Afstemning: sæsonens mål 16/17

×

Afstemning: Bedste mål i sæsonen 16/17

August: Asensio
1 3.6%
September: Cristiano
Ingen stemmer 0%
Oktober: Nacho
13 46.4%
November: Bale
1 3.6%
December: Morata
Ingen stemmer 0%
Januar: Asensio
2 7.1%
Februar: Casemiro
4 14.3%
Marts: Cristiano
Ingen stemmer 0%
April: Isco
5 17.9%
Maj: Cristiano
2 7.1%
Antal stemmer: 28
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
6 år 7 måneder siden #1 af Kreatøren
Det er blevet tid til at stemme på sidste sæsons bedste mål.
Sæt igang!
Sidste redigering: 6 år 7 måneder siden ved Kreatøren.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Daniel, Numeredoce

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #2 af Lars1991
Synes tit der var en klar vinder hvert måned... denne her gang er det straks mere svært!

Havde virkelig svært ved at vælge imellem Nacho, Bale og Casemiro.
Sidste redigering: 6 år 7 måneder siden ved Lars1991.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #3 af Jaken
Den var straks sværere.

I sidste ende valgte jeg dog Iscos mod Sporting. Både fordi udførslen var anderledes med snævre driblinger i feltet og et hug med "det kolde ben" op i hjørnet, men også fordi kampen og målet var et godt billede på sæsonen som helhed - bredden der slider og scorer et vigtig mål i en vigtig kamp, der endnu en gang vindes fra en tabende position.

Hvor var det dog egentlig en vanvittig sæson...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #4 af Zyconith

Lars1991 skrev: Synes tit der var en klar vinder hvert måned... denne her gang er det straks mere svært!

Havde virkelig svært ved at vælge imellem Nacho, Bale og Casemiro.


Ikke Asensio eller Isco?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #5 af Lars1991
Nej Asensios afslutning er lidt heldig og det "ødelægger" det lidt. (hvis vi tænker på den hvor han løber en næsten hel banehalvdel).

Iscos kunne sagtens vinde, men jeg er nok bare lidt mere til de mål hvor den bliver braget ind. Og at Casemiro gør det i en svær kamp imod Napoli synes jeg også tæller op.(det blev ham jeg valgte)
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #6 af Zyconith

Lars1991 skrev: Nej Asensios afslutning er lidt heldig og det "ødelægger" det lidt. (hvis vi tænker på den hvor han løber en næsten hel banehalvdel).

Iscos kunne sagtens vinde, men jeg er nok bare lidt mere til de mål hvor den bliver braget ind. Og at Casemiro gør det i en svær kamp imod Napoli synes jeg også tæller op.(det blev ham jeg valgte)


Jeg synes Asensios er imponerende, nok også pga. det er vores lille darling. Isco's var fantastisk i øjeblikket, men ligesom at Ronaldo's mål er vanvittigt imponerende, så er jeg forvænt med at det er den slags mål han laver, ligesom Isco's, fantastisk i øjeblikket, og dog, hvis Isco skulle lave et flot mål, er det mål han laver nøjagtigt som forventet, små hurtige vendinger med et vanvittigt overblik i et splitsekund.

Stemte på Nacho, for altså, det varmer bare hjertet når han laver sådan et mål.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #7 af Carlos3
Grande Nacho, helt sikkert! hvem ellers? ;)

Men ikke fordi målet er langt det bedste(heller ikke fordi det er et dårligt mål heller) eller det vigtigste. Men mest af alt fordi man kan se glæden hos de andre da man scorer, Morata der er gladere end han var ved nogen af sine egne mål, James der er starstruck over hvor vanvittigt et mål det bare var for den evige tro midterforsvar. Det minder mig nemlig om noget af det fedeste fra sæsonen, udover de mange vanvittige resultater, nemlig den gejst, spilglæde og iver der var når b-holdet fik lov til at styre grønsværen, man sidder helt og savner Morata og James.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce