James skal starte inde.

9 år 10 måneder siden #1 af Madridabel
Jeg syntes klart at James skal starte inde mod Espanol. Fatter ikke at en fantastisk spiller som James ikke får flere minutter på banen. Syntes at Lukas V har hævet sit niveau gennem det seneste år men mener der er langt op til James niveau.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 10 måneder siden #2 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne James skal starte inde.
Enig. Han er ikke verdens hurtigste spiller, men hans vision og afgørende stikninger, pasninger og indlæg er det jeg synes vi ofte savner på et hold der alligevel har flere løbestærke spillere.

Apropos det med at løbe synes jeg han virker langt mere fit end tidligere.

9 år 10 måneder siden #3 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne James skal starte inde.
Som Zidane primært har brugt James indtil nu, så er Lucas ikke hans konkurrent, men derimod Kroos/Modric.

Jeg synes James bør starte over Kroos og Lucas over Bale denne weekend, såfremt Waleseren sidder over i weekenden. Hvis Bale mod forventning spiller, og Ronaldos plads er selvskrevet, synes jeg man bør spille Ronaldo i stedet for Benz, mens Lucas og Bale styrer kanterne af.

Ronaldos spil egner sig efterhånden ikke til kanterne længere i mine øjne. Bales spil på kanterne er nu, som Ronaldos var engang. Han sætter snildt 1-2 mand og kommer mod feltet. Jeg kan som jeg sidder her, ikke huske hvornår Ronaldo senest har sat en mand. Anyone?

Mon ikke det kommer til at hedde:
Ronaldo - Morata - Lucas.
James - Case - Modric
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

9 år 10 måneder siden #4 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne James skal starte inde.

Mathiaska skrev: Som Zidane primært har brugt James indtil nu, så er Lucas ikke hans konkurrent, men derimod Kroos/Modric.

Jeg synes James bør starte over Kroos og Lucas over Bale denne weekend, såfremt Waleseren sidder over i weekenden. Hvis Bale mod forventning spiller, og Ronaldos plads er selvskrevet, synes jeg man bør spille Ronaldo i stedet for Benz, mens Lucas og Bale styrer kanterne af.

Ronaldos spil egner sig efterhånden ikke til kanterne længere i mine øjne. Bales spil på kanterne er nu, som Ronaldos var engang. Han sætter snildt 1-2 mand og kommer mod feltet. Jeg kan som jeg sidder her, ikke huske hvornår Ronaldo senest har sat en mand. Anyone?

Mon ikke det kommer til at hedde:
Ronaldo - Morata - Lucas.
James - Case - Modric

Målet mod Roma?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 10 måneder siden #5 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne James skal starte inde.
Ronaldo lavede et vildt mål mod slutningen af sæsonen på Bernabéu hvor han sætter to mand. Jeg har lyst til at sige mod Espanyol men jeg er ikke sikker.

9 år 10 måneder siden #6 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne James skal starte inde.
Det ville sende et rigtig godt signal til truppen, hvis både James og Morata starter inde næste gang. Sæsonen er begyndt, hvilket spillere som Benzema lige skal til at fatte.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 10 måneder siden #7 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne James skal starte inde.
Spar Bale og lad Vasquez starte. Og beløn Morata med en startplads. Det kan ikke være anderledes. Så kan James komme ind og være afgørende til sidst igen hvis nødvendigt. Asensio har vel også fortjent at være i truppen i det mindste.

Marca meddeler at det slet ikke er sikkert at Ronaldo er fit til kampen søndag.
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved Raúl 7.

Leveret af Kunena Forum