Sporting Lissabon - Real Madrid

9 år 8 måneder siden #1 af Administrationen
Efter at have strålet i El Derbi, vender Cristiano Ronaldo "hjem" til Lissabon, hvor han vel kan forvente en helte-modtagelse...i hvert fald til kampen starter.

Det er blot et fokus-punkt på et opgør, som Real Madrid skal vinde for at bevare chancen for førstepladsen i gruppen.

Hvordan kommer det til at gå?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #2 af Il Duce
Er det bare mig eller begynder Kovacic at ligner mere og mere fremtidens mand på midtbanen. Jeg har været én af dem, der har råbt endnu en "Lucas Silva"/flop, men i el Derbi der fik han mig virkelig overbevist! Viser nogenlunde defensive evner, overblik og sikkerhed med bolden.
Jeg håber, at han kan foresætte i morgen mod Lissabon.
(Dette er egentlig bare et rosende Kovacic-indlæg)

"Hvis du ikke er nørd inden for et eller andet i livet, så er der noget galt med dig"
- En spansk barejer og glødende Real Madrid fan.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 8 måneder siden #3 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sporting Lissabon - Real Madrid

Il Duce skrev: Er det bare mig eller begynder Kovacic at ligner mere og mere fremtidens mand på midtbanen. Jeg har været én af dem, der har råbt endnu en "Lucas Silva"/flop, men i el Derbi der fik han mig virkelig overbevist! Viser nogenlunde defensive evner, overblik og sikkerhed med bolden.

10 kampe inde i sæsonen (plus pre-season) havde jeg sjældent set en mere passiv spiller i Real. Han spillede kun til siden, ville ikke tackle og løb konstant ind i skyggerne. Men i takt med de mange minutters spilletid og den form han er i, så må jeg også indrømme, at det er blevet langt bedre. Endelig kommer der nogle af hans velkendte rush med bolden og generelt bare en masse god energi. Jeg kan sagtens se ham være arvtager for Modric, hvis udviklingen fortsætter.

9 år 8 måneder siden #4 af Daniel
Jeg forventer tre stensikre point. Og samme elleve fra start som mod Atletico Madrid i lørdags. Jeg føler mign dog overbevist om, at Ramos napper en plads i det centrale forsvar, om end jeg håber på et lille skulderklap til Nacho.

Men tre point og så er pladsen om førstepladsen i puljen stadig på højkant i sidste spillerunde.

9 år 8 måneder siden #5 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sporting Lissabon - Real Madrid

Daniel skrev: Jeg forventer tre stensikre point. Og samme elleve fra start som mod Atletico Madrid i lørdags. Jeg føler mign dog overbevist om, at Ramos napper en plads i det centrale forsvar, om end jeg håber på et lille skulderklap til Nacho.

Men tre point og så er pladsen om førstepladsen i puljen stadig på højkant i sidste spillerunde.

Mon ikke Ramos spares, så han ikke risikerer et gult kort og dermed karantæne mod Barca. Det ville hvert fald være det klogeste.

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 8 måneder siden #6 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sporting Lissabon - Real Madrid

Pelle skrev:

Daniel skrev: Jeg forventer tre stensikre point. Og samme elleve fra start som mod Atletico Madrid i lørdags. Jeg føler mign dog overbevist om, at Ramos napper en plads i det centrale forsvar, om end jeg håber på et lille skulderklap til Nacho.

Mon ikke Ramos spares, så han ikke risikerer et gult kort og dermed karantæne mod Barca. Det ville hvert fald være det klogeste.

Det kan godt være, at jeg har misset noget, men det er to vidt forskellige turneringer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, asp3200, Zyconith

9 år 8 måneder siden #7 af Daniel

Pelle skrev:

Den må du sgu lige forklare, Pelle ;-)

9 år 8 måneder siden #8 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sporting Lissabon - Real Madrid

Daniel skrev:

Pelle skrev:

Den må du sgu lige forklare, Pelle ;-)

Haha sorry for fa'en - sad og tænkte på, at det var optakten til kampen mod Sporting Gijon! :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 8 måneder siden #9 af madridista76
Jeg synes det er for vildt, at Viasat IGEN har valgt ikke at vise sidste års mestre og verdens største fodboldklub. Det er sket en del gange i år, at Viasat har nedprioriteret Real Madrid og spansk fodbold generelt.. Kan vi ikke lave en underskrift-indsamling eller noget, hvis altså I er enige derude...
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Madridista28

9 år 8 måneder siden #10 af Doc.juego

Brylle skrev:

Il Duce skrev: Er det bare mig eller begynder Kovacic at ligner mere og mere fremtidens mand på midtbanen. Jeg har været én af dem, der har råbt endnu en "Lucas Silva"/flop, men i el Derbi der fik han mig virkelig overbevist! Viser nogenlunde defensive evner, overblik og sikkerhed med bolden.

10 kampe inde i sæsonen (plus pre-season) havde jeg sjældent set en mere passiv spiller i Real. Han spillede kun til siden, ville ikke tackle og løb konstant ind i skyggerne. Men i takt med de mange minutters spilletid og den form han er i, så må jeg også indrømme, at det er blevet langt bedre. Endelig kommer der nogle af hans velkendte rush med bolden og generelt bare en masse god energi. Jeg kan sagtens se ham være arvtager for Modric, hvis udviklingen fortsætter.

Jeg synes også kova har været virkelig stærk se sidste kampe, det synes jeg egentlig også at han starede med at være, de første kampe under Rafa, men det var lang tid siden, og nu begynder han at ligne noget igen.
Jeg håber virkelig at han til dels kan holde dette niveau, og bygge oven på i fremtiden .

9 år 8 måneder siden #11 af Daniel

madridista76 skrev: Jeg synes det er for vildt, at Viasat IGEN har valgt ikke at vise sidste års mestre og verdens største fodboldklub. Det er sket en del gange i år, at Viasat har nedprioriteret Real Madrid og spansk fodbold generelt.. Kan vi ikke lave en underskrift-indsamling eller noget, hvis altså I er enige derude...

Jeg tror alle herinde er enige om, at Viasat er en samling af nogle af Danmarks største amatører på alle parametre. Dårlig programplanlægning (naturligvis skal de tage højde for et danske hold), meget få gode kommentatorer og en horde af middelmådige "eksperter". Og det bliver sgu nok ikke anderledes. Desværre....
Følgende bruger(e) sagde tak: madridista76

9 år 8 måneder siden #12 af asp3200
Forventer en svær kamp på en hård udebane, sporting har blod på tanden for med en sejr over os er de videre og vi skal vinde over Dortmund hjemme.

Håber han stiller op ligesom mod At.Madrid, giv spillerne tryghed og vis dem at de var kanon sidst, så bør vi vinde.

Håber ikke Ramos starter inde.

Leveret af Kunena Forum