Nyt forum?
9 år 1 måned siden #1
af ZizouMo
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Nyt forum? blev oprettet af ZizouMo
Jeg kunne ikke finde et sted at smide det her op. Måske under forbedringer eller nye tiltag?
Men er jeg den eneste der ikke kan læse opslagene i forummet længere efter det er blevet ændret?
Det ser sikkert bedre ud via pc'en, men på mobilen er det umuligt at læse indlæggene.
Jeg er ikke selv så aktiv, men jeg læser dagligt de indlæg der bliver slået op, så jeg håber det bliver ændret igen.
Vh
Men er jeg den eneste der ikke kan læse opslagene i forummet længere efter det er blevet ændret?
Det ser sikkert bedre ud via pc'en, men på mobilen er det umuligt at læse indlæggene.
Jeg er ikke selv så aktiv, men jeg læser dagligt de indlæg der bliver slået op, så jeg håber det bliver ændret igen.
Vh
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
9 år 1 måned siden #2
af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Nyt forum?
Er du logget ind, når du læser på forum?
Jeg ved ikke om det kan laves om, men når man ikke er logget ind, kan man ikke læse nyeste indlæg. Det kan man omvendt kun, når man er logget på madridista.dk på enten computeren, iPaden, iPhonen, you name it :-)
Jeg ved ikke om det kan laves om, men når man ikke er logget ind, kan man ikke læse nyeste indlæg. Det kan man omvendt kun, når man er logget på madridista.dk på enten computeren, iPaden, iPhonen, you name it :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo
9 år 1 måned siden #3
af Pelle
"Maybe they hate me because I'm too good."
Besvaret af Pelle på emne Nyt forum?
Jeg forstår heller ikke helt problematikken? :-)
Jeg er stort set aldrig på via PC - altid kun på telefonen. Og der er ingen problemer, når du er logget ind kommer den med et grønt tal ud for hver tråd - det er antallet af indlæg, der er skrevet. Fungerer upåklageligt :-)
Jeg er stort set aldrig på via PC - altid kun på telefonen. Og der er ingen problemer, når du er logget ind kommer den med et grønt tal ud for hver tråd - det er antallet af indlæg, der er skrevet. Fungerer upåklageligt :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo
9 år 1 måned siden #4
af ZizouMo
Det virker igen :D Så det var åbenbart bare min telefon. I må gerne slette opslaget igen.
Besvaret af ZizouMo på emne Nyt forum?
Daniel skrev: Er du logget ind, når du læser på forum?
Det virker igen :D Så det var åbenbart bare min telefon. I må gerne slette opslaget igen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing