Ronaldo i kæmpe skatte-skandale

7 år 3 måneder siden #3 af Fondo_Sur
Med de advokater, de render rundt med, kan det ikke ende så galt. I værste fald er sagen vel så slem som Messis, men det er alt for tidligt at sige.

De tjener simpelthen for mange penge, hvilket ender ud i noget rod med diverse investeringer.

Cristiano løber i hvert fald ud til kameraet med hentydninger, når han scorer i morgen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #4 af BBB
Besvaret af BBB på emne Ronaldo i kæmpe skatte-skandale
Nå, så er det snart enden på mobning af Messi, Messi's far, Neymar jr og Neymar sr.

Jeg tror også, at jeg skal sælge min arbejdskraft til et firma for en periode på fem år af gangen. Er der nogen, som kender en god skatteadvokat?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #5 af Kassow-Rossing

BBB skrev: Nå, så er det snart enden på mobning af Messi, Messi's far, Neymar jr og Neymar sr.


1. Lad os nu lige først se om der er noget om snakken og om han er skyldig.

2. Lad os nu lige først se om han erkender sig uskyldig, klubben står bag ham som en uskyldig person og om klubbens fans kalder ham uskyldig.

Den store forskel plejer at være at RM spillerne bliver anklaget men fundet uskyldige og desuden ikke stiller sig frem med deres dobbeltmoralske tendenser og siger at de ikke gjorde det mens de peger fingre af andre.... som vi så det med, som du skriver det, Messi, Messi's far, Neymar Jr og Neymar Sr.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #6 af Kassow-Rossing
Lidt off-topic:

Kan man frygte at ovenstående rygter om skattesag kan påvirke Ronaldos spil på banen? Først og fremmest til kampen i eftermiddag mod FC Barcelona men også i de kommende måneder indtil sagen er afklaret/gennemført?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #7 af Pelle

Kassow-Rossing skrev: Lidt off-topic:

Kan man frygte at ovenstående rygter om skattesag kan påvirke Ronaldos spil på banen? Først og fremmest til kampen i eftermiddag mod FC Barcelona men også i de kommende måneder indtil sagen er afklaret/gennemført?


Det er hvert fald påfaldende, at nyheden bliver bragt netop nu og af en catalansk avis som de første..
Som om holdet ikke har nok at slås med i forvejen! Men lad os nu se. Diverse eksperter har udtalt, at man ikke er sikker på, der er begået en ulovlig handling, hvorfor det måske i værste fald kan anses som uetisk. Dét kan jeg personligt godt leve med!

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #8 af Macon
Forstår overhovedet ikke at personer der tjener så meget, at de ikke vil betale skat som os andre, altså tag ronaldo, messi og neymar, altså de kommer aldrig til at bruge 1/10 del af de penge de tjener, hvorfor ikke betale skat, og hjælpe i samfundet, men det er generelt et problem for meget rige personer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #9 af Madridista28
Jeg syntes det er lidt overdrevet at kalde det her en "kæmpe skatte-skandale" da der er tvivl om Ronaldo overhovedet har gjordt noget ulovligt og som tidligere nævnt er det et catalansk medie der har brunget denne historie på banen op til El Clasico og man er trodsalt uskyldig til det modsatte er bevidst, jeg syntes personligt at vi skal lade den her debat ligge indtil der er kommet noget mere i denne sag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #10 af Roesen7

Macon skrev: Forstår overhovedet ikke at personer der tjener så meget, at de ikke vil betale skat som os andre, altså tag ronaldo, messi og neymar, altså de kommer aldrig til at bruge 1/10 del af de penge de tjener, hvorfor ikke betale skat, og hjælpe i samfundet, men det er generelt et problem for meget rige personer.


Fordi ingen skatteekspert gider hjælp ikke-rige personer med at undgå det. Hvis de ville, så havde du nok også taget i mod tilbuddet :-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #11 af Kasillas
Om det er catalansk eller grønlandsk avis at historien først blev publiceret spiller ingen rolle for dets troværdighed så længe de har styr på hvad der op og ned, og har kildematerialet i orden. Tilsyneladende er der noget i det da selv Dagbladet Politiken(ikke-tabloid) omtaler det i dybden. Hvis historien er sandt, bliver det skidt for Ronaldos image og det vil sandsynligvis påvirke hans spil. Hvis historien er usandt, så tror jeg ikke at det vil påvirke hans spil og samtid vil hans image forstærkes jævnfør kontrasten med Messis skattesag.
Jeg græmmes alligevel da jeg TROR at det har noget på sig. Desværre.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, FanOfMagicalTeams

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #12 af Mathiaska
Skyldig eller uskyldig. Jeg nægter at tro på, at Ronaldo skænker det en eneste tanke, fra de stiger ud af bussen mod Camp Nou og begynder opvarmning. Der vil være titusindevis af tilhængere der råber og buh'er af Ronaldo og historien har vist os, at det i de store kampe oftest er noget som gør ham endnu stærkere.

Når det er sagt, så er der i min optik selvfølgelig noget om sagen. Er det ikke igen en store gruppe journalister rundt omkring i verden, som "i smug" har arbejdet på denne sag og kommer til at bryde ud med adskillelige stjerner, som er impliceret? Ronaldo og Özil er nævnt, men der skulle være langt flere på tegnebrættet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce