Pepe

9 år 6 måneder siden #13 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Pepe
Ramos synes jeg er lidt overvurderet tager for mange dårlige beslutninger for mange små fejl hvor jeg synes kaptajnen og lederen skal have styr på sit pis. Spillemæssigt har jeg aldrig synes at Ramos har gjorde det strålende da han var yngre gjorde han det godt,men de sidste to sæsoner har det set skidt ud. På den anden side bidrager han med ekstremt meget gejst og energi til holdet han er jo anfører. Hans spil er ikke så godt i min mening, men en inspirerende person får spillerne på banen. Jeg hvil meget gerne høre hvad i tænker om det?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 6 måneder siden #14 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Pepe

Madrid777 skrev: Ramos synes jeg er lidt overvurderet tager for mange dårlige beslutninger for mange små fejl hvor jeg synes kaptajnen og lederen skal have styr på sit pis. Spillemæssigt har jeg aldrig synes at Ramos har gjorde det strålende da han var yngre gjorde han det godt,men de sidste to sæsoner har det set skidt ud. På den anden side bidrager han med ekstremt meget gejst og energi til holdet han er jo anfører. Hans spil er ikke så godt i min mening, men en inspirerende person får spillerne på banen. Jeg hvil meget gerne høre hvad i tænker om det?

Lodret uenig. Fejlene er blevet færre med årene, han er sammen med Thiago Silva den bedst spillende forsvarsspiller i verden qua deres teknik. Men der er stadig fejl at spore og det vil der altid være, til gengæld er han så dygtig offensiv, at det vejes op. Otte mål som midterforsvar, hvor så mange af dem har været helt vanvittig vigtige, dét er også en del af historien om Ramos.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum