrev:

FanOfMagicalTeams skrev: Hvorfor bliver Bale dog ikke bare på benene engang imellem?!?! Han er vel den stærkeste spiller på banen men ved mindste kontakt er han nede og ligge i stedet for bare at spille videre. Det samme han gjorde mod City! Kedelig tendens.

Jeg sad faktisk og tænkte det samme idag. Det er helt utroligt hvor hurtigt en liga smitter, selvom Bale altid har været god til at "beskytte" sig selv som han siger. Jeg forstår det i PL, hvor taklingerne er meget voldsommere, men det klæder virkelig ikke Bale eller andre for den sags skyld, at blive ved med at lade sig falde og lægge på græsset og gestikulere til dommeren. Der var 2 episoder idag med Bale, hvor jeg fik nogle grimme flashback tilbage til Figo, som altid sad i græsset og smed sine 2 arme i vejret efter dommeren. Det går bare ikke!

Når nu Ronaldo ikke kan spille, så synes jeg det er fint Bale træder ind og fylder rollen ud;P

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Bindslev
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #14 af Bindslev
Besvaret af Bindslev på emne Real Sociedad vs Real Madrid
HAHAHA.....nice one.......han må smide sig alt det han vil, hvis det er det der skal til for at han undgår alle de lorte skader :)

Når Bale er skadesfri over en længere periode (hvilket gerne skulle ske mange gange i fremtiden) så ser vi virkelig hvad han kan udrette. får vi stoppet hans ulidelige irriterende skader så er han klar til at udfordre Balon'D'or :=)

HALA MADRID

La(UN)decima HERE WE COME!!!!!

10 år 4 måneder siden #15 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Real Sociedad vs Real Madrid

Dios skrev:

FanOfMagicalTeams skrev: Hvorfor bliver Bale dog ikke bare på benene engang imellem?!?! Han er vel den stærkeste spiller på banen men ved mindste kontakt er han nede og ligge i stedet for bare at spille videre. Det samme han gjorde mod City! Kedelig tendens.

Jeg sad faktisk og tænkte det samme idag. Det er helt utroligt hvor hurtigt en liga smitter, selvom Bale altid har været god til at "beskytte" sig selv som han siger. Jeg forstår det i PL, hvor taklingerne er meget voldsommere, men det klæder virkelig ikke Bale eller andre for den sags skyld, at blive ved med at lade sig falde og lægge på græsset og gestikulere til dommeren. Der var 2 episoder idag med Bale, hvor jeg fik nogle grimme flashback tilbage til Figo, som altid sad i græsset og smed sine 2 arme i vejret efter dommeren. Det går bare ikke!

Det er efterhånden ved at udvikle sig tragikomisk i din evige hetz på Bale. Sådan virkelig meget.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Leveret af Kunena Forum