Real Madrid - Eibar

9 år 11 måneder siden #1 af asp3200
Real Madrid - Eibar blev oprettet af asp3200
Ville da være dejligt med 3 point og en træner som skifter inden 70 min!
Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #2 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Real Madrid - Eibar
Jeg håber at Zidane henviser Gareth Bale og Benzema til bænken, og giver Lucas Vázquez og Morata chancen fra start. Der er intet at miste, eftersom de begge har været elendige i en del kampe nu. Fungerer det ikke med Lucas Vázquez og Morata, så kan han altid skifte de to andre elendigheder ind.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, andreashn, Kimbo
Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #3 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Real Madrid - Eibar

Sahinovic skrev: Jeg håber at Zidane henviser Gareth Bale og Benzema til bænken, og giver Lucas Vázquez og Morata chancen fra start. Der er intet at miste, eftersom de begge har været elendige i en del kampe nu. Fungerer det ikke med Lucas Vázquez og Morata, så kan han altid skifte de to andre elendigheder ind.

Jeg synes nu mere, at James har fortjent en kamp mere. Han lykkedes nødvendigvis ikke med alle sine aktioner mod Dortmund, men han lagde altså en eksemplarisk arbejdsindsats for dagen. Og det synes jeg et eller andet sted godt, at Zidane må anerkende og belønne med en ny starter mod Eibar.

Jeg ser gerne James på Bales position og Kovacic nede på James' position mod Dortmund - kan også være en Isco. Morata napper nok pladsen fra Benzema. Jeg er overordnet set helt enig i din pointe med, at Bale skal en tur på bænken sammen med Benzema. Måske endda i en periode på 4+ kampe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, Sahinovic
Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #4 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Real Madrid - Eibar
Men er vi ikke der, hvor vi også skal kigge lidt ind? I særdeleshed Bale har i lang tid været blandt verdens bedste, når han spiller for Wales, mens han hos Real Madrid falder for meget ud i kampene. Statistisk set var Bales slutprodukt godt nok fremragende i den forgangne sæson, men det er vel efterhånden indiskutabelt at han er blevet lidt en 'kedelig' fodboldspiller i kampene for Madrid.

Umiddelbart synes jeg at det kunne være sjovt at se følgende formation i offensiven, blot for at se det an i et par kampe:
Kroos-Modric
Vazques-Bale-Cristiano
Benzema/Morata

Spørgsmålet er om Bale er god nok i de små rum, men jeg tror det kunne give noget interessant dynamik. Uanset hvad, så får vi ikke nok ud af ham i vores kampe. Han er konstant fremragende for Wales og ligeså konstant falder han ud i dele af vores kampe.

Det sagt, så tror jeg også nogle gange at vi forventer lidt for meget fra waliseren. Som jeg tidligere har afdækket, så var han statistisk set bedre end Neymar i sidste sæson, noget der ikke var skyggen af anerkendelse for blandt fans.
Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #5 af Sahinovic

raul7=kongen skrev: Men er vi ikke der, hvor vi også skal kigge lidt ind? I særdeleshed Bale har i lang tid været blandt verdens bedste, når han spiller for Wales, mens han hos Real Madrid falder for meget ud i kampene. Statistisk set var Bales slutprodukt godt nok fremragende i den forgangne sæson, men det er vel efterhånden indiskutabelt at han er blevet lidt en 'kedelig' fodboldspiller i kampene for Madrid.

Umiddelbart synes jeg at det kunne være sjovt at se følgende formation i offensiven, blot for at se det an i et par kampe:
Kroos-Modric
Vazques-Bale-Cristiano
Benzema/Morata

Spørgsmålet er om Bale er god nok i de små rum, men jeg tror det kunne give noget interessant dynamik. Uanset hvad, så får vi ikke nok ud af ham i vores kampe. Han er konstant fremragende for Wales og ligeså konstant falder han ud i dele af vores kampe.

Det sagt, så tror jeg også nogle gange at vi forventer lidt for meget fra waliseren. Som jeg tidligere har afdækket, så var han statistisk set bedre end Neymar i sidste sæson, noget der ikke var skyggen af anerkendelse for blandt fans.

Jeg synes nu heller ikke det spillemæssige har været imponerende for Wales. Hans niveau for Wales afspejler meget af det vi ser i Real Madrid, afgørende til tider, men absolut ikke prangende spillemæssigt, men det forventer jeg heller ikke når han spiller for Wales, men det gør jeg når han spiller for Real Madrid.

Er det virkeligt for meget af os at forvente, at Bale spiller godt i næsten alle 90 minutter? Neymar imponerer spillemæssigt gang på gang i næsten alle 90 minutter, han har dog også sine udfald, men ikke i nærheden af alle de udfald Bale får.

