Dilemma 2017 (Just for fun)

9 år 3 måneder siden #1 af Kassow-Rossing
Jeg har tilladt mig at oprette et totalt off-topic emne. Bær over med mig. Om en måned skulle denne tråd gerne være gemt langt væk i arkiverne.
Men for nu:

Du har fået fuld kontrol over Real Madrids fremtidige skæbne. Du har tre valgmuligheder. Du kan enten vælge helt at ignorere denne tråd eller vælge scenarie A eller scenarie B.

Scenarie A:
- Real Madrid vinder Champions League finalen 2017 ved at slå Juventus i Cardiff og bliver samtidig det første hold til at vinde turneringen to år i træk.
- Isco bliver solgt til højestbydende til sommer.
- Navas forbliver førstemålmand i Real Madrid i den kommende sæson. Der bliver ikke købt nogle nye målmand denne sommer.
- Bale, James og Benzema fortsætter karrieren i Real Madrid i den kommende sæson.

Scenarie B:
- Real Madrid taber Champions League finalen 2017 ved at tabe til Juventus i Cardiff.
- Isco får forlænget sin kontrakt med fire år og får samtidig en mere central rolle på Real Madrid-holdet i den kommende sæson.
- Navas bliver solgt og bliver erstattet af enten David de Gea eller Gianluigi Donnarumma.
- En større rokade i offensiven. James og Bale bliver solgt til fordel for Mbappe og Hazard.

Valget er dit men husk (!)..
Vælger du Scenarie A, så følger hele scenarie A med.
Vælger du Scenarie B, så følger hele scenarie B med.

Formålet med denne tråd er at se hvor folks forskellige prioriteter ligger henne. Foretrækker man nutidig succes eller fremtidigt håb.

Scenarie A eller Scenarie B?
(Det er også tilladt at springe hele denne tråd over)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #2 af Coach
Besvaret af Coach på emne Dilemma 2017 (Just for fun)
Jeg vil helt klart foretrække scenarie A. Jeg vil have nutidig succes, nu hvor den er 100 % :)

Samtidig, kan vi stadig være succesfulde i fremtiden. Det er ikke til at spå om, hvilke spillere der vil præstere og ikke vil. Hvis Isco og de nye flopper de næste par år, så er scenarie B ikke særlig attraktiv.

Jeg vil dog sige at jeg synes en forlængelse af Isco er det vigtigste i denne periode. Meget vigtigere end De Gea og de offensive indkøb\salg. Lige så vigtigt er det at sende et signal til reserverne og de kommende stjerner, at det er muligt at til kæmpe og spille sig til en start opstilling i Real Madrid. At man kan starte som reserve og ende som stjerne.

9 år 3 måneder siden #3 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Dilemma 2017 (Just for fun)
Jeg vil ikke vælge nogle af dine valgmuligheder !

Jeg vil i stedet fokusere på kampen i aften og tage beslutningerne efter kampen er spillet, hvis jeg var i spidsen for Real Madrids fremtidige skæbne.

Og så ligger Real Madrids fremtidige succes ikke på om Isco eller De Gea er i klubben alene!

Har valgt at takke af på forum!

9 år 3 måneder siden #4 af YunisTaker
Scenarie 1 helt klart. Hvis Real Madrid kan vinde Champions League tre gange på fire år med spillere som Bale, James, Benzema og Navas, så er det jo ikke en dårlig ting de bliver.

Eneste dårlig scenarie i den situation er, at Isco ville smutte. Men om Isco bliver eller smutter er ikke ensbetydende med Reals succes de kommende år.

Derudover ønsker jeg ikke rigtig en ny målmand alligevel, og jeg har ikke noget imod hvis Hazard bliver i Chelsea. Bale må dog gerne sælges.

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved YunisTaker.

Leveret af Kunena Forum