Sporting Lissabon - Real Madrid

9 år 8 måneder siden #13 af Numeredoce
Uden at underkende Kroos og Casemiros betydning for holdet, så glæder jeg mig til at se Modric-Kovacic-Isco igen. Det er en vanvittigt dynamisk og teknisk stærk midtbane vi stiller med. Rammer de dagen, føler jeg at deres spidskompetencer opvejer manglen på en reel defensiv midt. Især da Modric flere gange har vist, han ikke er bleg for at gå ned i en herretackling. Jeg siger ikke at Isco og Kovacic har slået de to ovennævnte herrer af, men jeg glædes over, at vi kan stille med forskellige midtbanekonstellationer med forskellige spidskompetencer.

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #14 af Daniel

asp3200 skrev: Forventer en svær kamp på en hård udebane, sporting har blod på tanden for med en sejr over os er de videre og vi skal vinde over Dortmund hjemme.

Håber han stiller op ligesom mod At.Madrid, giv spillerne tryghed og vis dem at de var kanon sidst, så bør vi vinde.

Håber ikke Ramos starter inde.

Sporting er nummer tre i puljen med 3 point. Real Madrid er nummer to i puljen med 8 point og Dortmund nummer et i puljen med 10 point.

Så vil du ikke lige forklare, hvordan Sporting er videre med en sejr over Real Madrid i dag?

Portugiserne skal dog vinde for at holde et spinkelt liv i håbet om videre avancement, men lur mig om ikke Cristiano og Co. har andre planer ;-)

9 år 8 måneder siden #15 af Vinícius

Daniel skrev:

asp3200 skrev: Forventer en svær kamp på en hård udebane, sporting har blod på tanden for med en sejr over os er de videre og vi skal vinde over Dortmund hjemme.

Håber han stiller op ligesom mod At.Madrid, giv spillerne tryghed og vis dem at de var kanon sidst, så bør vi vinde.

Sporting er nummer tre i puljen med 3 point. Real Madrid er nummer to i puljen med 8 point og Dortmund nummer et i puljen med 10 point.

Så vil du ikke lige forklare, hvordan Sporting er videre med en sejr over Real Madrid i dag?

Portugiserne skal dog vinde for at holde et spinkelt liv i håbet om videre avancement, men lur mig om ikke Cristiano og Co. har andre planer ;-)

Der hentydes vel til EL så :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 8 måneder siden #16 af asp3200

Daniel skrev:

Hvis de vinder over os og tager polakkerne bagefter. Vi kan jo dumme os mod Dortmund som vi plejer.

9 år 8 måneder siden #17 af Zyconith
Hvornår har der sidst været sidst været så mange Costa Ricanere på banen på samme tid i en CL kamp?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 8 måneder siden #18 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sporting Lissabon - Real Madrid
Jeg lyver ik! Det sekund coentrao kom på banen sagde jeg til mig selv - han giver et straffe væk! Den man laver de DUMMESTE TING!

9 år 8 måneder siden #19 af Zyconith

Kiwes skrev: Jeg lyver ik! Det sekund coentrao kom på banen sagde jeg til mig selv - han giver et straffe væk! Den man laver de DUMMESTE TING!

Sikke et orakel du r

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 8 måneder siden #20 af Vinícius
De skide franskmænd er ikke populære i Portugal imorgen ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 8 måneder siden #21 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sporting Lissabon - Real Madrid

Zyconith skrev:

Kiwes skrev: Jeg lyver ik! Det sekund coentrao kom på banen sagde jeg til mig selv - han giver et straffe væk! Den man laver de DUMMESTE TING!

Sikke et orakel du r

Ik mere salt til dig idag.

9 år 8 måneder siden #22 af ChrillRM14
Tjaa... Det var tydeligt, at spillerne ikke tænkte på at fortsætte intensiteten fra Atletico-kampen... MEN, det lignede også, at flere af spillerne var trætte i forvejen efter kun to dages pause. Dette forklarer vist også meget godt, at mentaliteten var at hente sejren og ikke et storresultat (dog pinligt, at man ikke går efter at lukke kampen...).
Jeg tror ikke, man skal lægge for meget rent spillemæssigt i kampen udover, at Coentrao er uduelig, og at Kovacic er et f****** bæst.
Videre.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 8 måneder siden #23 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sporting Lissabon - Real Madrid

lol

9 år 8 måneder siden #24 af Real Madrid
Ronaldo tangerede Giggs i aften - nu også assistkongen i CL.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Zyconith, ChrillRM14

Leveret af Kunena Forum