Hvad mener du med at han statistisk set var bedre end Neymar i sidste sæson, for jeg kan aflæse mig til at:

- Neymar:

31 mål, 18 assist.

- Bale:

19 mål, 12 assist. (0 mål i Champions League)

Nu ved jeg godt at Neymar har spillet langt flere kampe end Bale, men alle de skader Bale har haft igennem sæsonen er også IMO med til at trække ham et niveau ned som fodboldspiller.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #6 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid - Eibar
Jeg håber man spiller med den offensive diamant på midtbanen, og giver Isco chancen som 10'eren. James giver ikke rigtig mening derinde synes jeg, men det gør han til gengæld på højrekanten, så der håber jeg han spiller.

Modric-Kovacic
Isco
James-Morata-Ronaldo

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200
Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #7 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Real Madrid - Eibar
Jeg håber virkelig vi spiller godt, så vi kan få set noget ordentlig fodbold før vi skal pines med landsholdsfodbold i to uger!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #8 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Real Madrid - Eibar

raul7=kongen skrev: Men er vi ikke der, hvor vi også skal kigge lidt ind? I særdeleshed Bale har i lang tid været blandt verdens bedste, når han spiller for Wales, mens han hos Real Madrid falder for meget ud i kampene. Statistisk set var Bales slutprodukt godt nok fremragende i den forgangne sæson, men det er vel efterhånden indiskutabelt at han er blevet lidt en 'kedelig' fodboldspiller i kampene for Madrid.

Kroos-Modric
Vazques-Bale-Cristiano
Benzema/Morata

Men det er jo i virkeligheden det der ofte har været problemet med Bale og Real Madrid. Massivt boldovertag, kompakte modstandere og dermed spil i små rum er jo 3 ting som ikke passer Bale. Jeg kan frygteligt godt lide Bale og EM var en fornøjelse og se ham stråle. Jeg tog mig selv i at overveje Bale som den næste trøje jeg skulle eje.
Men han passer jo i 97% af kampene ikke ind i Reals spillestil. Jeg tror at rykke ham ind på midten blot vil gøre tingene værre. Han spillede der under Benitez i perioder, hvor det så vidt jeg husker gik okay for ham, men det gør ikke godt for holdet. Han er simpelthen for dårlig på de små områder til at kunne spille centralt på et Madrid hold. Det virker i Wales, hvor han får frihed til at løbe kontra i højre og venstre, men uden at have set en Wales kamp udover til EM, så har de næppe det samme behov for at spille i små områder som Real, hvorfor det ikke skader dem at have Bale liggende der.
10'er positionen er nok der, hvor vi har flest muligheder og Bale er et stykke fra at være den bedste, hvis du spørg mig.

Jeg ser det gerne være følgende i morgen.
Kovacic-Modric/Kroos
James/Lucas-Isco/Asensio-Cristiano
Morata

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #9 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Real Madrid - Eibar

Dios skrev: Jeg håber man spiller med den offensive diamant på midtbanen, og giver Isco chancen som 10'eren. James giver ikke rigtig mening derinde synes jeg, men det gør han til gengæld på højrekanten, så der håber jeg han spiller.

Modric-Kovacic
Isco
James-Morata-Ronaldo

Det kunne være spændende at se. Benzema og Bale har vel også fortjent en tur på bænken, eller et "hvil" - så er vi diplomatiske. De kan komme ind i det 65-70. Min.

En joker dér, er dog Kovavic, jeg fatter simpelthen ikke hvordan en mand kan svinge så sindssyg meget i niveau. Han var især fantastisk i starten af sidste sæson, både på defensiv midt, og en enkelt kamp på 10'er'en, hvor han generobrede alt.
Han har et fantastisk drive, men 3 ud af 4 kampe er han bare så usynlig og dårlig at det gør ondt. Han har haft en god kamp denne sæson i en tre mands midtbane, ellers har han været ret dårlig.

Men kunne godt tænke mig se denne opstilling, lade de unge få chancen, se både Isco og James.
Se Kova og Modric som den kroatiske undergang.... Fingers crossed.
Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #10 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Real Madrid - Eibar
Bliver kampen ikke vist i TV?
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista28
Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #11 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Real Madrid - Eibar
Navas

Carvajal Varane Pepe Coentrao

Kroos
Kovacic James

Bale Benzema Ronaldo

Min bedste bud.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #12 af Sahinovic

Real Madrid skrev: Navas

Carvajal Varane Pepe Coentrao

Kroos
Kovacic James

Bale Benzema Ronaldo

Min bedste bud.

Coentrão er stadig ikke meldt klar, desværre, tror det bliver Danilo igen som gjorde det godt i forrige kamp.

Florentino Pérez
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum