Billetter til julens opgør mod Barcelona

8 år 10 måneder siden #1 af elendil
Hej,

Lad mig spille med åbne kort og sige, at jeg ikke er glødende Real Madrid-fan, men mest af alt ønsker at opleve verdens to bedste spillere mod hinanden, før det er for sent. Jeg håber mit indlæg er OK alligevel.

Er der en sikker måde at skaffe to billetter til opgøret på, hvor man ikke bliver flået fuldstændigt? Jeg har kigget i jeres billetguide og også fundet et link, hvor man kan købe billetter, men tilsyneladende ikke til Real Madrid-Barcelona-kampen.

Rejsebureauerne vil gerne sælge mig billetter til en pris på 6000-9000 kr pr. stk. Jeg tænker at det simpelthen må kunne gøres billigere.

Jeg glæder mig til at følge jeres oplevelsesguide, hvis det skulle lykkes mig at få fat på et par billetter.
Emnet er blevet låst.
8 år 10 måneder siden #2 af Knudzan
Fedt fedt fedt!

Jeg kan næsten allerede nu sige, vi får en ny Madridista - når du har været på Bernabéu, så er der ingen vej tilbage! ;-)

Held og lykke med at finde billetter og rigtig god kamp! :-)

The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death - Iker Casillas
Emnet er blevet låst.
8 år 10 måneder siden #3 af raul7=kongen

elendil skrev: Hej,

Lad mig spille med åbne kort og sige, at jeg ikke er glødende Real Madrid-fan, men mest af alt ønsker at opleve verdens to bedste spillere mod hinanden, før det er for sent. Jeg håber mit indlæg er OK alligevel.

Er der en sikker måde at skaffe to billetter til opgøret på, hvor man ikke bliver flået fuldstændigt? Jeg har kigget i jeres billetguide og også fundet et link, hvor man kan købe billetter, men tilsyneladende ikke til Real Madrid-Barcelona-kampen.

Rejsebureauerne vil gerne sælge mig billetter til en pris på 6000-9000 kr pr. stk. Jeg tænker at det simpelthen må kunne gøres billigere.

Jeg glæder mig til at følge jeres oplevelsesguide, hvis det skulle lykkes mig at få fat på et par billetter.

Det eneste du kan gøre er at vente til Real Madrid selv sætter de få tilgængelige billetter på markedet fra mandagen før(lørdagen inden, hvis du er Carnet Madridista). Alle de andre sælger til overpris og er i teorien ikke garanteret deres billetter, i de fleste tilfælde skaffer billetbureauerne dog hvad de lover, men af og til fejler de - hvilket selvsagt er yderst sur røv.

Tråden lukkes, for yderligere henvises til spørg forummets brugere.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum