Alavés - Real Madrid

9 år 10 måneder siden #1 af Administrationen
Sæsonens hold uden sæsonens spiller i form af Marcos Llorente hjemme mod Real Madrid. Hvordan kan det gå?
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #2 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Alavés - Real Madrid
Min forudsigelse: Smal sejr. BBC skuffer, men det er vel ikke en overraskelse. Morata og Lucas V. imponerer på ny fra bænken. Jeg forventer en ny stor kamp af Isco, der for alvor er ved at komme i fin form.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #3 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Alavés - Real Madrid
Hvilken kanal viser kampen???
Emnet er blevet låst.
  • Paulochichon
  • Gæst
  • Gæst
9 år 10 måneder siden #4 af Paulochichon
Besvaret af Paulochichon på emne Alavés - Real Madrid
Nogle der skal se kampen i indre by KBH i eftermiddag?? Vi er to Madridistas fra Aarhus :-)
Foreslag til gode steder at se kampen er også kærkommen!!
På forhånd tak!
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #5 af Robot
Besvaret af Robot på emne Alavés - Real Madrid
Jeg er ikke klar over hvilke kampe de forskellige barer viser, men prøv eventuelt Pub & Sport, Café Guldhornene, Den Glade Gris eller Krølben i indre by, som ligger på en perlerække. Det er alle sammen barer af tvivlsom karakter, som det ganske vidst kan siges om så mange sportsbarer. Mellem førnævnte ligger en håndfuld engelske og irske pubs, som helt sikkert viser fodbold.

Søhesten tæt på Tagensvej er også en mulighed, og er det ikke noget med at det er Madridista.dk's sted i København?

Alternativt er Stefanshus på Nørrebro et fremragende sted, og det samme kan siges om hele kvarteret det ligger i.
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved Robot.
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #6 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Alavés - Real Madrid
Der er smidt penge på en Ronaldo-scoring! Ketchuppen vil flyde frit igen!
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum