billetter til hjemmekampe for real m

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
5 år 10 måneder siden #13 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne billetter til hjemmekampe for real m
Andre der har El Clasico erfaring?
Emnet er blevet låst.
5 år 10 måneder siden #14 af Gåser

Raúl 7 skrev: Andre der har El Clasico erfaring?

Tror ikke du kan bruge det til så meget, men jeg har erfaring fra nogle år siden, hvor de mødtes i super Cuppen. Der fik jeg ganske nemt billetter til fornuftige penge (90 euro stk). Det var godt nok på Camp Nou, men jeg havde dengang læst mig til, at der ikke var den samme interesse for super Cuppen fra de lokales side.

Det var under Mous tid i klubben, så der var stadig fuld skrald på selvom der blev spillet om et Mickey mousse trofæ.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raúl 7
Emnet er blevet låst.
4 år 10 måneder siden #15 af Haeder
Hola Madridistas! Jeg er pt på udveksling i fjendens land (Catalunya) og har derfor besluttet mig for at investere i et Madridista-medlemskab for at få set så mange kampe som muligt. Den første kamp er Tottenham-kampen. Computeren var meget tæt på at ryge i frustration over det uduelige billetsystem på Reals hjemmeside, der ikke tillod billetkøb. Har I kyndige nogle råd til hvad jeg kan gøre? Har tjekket Stubhub og Viagogo, men vil ikke betale vanvittige overpriser. Tror I mon det kan lade sig gøre at købe billetter på selve kampdagen? Jeg lander i Madrid tirsdag morgen d. 17. og er meget rådvild. Alle råd modtages med kyshånd!
Emnet er blevet låst.
4 år 10 måneder siden #16 af ZizouMo

Haeder skrev: Hola Madridistas! Jeg er pt på udveksling i fjendens land (Catalunya) og har derfor besluttet mig for at investere i et Madridista-medlemskab for at få set så mange kampe som muligt. Den første kamp er Tottenham-kampen. Computeren var meget tæt på at ryge i frustration over det uduelige billetsystem på Reals hjemmeside, der ikke tillod billetkøb. Har I kyndige nogle råd til hvad jeg kan gøre? Har tjekket Stubhub og Viagogo, men vil ikke betale vanvittige overpriser. Tror I mon det kan lade sig gøre at købe billetter på selve kampdagen? Jeg lander i Madrid tirsdag morgen d. 17. og er meget rådvild. Alle råd modtages med kyshånd!

Du har oplevet det jeg selv har været igennem. Jeg lavede selv et Madridista medlemskab for netop at have forkøbsret (før public). Entradas blokere for borger fra UK, US og Danmark. Jeg ringede ind til billetsalget og de sagde jeg skulle købe via www.ticketmaster.es som også er officielle salgskanal for Real Madrid.

Der er så nærmest udsolgt lige nu til den kamp og jeg har givet fandens mange penge for netop at se kampen mellem Real madrid og Tottenham.
Hvis du heldig kan du fortsat finde 2 billetter, men du kommer ikke under de 1.300 kr./billet medmindre i vil sidde adskilt fra hinanden.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Emnet er blevet låst.
4 år 10 måneder siden #17 af raul7=kongen
Jeg har lige tjekket. Det tog mig 30 sekunder på Real Madrids hjemmeside at finde to billetter ved siden af hinanden på langsiden.

Tråden er lukket.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.