Billetter til Real Madrid
- HalaEmilio11
- Forum begynder
-
- Siden d. 9/7 - 2001 hvor Zidane skiftede til Real Madrid, har mit hjerte banket for Los Blancos og det vil det gøre resten af mit liv.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lige nu er Real Madrid - Sevilla (19. januar) den kamp længst ude i fremtiden, som er 100% skemalagt ift. kamptidspunkt.
Hvor lang tid i forvejen fastlægges de præcise kamptidspunkter for de fremtidige kampe?
Her tænker jeg kun på La Liga kampe.
mortenj skrev: Findes der nogen fast standard for, hvornår de præcise kamptidspunkter for de kommende kampe bliver fastlagt?
Lige nu er Real Madrid - Sevilla (19. januar) den kamp længst ude i fremtiden, som er 100% skemalagt ift. kamptidspunkt.
Hvor lang tid i forvejen fastlægges de præcise kamptidspunkter for de fremtidige kampe?
Kampenes placering afhænger af holdenes avancement i både CHL og cuppen. Eksempelvis et hold, der skal spille tirsdag i CHL spiller typisk lørdag inden og ikke søndag. Et hold, der spiller torsdag i EL spiller typisk ikke lørdagen efter, men enten søndag eller evt. mandag. Et hold, der spiller onsdag kan både spille lørdag og søndag i weekenden før og i weekenden efter.
Tidspunktet på dagen er mere variabelt :)
Generelt planlægges præcist tidspunkt ikke langt frem. :(
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Mathiaseefsen
-
- Ekspert bruger
-
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
Mathiaseefsen skrev: Er det en god ide at købe billet til stadion-tur før man tager afsted, eller kan man godt købe det på dagen og være sikker på man kommer ind?
Du kan sagtens vente med at købe billetter til stadion-turen til du kommer der ned. Men jeg vil anbefale ikke at tage på stadion-tur på en kampdag, fordi så kommer man ikke ned i omklædningsrummet.
Mathiaseefsen skrev: Er det en god ide at købe billet til stadion-tur før man tager afsted, eller kan man godt købe det på dagen og være sikker på man kommer ind?
Du kan sagtens købe billetter til en rundvisning på Santiago Bernabéu, når du er dernede. Der er ingen grund til at sætte himmel og hav i bevægelse hjemmefra for at sikre sig billetter - de har nok af dem ;-)
- Mathiaseefsen
-
- Ekspert bruger
-
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
Mathiaseefsen skrev: Tak, vi tager nok derned to dage efter kampen
God tur. Læs lige Madridista.dk "Rejseguide" enden i tager afsted :)
- mrmadridista
- Forum begynder
-
- mrmadridista
- Forum begynder
-
Er der nogen, der skal ned og se Real - Alaves?
Og nogen der ved om Real fans har et fast mødested forud for kampene?
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
mrmadridista skrev: Hey
Er der nogen, der skal ned og se Real - Alaves?
Og nogen der ved om Real fans har et fast mødested forud for kampene?
Tag ud til stadion et par timer før kampen, så får du svaret :-) Samtlige barer omkring Bernabeu er fyldte med mennesker
- Madridista
- Emne forfatter
- Forum begynder
-
Kan man betale med VISA Dankort der?