Champions League 2016/17
Kassow-Rossing skrev: Up
Modstanderen hedder Atlético Madrid og dermed en gentagelse af CHL finalen 2014 og 2016 (well duh. You all know this)
Europas fodboldhovedstad lægger igen græs til et opgør, der formentlig byder på en hård fight, en taktisk affære og 'få' mål. Hvad siger mavefornemmelsen inden tirsdag, hvor det første slag skal stå?
Skal vi ikke lige fokusere på den ligeså vigtige kamp i weekenden?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Men jo. Naturligvis.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Hvor regner i med at CHL finalen skal ses. Sidste år var der stort arrangement to steder, men slår man disse sammen vil der være pladsmangel på der hvor Madridista ser kampene nu.. Har man tivoli i tankerne ?
Jeg er og finde i tivoli! Det er efterhånden blevet en tradition, og i år bliver den ekstra interessant for mit vedkommende. Jeg er nemlig og finde med en Juve fan, og så må tiden vise om vi er gode nok venner til sådan en fest, for ellers bliver det immervæk akavet mandag morgen når vi skal arbejde sammen :D
Vi var omkring de forreste rækker en del tidligt og havde arrangeret kanal rundfart op til kampen om formiddagen. Vores plan var at kapre en hel båd kun med Madridistas for at skabe sang i kanalerne. Desværre var det kun en lille flok der dukkede op. Det var dog en kanon fed tur alligevel og vi afsluttede i tivoli.
Vi fik da råbt lidt frem og tilbage mellem os og nogle Barcelona fans. :-)
Det kunne være cool at gøre igen !
Hugol skrev: Du så os ikke sidste år ?
Vi var omkring de forreste rækker en del tidligt og havde arrangeret kanal rundfart op til kampen om formiddagen. Vores plan var at kapre en hel båd kun med Madridistas for at skabe sang i kanalerne. Desværre var det kun en lille flok der dukkede op. Det var dog en kanon fed tur alligevel og vi afsluttede i tivoli.
Tror godt jeg så jer :)
Som sagt, så er turen allerede planlagt, og traditionens tro, så går vi derind og får noget at spise derinde, så vi er der nok ved en 5-tiden vil jeg tro :)
Dios skrev:
Hugol skrev: Du så os ikke sidste år ?
Tror godt jeg så jer :)
Som sagt, så er turen allerede planlagt, og traditionens tro, så går vi derind og får noget at spise derinde, så vi er der nok ved en 5-tiden vil jeg tro :)
Bare i orden. Kunne bare være cool at gøre noget fælles med opvarming. Vi havde kanal rundfart omkring 2 tiden. Jeg tror også at tivoli kunne blive cool igen i år.
Det kunne være meget godt at stable en debat på benene allerede nu !
Admins ?
- AmorMadrid
- Væk
- Guld bruger
-
Jeg håber selv på at kunne være det nordjyske islæt på AE SportsLounge dén dag.