Espanyol - Real Madrid

9 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid
Så skal vi en tur omkring Cornellá-El Prat til et opgør, hvor der nok bliver roteret lidt igen.

Spændende om Asensio får spilleminutter på sin gamle hjemmebane. Det gør Kiko Casilla jo i hvert fald.

Vi har det godt i Catalonien og vi bør vel fortsætte stimen af sejre mod et hold, som har som målsætning at være fast CL-deltager inden for de kommende 5 år.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #2 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Espanyol - Real Madrid
Jeg bliver sgu harm, hvis ikke Morata starter kampen mod Espanyol. Det er fandeme til at brække sig over, at franskmanden på 20% bare går ind og napper pladsen fra en fandens velspillende Morata - den falder tilbage på Zidanes udtalelse fra sidste sæson om, at BBC er selvskrevne på holdkortet.

Morata bidrog med 200% mere på små 20 min., end Benzema gjorde på lidt mere end en time. Det er altså stof til eftertanke. Spanieren har potentiale til at blive en STOR angriber!

9 år 11 måneder siden #3 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Espanyol - Real Madrid

Daniel skrev: Jeg bliver sgu harm, hvis ikke Morata starter kampen mod Espanyol. Det er fandeme til at brække sig over, at franskmanden på 20% bare går ind og napper pladsen fra en fandens velspillende Morata - den falder tilbage på Zidanes udtalelse fra sidste sæson om, at BBC er selvskrevne på holdkortet.

Morata bidrog med 200% mere på små 20 min., end Benzema gjorde på lidt mere end en time. Det er altså stof til eftertanke. Spanieren har potentiale til at blive en STOR angriber!

Igår blev jeg stillet spørgsmålet fra en neutral om hvorvidt Morata kunne tage overfor Benz. Det r et af de spørgsmål jeg forventer vil blive besvaret i løbet af sæsonen. Synes Morata minder mere og mere om Benz i flere facetter af spillet. Dejligt at se han har lært at tilpasse sig. Synes også det var lidt af et sats af Zidane ikke at spille med Morata igår, men okay.

Med Demichelis i centerforsvaret, Reyes på kanten og Caicedo i front, synes ikke vi skal begynde at undervurdere Espanyol på hjemmebane, truppen r efterhånden godt sammenspillet.

Iht. deres CL målsætninger skal de være mere end velkomne til at joine. Det ville være fint med mere end et hold fra Barcelona til at blande sig.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 11 måneder siden #4 af Khasama77
Besvaret af Khasama77 på emne Espanyol - Real Madrid
Giv nu lidt spilletid til James for hulen! Han knokler og kommer altid som et frisk pust for holdet, de gange han træder ind på grønsværen.

9 år 11 måneder siden #5 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Espanyol - Real Madrid
Der er jo nogle, der skal sidde ude.

Der er ikke plads til både James, Ronaldo, Isco, Benzema, Morata, Asensio, Lukas Vasquez, Bale, Casemiro, Kroos, Mariano og Modric på midtbane og angrebet.

Jeg stoler på Zidane og på at han vælger de rette spillere. Vi har ikke mulighed for at se med til træningerne.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved Kassow-Rossing.

9 år 11 måneder siden #6 af Dios
Besvaret af Dios på emne Espanyol - Real Madrid

Daniel skrev: Jeg bliver sgu harm, hvis ikke Morata starter kampen mod Espanyol. Det er fandeme til at brække sig over, at franskmanden på 20% bare går ind og napper pladsen fra en fandens velspillende Morata - den falder tilbage på Zidanes udtalelse fra sidste sæson om, at BBC er selvskrevne på holdkortet.

Og igen går Bale bare fri? Jeg fatter det simpelthen ikke!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 11 måneder siden #7 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Espanyol - Real Madrid

Dios skrev:

Det kunne være lækkert hvis han spillede mere end 50% af kampene i en sæson.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #8 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Espanyol - Real Madrid

Dios skrev:

Hey, Bale lagde faktisk et par rigtig fine håbløse indlæg!

9 år 11 måneder siden #9 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Espanyol - Real Madrid
Rigtig spændende opstilling med plads til både James, Lucas og Asensio. Jeg kan dog ikke begribe, at man kan overse Morata efter hans seneste præstationer og Benzemas ditto.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, andreashn

9 år 11 måneder siden #10 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Espanyol - Real Madrid
Benz starter inde istedet for Morata? Hvorfor Zidane?

9 år 11 måneder siden #11 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Espanyol - Real Madrid
Er bange for man smider point med den startopstilling på udebane. Der er mange spillere der kan underpræstere. Benzema, James, Asensio. Lad os håbe de lever op til tilliden i stedet for!

9 år 11 måneder siden #12 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Espanyol - Real Madrid
Uanset hvordan vi stiller op, så er potentialet for at falde igennem enormt. Forventer især Lucas virkelig brænder igennem. Det er en stor mulighed for både Asensio og James at få denne kamp fra start. Fuldt fortjent til begge!

Leveret af Kunena Forum