køb af billetter 20 september ( Betis)
9 år 1 måned siden #1
af suzberg
køb af billetter 20 september ( Betis) blev oprettet af suzberg
Håber der er nogle herinde der kan hjælpe. Min søn har i konfirmationsgave fået en tur til Madrid for at opleve en kamp med Real Madrid , det er første gang så man kan godt sige vi er ret uerfarne indenfor det felt med at købe billetter. Jeg planlægger selv rejsen med hotel, lfly mv , men mht køb af billetter, vil jeg gerne høre jeres gode råd hvor det er sikkert at købe dem. Har læst mig frem til at det er bedst at købe dem på Real Madrids egen hjemmeside, men er der ikke noget med at de først bliver frigivet ret sent, og hvor sent er sent? Vi tør ikke løbe an på at købe billetterne når vi er der, eller 2 dage før spillekamp, da vi vil være helt sikre på at kunne få billet og gerne med en god placering, Vi skal bruge 3 stk og vil i sagens natur gerne sidde ved siden af hinanden. Kan I anbefale nogle steder hvor der er sikkert at handle og hvor man ikke skal betale overpriser:. Håber I herinde kan hjælpe.
På forhånd tak
Suzan Østergaard
På forhånd tak
Suzan Østergaard
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
9 år 1 måned siden #2
af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne køb af billetter 20 september ( Betis)
Hej Suzan.
Tilskuersæderne på Bernabeu tildeles næsten alle til de ca. 90.000 medlemmer "socios", der ejer Klubben. Billetter til kampe frigøres derfor først til offentligt salg, når de enkelte medlemmer har frasagt sig deres plads til en given kamp. Derfor kommer de først sent til salg til de enkelte kampe.
Der er jo enkelte til salg til overpris rundt omkring på obskure handelssteder som fx. Viagogo, som vel svarer til en slags dba.dk for billetter. Jeg antager, at disse billetter er sat til salg af socios, hvilket er ulovligt, da billetter som sagt kun må distribueres via klubbens salgskanaler, efter at medlemmer har overdraget dem til klubben.
Man har nok set igennem fingre med det i lang tid, men ved forårets Clasico blev der en farlig ballade, da man pludselig så en masse Barca tilhængere sidde blandt hjemmeholdets fans. Så de socios fik vist røven på komedie og der er nok mere opmærksomhed på det nu.
Anyway, en kamp mod Real Betis i efteråret bliver med garanti ikke udsolgt, så der bør ikke være problemer med at skaffe 3 billetter ved siden af hinanden. Gør det hjemmefra på klubbens hjemmeside og betal med Mastercard, da Visa af en eller anden grund ikke accepteres.
I vil med næsten sikkerhed også kunne få pladser ved at købe i lugerne på stadion, men hvis det føles mere trygt, så køb dem den uge før, som man kan på hjemmesiden.
Tilskuersæderne på Bernabeu tildeles næsten alle til de ca. 90.000 medlemmer "socios", der ejer Klubben. Billetter til kampe frigøres derfor først til offentligt salg, når de enkelte medlemmer har frasagt sig deres plads til en given kamp. Derfor kommer de først sent til salg til de enkelte kampe.
Der er jo enkelte til salg til overpris rundt omkring på obskure handelssteder som fx. Viagogo, som vel svarer til en slags dba.dk for billetter. Jeg antager, at disse billetter er sat til salg af socios, hvilket er ulovligt, da billetter som sagt kun må distribueres via klubbens salgskanaler, efter at medlemmer har overdraget dem til klubben.
Man har nok set igennem fingre med det i lang tid, men ved forårets Clasico blev der en farlig ballade, da man pludselig så en masse Barca tilhængere sidde blandt hjemmeholdets fans. Så de socios fik vist røven på komedie og der er nok mere opmærksomhed på det nu.
Anyway, en kamp mod Real Betis i efteråret bliver med garanti ikke udsolgt, så der bør ikke være problemer med at skaffe 3 billetter ved siden af hinanden. Gør det hjemmefra på klubbens hjemmeside og betal med Mastercard, da Visa af en eller anden grund ikke accepteres.
I vil med næsten sikkerhed også kunne få pladser ved at købe i lugerne på stadion, men hvis det føles mere trygt, så køb dem den uge før, som man kan på hjemmesiden.
Sidste redigering: 9 år 4 uger siden ved Chamartin.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan
9 år 1 måned siden #3
af Gåser
Besvaret af Gåser på emne køb af billetter 20 september ( Betis)
Ift betaling vi Real Madrids hjemmeside, så havde jeg ingen problemer med at betale med Visa Dankort, da jeg købte billetter til El Clasico om en uge.
Det er første gang, at jeg har forsøgt mig med billetkøb til deres kampe, men det kan være, at de har ændret betalingssystemet, så man ikke er afhængig af at have et Mastercard.
Blot til info :-)
Det er første gang, at jeg har forsøgt mig med billetkøb til deres kampe, men det kan være, at de har ændret betalingssystemet, så man ikke er afhængig af at have et Mastercard.
Blot til info :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Chamartin
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
9 år 1 måned siden #4
af DarioGomez
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Besvaret af DarioGomez på emne køb af billetter 20 september ( Betis)
God information. Mange bliver ramt af Mastercard-problematikken.
Men dejligt hvis der er åbnet for Visa igen.
Og god kamp!
PS: Mener de lukkede for danske visa-kort pga ballade med FCK ifm. CL-kampen for år tilbage.
Men dejligt hvis der er åbnet for Visa igen.
Og god kamp!
PS: Mener de lukkede for danske visa-kort pga ballade med FCK ifm. CL-kampen for år tilbage.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...