Månedens mål - oktober

Afstemning: Månedens mål - oktober

1. Bale vs Legia
Ingen stemmer 0%
2. Morata vs Alavés
Ingen stemmer 0%
3. Marcelo vs Betis
Ingen stemmer 0%
4. Isco vs Betis
1 3.1%
5. Nacho vs Cultural Leonesa
31 96.9%
Antal stemmer: 32
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
9 år 3 måneder siden #13 af Dios
Besvaret af Dios på emne Månedens mål - oktober

Pelle skrev:

Sahinovic skrev: Pelle skrev:

Hvorfor det slet ikke giver mening, at der er en bruger, der har stemt på Iscos mål som det flotteste. Det er sgu skørt!

Det er da rimeligt godt og elegant sat ind synes jeg, ihverfald det mål jeg ville stemme på hvis det ikke var for Nachos.

Dios: Surprise ;-)

Sahinovic: Hehe jo jo, men nu må vi jo kun stemme på ét. Iscos er da klart nummer 2, men ingen af dem kommer jo i nærheden af, hvad Nacho leverede i den kamp.

Selvfølgelig er det ikke mig :D

Isco er dog en glimrende kandidat, men når Nacho kommer på tavlen, så vinder han til hver en tid :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #14 af BBB
Besvaret af BBB på emne Månedens mål - oktober

Dios skrev:

BBB skrev: Ingen af dem var specielt vigtige for resultatet. Måske Bale's mål har åbnet lidt mere op for modstanderen, men vi havde nok kørt dem over alligevel.

Nacho's er klart vildest!

Er det ikke kun dig der kan overfortolke alting? :D

Månedens mål. Må og skal altid være det flotteste, og kun det flotteste. Glem vigtighed og alt andet.

Du vil hellere kåre et flot mål over et flot mål som samtidig vinder et mesterskab?

Jeg forklarede grunden til, at jeg vurderede Bale's mål til ikke at have haft særlig stor betydning. I de andre kåringer har jeg netop valgt det mål med størst betydning for resultatet.

9 år 3 måneder siden #15 af MikeAagaard
Besvaret af MikeAagaard på emne Månedens mål - oktober
Iscos mål er da super godt vippet ind ;) Men nochos mål er 100% bedst..
3 af dem burde slet ikke være med i videoen, ;)

// MikeAagaard

9 år 3 måneder siden #16 af Dios
Besvaret af Dios på emne Månedens mål - oktober

BBB skrev:

Dios skrev:

BBB skrev: Ingen af dem var specielt vigtige for resultatet. Måske Bale's mål har åbnet lidt mere op for modstanderen, men vi havde nok kørt dem over alligevel.

Nacho's er klart vildest!

Er det ikke kun dig der kan overfortolke alting? :D

Månedens mål. Må og skal altid være det flotteste, og kun det flotteste. Glem vigtighed og alt andet.

Du vil hellere kåre et flot mål over et flot mål som samtidig vinder et mesterskab?

Jeg forklarede grunden til, at jeg vurderede Bale's mål til ikke at have haft særlig stor betydning. I de andre kåringer har jeg netop valgt det mål med størst betydning for resultatet.

Jeg forstår ikke hvad du prøver at sige. Sådan død alvorligt hehe :)

Hypotetisk set, så vil du hellere stemme på et tap-in uden smukt opspil, hvis det kom i El Clasico og afgjorde mesterskabet end f.eks. Nacho's saksepark? Er det korrekt forstået? :)

Skal man vitterligt have kriterier for så simple ting? :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 3 måneder siden #17 af BBB
Besvaret af BBB på emne Månedens mål - oktober

Dios skrev: Jeg forstår ikke hvad du prøver at sige. Sådan død alvorligt hehe :)

Hypotetisk set, så vil du hellere stemme på et tap-in uden smukt opspil, hvis det kom i El Clasico og afgjorde mesterskabet end f.eks. Nacho's saksepark? Er det korrekt forstået? :)

Skal man vitterligt have kriterier for så simple ting? :D

Ja. Jeg ville også stemme på en straffesparksscoring til 1-0 i 1. minut af en kamp mod Barcelona, som afgør mesterskabet. Vi kan sagtens blive enige om, at Nacho's mål nok er sæsonens flotteste, men det giver noget ekstra, hvis en scoring har betydning.

Fx rangerer jeg også Figo's scoring mod England ekstremt højt, da Portugal var nede med 2-0 efter ganske kort tid. Det var - som jeg husker det - startskuddet til et comeback og en flot sejr over England. Selvom Nacho's mål var ekstremt flot, så havde det bare ingen betydning for hverken kampen eller sæsonen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Zyconith

Leveret af Kunena Forum