James skal starte inde.
- Madridabel
- Emne forfatter
- Forum begynder
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Apropos det med at løbe synes jeg han virker langt mere fit end tidligere.
Jeg synes James bør starte over Kroos og Lucas over Bale denne weekend, såfremt Waleseren sidder over i weekenden. Hvis Bale mod forventning spiller, og Ronaldos plads er selvskrevet, synes jeg man bør spille Ronaldo i stedet for Benz, mens Lucas og Bale styrer kanterne af.
Ronaldos spil egner sig efterhånden ikke til kanterne længere i mine øjne. Bales spil på kanterne er nu, som Ronaldos var engang. Han sætter snildt 1-2 mand og kommer mod feltet. Jeg kan som jeg sidder her, ikke huske hvornår Ronaldo senest har sat en mand. Anyone?
Mon ikke det kommer til at hedde:
Ronaldo - Morata - Lucas.
James - Case - Modric
Mathiaska skrev: Som Zidane primært har brugt James indtil nu, så er Lucas ikke hans konkurrent, men derimod Kroos/Modric.
Jeg synes James bør starte over Kroos og Lucas over Bale denne weekend, såfremt Waleseren sidder over i weekenden. Hvis Bale mod forventning spiller, og Ronaldos plads er selvskrevet, synes jeg man bør spille Ronaldo i stedet for Benz, mens Lucas og Bale styrer kanterne af.
Ronaldos spil egner sig efterhånden ikke til kanterne længere i mine øjne. Bales spil på kanterne er nu, som Ronaldos var engang. Han sætter snildt 1-2 mand og kommer mod feltet. Jeg kan som jeg sidder her, ikke huske hvornår Ronaldo senest har sat en mand. Anyone?
Mon ikke det kommer til at hedde:
Ronaldo - Morata - Lucas.
James - Case - Modric
Målet mod Roma?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Raúl 7
- Gæst
-
- Raúl 7
- Gæst
-
Marca meddeler at det slet ikke er sikkert at Ronaldo er fit til kampen søndag.